تاریخ دقیق روز جهانی پسر چه روزی است؟
کد خبر: ۲۱۱۷۸۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 16    -    ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
bato-adv
bato-adv
تقویم ما پر از مناسبت هاست؛ و بیشتر مناسبت‌ها برای بانوان و دختر هاست. ما ایرانی‌ها اغلب تبریک دوتا روز مادر، دوتا روز دختر، دوتا روز پدر را می‌گوییم. یکی به تقویم ایرانی و یکی به تقویم میلادی و یا همان جهانیش! اما پسران از غافله این تبریکات باز مانده اند

تاریخ دقیق روز جهانی پسر چه روزی است؟

آیا روز جهانی پسر داریم؟

تقویم ما پر از مناسبت هاست؛ و بیشتر مناسبت‌ها برای بانوان و دختر هاست. ما ایرانی‌ها اغلب تبریک دوتا روز مادر، دوتا روز دختر، دوتا روز پدر را می‌گوییم. یکی به تقویم ایرانی و یکی به تقویم میلادی و یا همان جهانیش! اما پسران از غافله این تبریکات باز مانده اند!

اما از پارسال یعنی سال ۲۰۲۰ در تقویم جهانی یک مناسبت جدید نیز اضافه شده است که آن روزپسر می‌باشد.

در روز پسر سعی کنید به پسر‌های کوچکتان آموزش دهید که غیر از مرد شدن احساس داشته باشند، آن‌ها رفتار‌های مهربانانه یاد بگیرند، خشن نباشند، زیرا این روز‌ها دنیا به مردان با احساس نیز احتیاج دارد، دنیای مهربان زیباتر از دنیای خشن خواهد بود، دنیایی که در آن مردان باشرافت زندگی کنند زندگی ایمن‌تر خواهد شد.

در روز پسر می‌توانید هدایایی به آن‌ها هدیه بدهید که بدانند وجودشان برای شما ارزشمند خواهد بود برای دادن هدیه سعی کنید اوج بدعت را خرج کنید.

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم سال ۱۴۰۰

تاریخ روز جهانی پسردر تقویم شمسی برابراست با:

روز ۲۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰

 

rasademrooz.ir

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
11
5
مگه داریم....مگه میشه...
باقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
7
15
این جمله خیلی زشته که می گید" آن‌ها رفتار‌های مهربانانه یاد بگیرند، خشن نباشند، زیرا این روز‌ها دنیا به مردان با احساس نیز احتیاج دارد، دنیای مهربان زیباتر از دنیای خشن خواهد بود، دنیایی که در آن مردان باشرافت" . این یعنی اینکه شما در روز پسر به پسرها توهین میکنید! اینها مردان اینده هستن، همینهایی که پشتشان از مسوولیت خم شده. همینهایی که در عرصه های کار و تلاش از جانشان مایه میگذارند.. نمیتوانید درست وصفشان کنید؟. نمیدانم چرا تعمدا مردها را در ایران اینقدر تحقیر میکنند؟ چه هدفی پشت آنست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
2
23
چطور بعد از این همه سال کسی متوجه نشد که روز پسر وجود نداره؟ من در این مورد تحقیق کردم چرا روز پسر وجود ندارد؟، هیچکدام جواب منطقی نداشتند که به من بدهند، اما چیزی که اکثراً گفتند این بود: دختر کرامت داره!!!!!. یعنی چی کرامت داره؟ یعنی ما پسرها اینقدر بی‌کرامتیم که مستحق داشتن یک روز هم نیستیم؟ روز درخت داریم ولی روز پسر نداریم، یعنی ما پسرها از درخت پایینتریم؟ دین گفته بین فرزندان تبعیض قائل نشید و نکته‌ی دیگری که قرآن گفته: و زمانی سخن از سجده بر انسان است ( فَسَجَدَ الْمَلآئِكَةُ كُلُّهُمْ أَجْمَعُونَ ) پس فرشتگان همگى يكسره سجده كردند و آیاتی از این دست که کرامت و ارزش انسانی را تقوا و انسان فارغ از جنسیت معرفی می کند. پس ارزش و کرامت ربطی به دختر یا پسر بودن نداره، و نباید تبعیض قائل شد و پسرها هم برای داشتن روز حقی دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
5
17
سلام
من نظر های دختر های حسود رو خوندم و حالا جواب یه چند تایی از شما رو میدم گفتین بد بختی مال دختراست ولی در اصل مال ما پسراست چونکه:
همه توجه ها مال شما دختراست
وقتی بزرگ میشین مردا باید خرجتونو بدن و مهریه میگیرین
و یکی گفت پسرا غلط کردن روز داشته باشن : اخه دختر حسود مگه شما دختر ها ادم ترین دختر بی منطق
و یکی گفت روز تولد علی اکبر روز پسر نیست ، باهوش این روز جهانی پسره ربطی به تولد علی اکبر نداره کل جهان که اسلام رو قبول ندارن
و یکی گفت که دخترا بدون پسرا نسلشون منقرض نمیشه
اخه عقل کل اگه منقرض نمیشد که خداوند مرد رو خلق نمیکرد تازه خوبه شما دخترا کسی نیاد باهاتون ازدواج کنه توی خونه ترش میکنین
و در اخر به رسمیت رسیدن روز پسر رو به دختران حسود تسلیت و به پسران تبریک میگویم
و یکی گفت که اینها نقشه های دشمنه چطور روز دختر مشکل نیست ولی روز پسر یعنی خیانت به مذهب شیعه؟ و تازه روز تولد کمبوجیه توی ماه شهریور هست ولی این توی ماه اردیبهشت هست
پاسخ ها
امیر
| |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
واقعی راست میگی
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
3
13
خداوکیلی روز جهانی فلافل هم داریم ولی روز پسر نداریم
چرا واقعا ما مگه چه بدی کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
1
0
روز میلاد امام جواد از این به بعد روز پسر هست، گل پسرها آماده باشین تا این روز رو کلی جشن بگیرین.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv