لطفا، ادعا‌های ریحانه پارسا را بررسی کنید
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۸۵۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 April 09    -    ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
ریحانه پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون که مدتی است از ایران مهاجرت کرده امروز ادعاهایی درباره مورد تعرض قرار گرفتن توسط یک کارگردان را در صفحه رسمی اش منتشر کرده است.
 پیج سینمایی «سینما ایده‌آل» نوشت: ریحانه پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون که مدتی است از ایران مهاجرت کرده امروز ادعاهایی درباره مورد تعرض قرار گرفتن توسط یک کارگردان را در صفحه رسمی اش منتشر کرده است.
 
با وجود اینکه نسبت به برخی اقدامات و صحبت های این بازیگر انتقادات جدی داریم اما نمی توان از ادعاهای او که برای اولین بار با نام بردن از یکی از سینماگران مطرح شده به سادگی گذشت.
 
مدت‌هاست انتقادهایی نسبت به فضای اخلاقی سینمای ایران و ناامنی فعالیت برای بانوان مطرح است و بررسی دقیق ادعای ریحانه پارسا شاید شروعی برای بهبود فضای اخلاقی سینمای ایران باشد.
برترین‌ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
United States
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
8
9
هر چند روابط غیر اخلاقی برای شهرت در سینمای ایران زیاد است اما این دختر دیوانه شده دروغگوست و در خانه پویان مختاری در ترکیه پناه گرفته است وبه مواد روی اورده است معمولا دختران یا زنانی که روابط متعدد غیر اخلاقی زیادی دارند دچار بیماری های روانی خواهند شد ریحانه بیمار است اما خودش نمیداند که دارای بیماری روحی است و اگر درمان نشود خودش را خواهد کشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
2
5
کلا یک فیلم بازی کرده اون هم با کارگردانی سالم و پاک . کدام کارگردان دیگر باقی می ماند ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
2
آدم میترسه از قضاوت در مورد دیگران اما

ضمن اینکه باید بررسی بشه و عدالت برقرار بشه اما

نباید موضوع بی حجابی و بدحجابی و کم حجابی مخصصصصوصا با آرایش رو در تحریم مردان نادیده گرفت

عینا مانند دزدی که از روی گرسنگی به میزان نیازش غذا می دزدد .آیا اگر افراد از گرسنگی دزد و دزدی وی به میزان نیازش و آن هم آذوقه و حتی کمی پول برای خرید آذوقه مطلع شوند آیا راضی به مجازات وی میشوند؟؟؟؟؟

مردان هر چند همسر داشته باشند باز هم به دلیل خصلت طبیعی تنوع طلبی در مواجهه با زنان مخصوصا بی حجاب و کم حجاب و مخصصصوصا با آرایش نه دقیقا اما تقریبا شبیه به همان انسان گرسنه می باشند.

برای همین اینقدر ادیان مخصوصا اسلام
به حجاب توصیه میکنند . برای مصونیت زن و صیانت از سلامت خانواده و جامعه

این نظر من هست ولی نظر درست نظر دین و مراجع و علمای دین است و هر چه خداوند راضی باشد همان درست است والسلام
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
وقتی فردی ادعای شخصی برعلیه دیگری می کند (نه اینکه صرفا بعنوان مطلع نظر می دهد) حداقل اینست که تابع قانون همانجایی باشد که قرار است فردیکه برعلیه اش ادعا شده است را مورد تحقیق قرار دهند، دراین مورد رسیدگی براساس صرفا ادعا و بدون شکایت رسمی و درحالیکه خود فرد مدعی خارج از کشور و دور از دسترس است و از هرگونه تعقیب قضایی - فعلا - مصون است، کار بیهوده ای است.
درنظر داشته باشید که چنین تحقیقاتی (بدون وجود یک شکایت قضایی) باید کمک به سالم شدن جامعه بکند؛ ولی در این مورد نمی تواند. بنابراین بازهم فرد مدعی حق شکایت از خارج از کشور را دارد، ولی حرفهایش بخودی خود محلی از اعراب ندارد و توجه به این حرفها در فضای عمومی (علاوه بر فضای مجازی) بیشتر مخرب است برای جامعه تا اینکه مفید باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv