پسر ۱۸ ماهه خردسال ترین وزنه بردار جهان+عکس
کد خبر: ۲۰۰۵۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 January 06    -    ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
پسر ۱۸ ماهه با بلندکردن وزنه‌ای که دو برابر وزنش بود کوچکترین وزنه بردار جهان لقب گرفت.

ویدئویی که یک کودک خردسال را در حال بلندکردن وزنه نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در این ویدئو این کودک که نامش «استرلینگ» و اهل یوتا آمریکا اعلام شده وزنه‌ای را که دو برابر وزنش است بالای سر می‌برد. این ویدئو در باشگاه خانگی پدر استرلینگ و زمانی که پدرش سرگرم تمرین بود تهیه شد.

در ویدئوی منتشر شده این کودک خردسال، ابتدا زانوهایش را خم کرده و سپس دستان خود را در دو طرف میله وزنه قرار داده و آن را بالای سر می‌برد. این کودک باهوش در این ویدئو دست کم دو بار این وزنه را به بالای سر خود می‌برد.

پسر ۱۸ ماهه خردسال ترین وزنه بردار جهان+عکس

پسر ۱۸ ماهه خردسال ترین وزنه بردار جهان+عکس

پس از آنکه زاچ، پدر استرلینگ ویدئوی مهارت وزنه برداری پسر خردسالش را در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۱۹ هزار بیننده داشته است.

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود و برخی او را خردسال ترین وزنه بردار جهان لقب دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این ویدئو و این قهرمان کوچک، لبخند را در آخرین روز‌های سال ۲۰۲۰ روی لب من آورد.» کاربر دیگر نوشت: «مشخص است کاملا مستعد این ورزش است و در صورت تمرین به یک قهرمان تبدیل خواهد شد.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
2
اسم پدرش احتمالا zach هست که زک خونده میشه و شما زاچ معنیش کردین
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کم سوادی خبزنگاران است و بس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
2
بگذارید بچه گی اش را بکند اینهم نوعی سوء استفاده از کودکان است حتی ممکن است از نظر فیزیکی تناسب اندامش بهم بخورد بنوعی مادر یا خانواده اش بخاطر پول و کسب شهرت کودک خود را قربانی میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار