معنی رنگ انواع گل رز
کد خبر: ۲۰۶۶۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 March 18    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
bato-adv
bato-adv
معنی انواع گل رز را در مقاله زیر بخوانید. هدیه دادن گل به افرادی که دوستشان دارید بسیار خوشایند است گل رز و انواع آن می‌تواند مفهوم خیلی جالب از جمله عشق، نفرت، دوست داشتن داشته باشند. برای آشنایی با معنی گل رز و مفهوم آن با ما همراه باشید. رز قرمز: رز قرمز کم رنگ به نشانه «دوستت دارم» است.

معنی رنگ انواع گل رز!

معنی رنگ انواع گل رز!«تابناک با تو» - معنی انواع گل رز را در مقاله زیر بخوانید. هدیه دادن گل به افرادی که دوستشان دارید بسیار خوشایند است گل رز و انواع آن می‌تواند مفهوم خیلی جالب از جمله عشق، نفرت، دوست داشتن داشته باشند. برای آشنایی با معنی گل رز و مفهوم آن با ما همراه باشید.

معنی انواع گل رز

رز قرمز: رز قرمز کم رنگ به نشانه «دوستت دارم» می‌باشد و رز قرمز پر رنگ به معنی زیبایی بی انتهاست
معنی و مفهوم گل رز زرد

امروزه رز زرد به معنی شادی و خوشحالی می‌باشد، ولی در گذشته رز زرد معنی کاهش میزان علاقه و وفاداری را داشت.

معنی گل رز سفید

رز سفید: رز سفید به معنی عشق روحانی و پاک است و در دسته گل عروس به معنی احساس عاشقانه شادی آور می‌باشد

معنی رنگ انواع گل رز!

معنی و مفهوم گل رز ارغوانی

رز ارغوانی: این رز به معنی تمایل و اشتیاق فرد به طرف مقابل است و رز نارنجی به معنی «من فریفته و دلباخته تو هستم» می‌باشد

معنی انواع گل رز معطر

رز معطر: بدین معنی است که عشق در نگاه اول بوجود آمده است

معنی و مفهوم گل رز صورتی

رز صورتی: رز صورتی کم رنگ به معنی تحسین، ستایش، وقار و شایستگی و زیبایی می‌باشد و رز صورتی پر رنگ به معنی تشکر از طرف مقابل است

معنی رنگ انواع گل رز!

معنی گل رز قرمز

گل رز قرمز نماد جهانی عشق می‌باشد. معنی گل رز قرمز و نماد جهانی آن عشق می‌باشد. در اکثر نقاط جهان ارسال رز قرمز – چه یک شاخه گل رز قرمز و یا ۱۲ شاخه گل رز قرمز – نشان گر این است که شما به او می‌گویید “دوستت دارم”. این رنگ گل رز، احساسات عمیقی را منتقل می‌کند مانند میل و اشتیاق شما در جلب محبت شخص مورد نظرتان.

معنی رنگ انواع گل رز!

معنی گل رز سیاه

– رز‌های سیاه به طور طبیعی در طبیعت یافت نمیشوند. گل‌های طبیعی که به رنگ سیاه معروف هستند، درواقع رنگ‌های قرمز یا بنفش خیلی تیره هستند. رز سیاه نماد مرگ، تولدی دوباره و خداحافظی است. رز سیاه برای مراسم تدفین و یا ارسال برای شخصی که از وضیعتی نا مناسب خارج شده و قصد یک شروع جدید و تازه رو دارد گزینه خوب و مناسبی است.

معنی رنگ انواع گل رز!

معنی گل رز آبی

گل رز آبی نماد مرموز بودن، راز و عشق دست نیافنتی می‌باشد. از جنس گل رز می‌باشد، ولی به صورت طبیعی رشد نمی‌کند. گل رز، فاقد ژن تولد رنگ آبی می‌باشد و با تغییر ژن آن امکان پرورش گل رز آبی ایجاد شد. گل رز آبی نماد مرموز بودن، راز و عشق دست نیافتنی می‌باشد.

معنی رنگ انواع گل رز!

منبع: نیک صالحی

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
1
0
چه تحلیل احمقانه ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv