تصاویر قهرمان‌گونه از پوتین در رسانه‌های روسیه
کد خبر: ۲۱۱۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
در رسانه‌های روسی رئیس جمهور، ولادیمیر پوتین به عنوان یک مرد با استعداد ظاهر می شود، گاهی اوقات او را در حال ماهیگیری، گاهی اسب سواری و حتی شرکت در مسابقات ورزشی می بینید. ایده همه فعالیت ها این است که چهره پوتین را تقویت کنند، زیرا او نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک انسان با استعداد بسیار است.

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیهاختصاصی تابناک با تو؛ در رسانه‌های روسی رئیس جمهور، ولادیمیر پوتین به عنوان یک مرد با استعداد ظاهر می شود، گاهی اوقات او را در حال ماهیگیری، گاهی اسب سواری و حتی شرکت در مسابقات ورزشی می بینید. ایده همه فعالیت ها این است که چهره پوتین را تقویت کنند، تا بگویند که او نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک انسان با استعداد بسیار است. در اینجا برجسته ترین کارزارهای تبلیغاتی برای پوتین را گردآورده‌ایم، که در آنها ظاهر پوتین متفاوت از دیگر سران جهان است.


بازدید از بیمارستان کرونایی‌ها با لباس زرد

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه

در مارس سال 2020 رئیس جمهور روسیه پوتین از بیمارستانی در حومه مسکو که برای درمان COVID-19 تعیین شده بود، بازدید کرد. هنگام بازدید از بیمارستان کومونارکا،  با ستایش از کارکنان پزشکی که در آنجا کار می‌کنند ، فعالیت های شبانه روزی آنها را ستود. در آن دیدار پوتین گان زرد و ماسک ضد گاز پوشید و برای ملاقات با پزشک ارشد بیمارستان وارد منطقه ممنوعه درمان شد. تصاویر رئیس جمهور با لباس زرد  در  بیمارستان بازتاب گسترده‌ای داشت.

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه


شیرجه زدن در آب برای کشف گنج‌های پنهان

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه

در آگوست 2011 رهبر روسیه لباس غواصی به تن کرد و در دریاچه سیاه نزدیک یک سایت باستان شناسی یونان باستان در حال غواصی دیده شد. پوتین نزدیک به دو متر زیر آب شیرجه رفت و در حالی که دوربین ها در حال فیلمبرداری بودند و طبق گزارش خبرگزاری های روسیه دو کوزه یونانی دو گوش پیدا کرد. وقتی خبرنگاران از او سوال کردند که چه چیزی پیدا کرده است ، او با لبخندی بزرگ پاسخ داد: "گنج!". طبق آژانس های خبری روسیه، این سومین اقدام شیرجه رفتن پوتین بود. او دو دفعه قبل جلبک ها و اشیا را با دست از دریاچه خارج کرده بود.

شکار ببر در یک منطقه حفاظت‌شده

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه

پوتین عاشق ماهیگیری و شکار است. یکی از معروف‌ترین شکارهایش در یک منطقه طبیعی حفاظت شده بود، او لباسهای استتار پوشید و در جنگل دوید و یک ببر را شکار کرد - این شکار جنجالی در سپتامبر 2008 رخ داد، صفحه کانال های روسی سفر پوتین به شرق دور در روسیه را نشان دادند،  به گفته این رسانه‌ها ، رهبر روسیه با شلیک گلوله آرامبخش به سمت یک ماده ببر 5 ساله آن را شکار نمود و بعدا ببر را آزاد کرد.

پوتین در اینباره گفت: ببرهای اوسوری - رودخانه‌ای در آسیا - حیوانات بی نظیری هستند ... آنها بزرگترین گربه‌های روی کره زمین هستند."

این گربه ها به نام ببر سیبری یا ببر نیز شناخته می شوند و تعداد آنها کمتر از 400 قلاده است ، بیشتر آنها در روسیه و برخی از آنها در چین زندگی می‌کنند ، و آنها در حال حاضر یکی از بزرگترین انواع ببرها با وزن 272 کیلوگرم به شمار می‌روند.


پوتین در حال کمک به حواصیل، پرندگان در حال انقراض

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه

پوتین با لباس سفید و عینک هواپیمایی، سفری سرگرم کننده به شمال سیبری انجام داد تا به حواصیل‌ها برای تکمیل مهاجرت زمستانی خود به ایران و هند کمک کند. این اولین پرواز پوتین نبود ، پیش از این،  او فقط یکبار همان سفر را انجام داده بود. پوتین توضیح داد که باد شدید باعث جلوگیری از پرواز پرندگان با او شد، سپس هنگام فرود به یک روزنامه‌نگار گفت که این پرندگان "مانند پسران کوچک هستند". در آن زمان رهبر روسیه 59 ساله بود و گفته می شود که وی برای این سفر یک و نیم ساله تمرین کرد و 17 ساعت آموزش پیشرفته را برای پرواز در گلایدر دید.  پوتین گلایدر را پس از پایان مأموریت خود اهدا کرد و در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که آن را با پول خودش خریداری کرده‌است.

پوتین برنده یک مسابقه کسل کننده هاکی

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه

هاکی به عنوان یکی از ورزش های بدنی خشن شناخته شده است و بازیکنان اغلب با یکدیگر برخورد می‌کنند و حتی ممکن است به یک دعوا منجر شود. اما هنگامی که رئیس جمهور روسیه تصمیم به بازی گرفت این مسابقه بسیار کسل کننده شد، آنقدر که وی بعداً نشست و یک فنجان قهوه نوشید. 

رهبر روسیه در این مسابقه نمایشی در سال 2019 شرکت کرد اما هنگامی که او در کنار مدافعان قدم می‌زد آنها تقریباً بدون حرکت مانند مخروط های ترافیکی بودند و بازیکنان تمایلی به دفاع از دروازه خود در برابر پوتین نداشتند.

در هر صورت پس از پایان مسابقه، پوتین به دور زمین می‌لغزید و مردم از او استقبال می كردند، اما او ناگهان با فرش قرمز كشیده شده روی زمین برخورد كرد و افتاد و این یكی از حوادث خنده دار در این مسابقه ساختگی بود، اما در هر صورت رئیس جمهور روسیه از زمین بلند شد و اسکی را ادامه داد.

 

پوتین و اسب‌سواری 

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه

در آگوست سال 2017 ، رهبر روسیه در حالی که در تعطیلات برای ماهیگیری به سر می برد در کنار آبهای سرد کوههای جنوب سیبری برهنه ظاهر شد. رسانه های روسی تصاویری از پوتین در حال ماهیگیری و نشسته روی صندلی خود را با عینک آفتابی، احتمالاً برای برنزه کردن منتشر کردند.

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه

پوتین سعی می‌کرد شبیه یک مرد سرسخت وشجاع به نظر برسد.  در تابستان سال 2009 ، تصاویری از او  با بدن برهنه روی اسب در کوهستان منتشر شد. 

این عکسها ما را به یاد تصاویری از رهبر کره شمالی کیم جونگ اون می‌اندازد که در اکتبر سال 2019  هنگامی که اسب خود را در جنگل های برفی نزدیک کوه مقدس پائکتو سوار شده بود، می‌اندازد. 

تصویر متفاوت پوتین در رسانه‌های روسیه

اما برخلاف پوتین کیم جونگ اون برهنه نبود. پوتین به نظر نمی رسد مشکلی در عریانی داشته باشد. وی در مورد عکسهای برهنه ای که در اینترنت می چرخد ​​به یک روزنامه نگار استرالیایی گفت: "من نیازی به پنهان کردن بدنم ندارم. هنگامی که در تعطیلات هستم ، نیازی به حضور در کسوت سیاستمدار ندارم و هیچ مشکلی از این نظر نیست.

تصویر قهرمان‌گونه از پوتین در رسانه‌های روسیه

 

وزنه‌برداری پوتین 

تصویر قهرمان‌گونه از پوتین در رسانه‌های روسیه

معروف است که رئیس‌جمهور روسیه پوتین در جودو کمربند دارد، اما جالب است که رئیس جمهور روسیه مثلاً تمرینات منظمی مانند وزنه برداری در سالن ورزشی دارد. همانطور که یک ویدیو کلیپ از پوتین با نخست وزیر سابق دیمیتری مدودف در حال تمرینات وزنه‌برداری منتشر شده‌است. 

 

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
پوتین اینجا پوتین اونجا پوتین همه جا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار