جزئیات تازه از مرگ مرموز خانم دکتر ایذه‌ای
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۰۷۷
تاریخ انتشار: 2015 December 13    -    ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
تحقیقات درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آتش‌سوزی مرگبار در ساختمان پزشکان شهر ایذه در حالی ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد قربانی این حادثه از مدتی قبل تهدید می‌شده و افراد ناشناس خودرواش را به آتش کشیده بودند.

بعدازظهر دوشنبه، 9آذرماه، وقوع انفجار و به‌دنبال آن آتش‌سوزي در طبقه پنجم ساختمان پزشكان در شهرستان ايذه، تيم‌هاي امدادي را به محل حادثه كشاند. يكي از واحدهاي طبقه پنجم در حال سوختن بود و صداي فرياد كمك‌خواهي خانم دندانپزشكي كه در اين واحد گرفتار شده بود، به گوش مي‌رسيد.

عمليات آتش‌نشانان براي نجات خانم دكتر راه به جايي نبرد و در ميان بهت و ناباوري مردم، زن جوان در آتش سوخت. پس از اين حادثه، دادستان ايذه به بيان جزئيات اين ماجرا پرداخت و گفت: هنوز هيچ مدركي دال بر عمدي بودن حادثه آتش‌سوزي كه به فوت يكي از پزشكان اين شهرستان منجر شد، به‌دست نيامده و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

اين در حالي است كه به گفته وكيل خانم دكتر، نتيجه بررسي‌هاي سطحي كه توسط پزشكي قانوني و كارشناسان حريق به‌صورت شفاهي اعلام شده، بحث عمدي بودن اين حادثه را قوت بخشيده است.اين وكيل دادگستري عنوان كرد: گزارش پزشكي قانوني وارد آمدن ضربه به سر و خون مردگي پيش از آتش‌سوزي را نشان مي‌دهد كه احتمال دارد ناشي از درگيري باشد.

از سوي ديگر خانم دكتر در پرونده‌اي پيش از اين درگير يكسري مسائل پزشكي بوده و عده‌اي مرتب او را تهديد مي‌‌كردند و حتي خودروي وي را نيز آتش‌ زده بودند. به گفته وي، مظنونيني در اين زمينه وجود دارند كه پس از طي مراحل قانوني تحت تعقيب قرار گرفته‌اند و ادامه تحقيقات مي‌تواند راز اين آتش‌سوزي مرموز را فاش كند.

همشهری آنلاین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv