نکات طلایی در زمان خرید میز تحریر
کد خبر: ۲۰۰۳۳۹
تاریخ انتشار: 2021 January 05    -    ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
bato-adv
bato-adv
میز‌های تحریر دارای کشو، قفسه کوچک، جا کتابی و باکس مخصوص لوازم تحریر هستند. متناسب با نیاز خود، میزی انتخاب کنید که تمامی لوازم جانبی تحریر و کتاب‌های دم دستی شما را پوشش دهد. میز تحریر انتخابی شما بایستی دارای کشو‌های مختلفی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز شما باشد. در غیر این صورت...

آشنایی با نکات طلایی در زمان خرید میز تحریر

آشنایی با نکات طلایی در زمان خرید میز تحریر«تابناک با تو» - میز تحریر در واقع عبارت است از یک میز ساده چوبی که ابعاد آن به اندازه ای میباشد که نیازهای تحریری ما را پاسخ دهد اگر شما هم از افرادی هستید که مطالعه و انجام دادن کارهای تحریری، بخشی از زندگی یا اهداف شما را پوشش می دهد، استفاده از میز مطالعه را نمی توانید نادیده بگیرید.

میز تحریر نوعی از اسباب خانه، شرکت، مدرسه و ... است که به منظور انجام امور اداری، تحریری، نگارش، مطالعه، کار با رایانه و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع میز‌ها معمولاً دارای کشو‌هایی در زیرشان هستند. این کشو‌ها به منظور نگهداری اسباب ادارای مورد استفاده قرار می‌گیرند. اینکه این میز، دقیقا باید به چه صورتی ساخته شود، چه ابعادی داشته باشد یا در کل، چه طور باید چنین میزی را بدرستی انتخاب کرده و خریداری کنید، در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

نکات خرید میز تحریر چوبی

امروزه در تمامی خانه‌ها وجود میز تحریر ضروری و لازم است. برای خرید میز مطالعه باید به نکته‌هایی توجه داشته باشید و میزی را انتخاب کنید که ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد. جهت خرید میز تحریر چوبی به راهنمایی‌های زیر توجه کنید:

 جنس میز تحریر

- میز تحریر چوبی

میز تحریر چوبی با روکش چوب برترین انتخاب برای میز‌های کار است، این میز‌ها با کم‌ترین امکان سر خوردن کتاب‌ها و مقاومت بالای آن‌ها مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند.

- میز تحریر لمینت یا ام دی اف

سطح پلاستیکی‌ای که در یک هسته چوبی قرار دارد، لمینت مقرون به صرفه، با دوام و همینطور مقاومت آن بیش از حتی چوب خالص یا روکش چوبی است. لمینت دارای آرایه‌ها و زمینه‌های رنگی وسیعی و همینطور الگو‌هایی با طرح انواع چوب است. میز تحریر لمینت با کیفیت با اینکه امکان دارد دارای ضخامت کمی باشد، ولی در مقابل فشار بالا تحمل و استقامت زیادی دارد.

 اندازه میز تحریر

میز تحریر نیز شبیه خیلی از ابزار‌ها و وسایل منزل، ابعادی استاندارد دارد. معمولاً برای ساخت این میز‌ها باید طول آنرا چیزی بین ۷۰ سانتی متر تا ۱.۵ متر در نظر گرفت. همینطور، عمق صفحه نیز مقداری بین ۶۰ تا ۷۵ سانتی متر خواهد بود. ارتفاع رویه میز از زمین نیز تقریباً ۷۵ سانتیمتر است (بین ۷۳ تا ۷۷ سانتیمتر). البته ارتفاع میز مطالعه را باید با در نظر داشتن نوع صندلی که قصد استفاده از آنرا دارید، تعیین کنید. ضخامتی که مناسب صفحه میز تحریر باشد نیز لااقل ۱۶ میلیمتر است و در صورتی که بخواهید وسایل سنگین‌تر روی آن قرار دهید، میتوانید ضخامت آنرا دو برابر کنید.

آشنایی با نکات طلایی در زمان خرید میز تحریر

ارتفاع مناسب میز تحریر

میزی که خریداری می‌کنید، باید ارتفاع مناسبی داشته باشد. برای مشخصه ارتفاع، لازم است که میز تحریر استانداردی متناسب با جثه کودک انتخاب کنید که مسلط به میز باشد و فشاری بدست‌ها و شانه‌های کودک وارد نشود. صندلی نیز باید قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد. در اینصورت در سال‌های متمادی با رشد کودک قابل استفاده خواهد بود.

سبک انتخاب میز تحریر

سلیقه‌ها همواره در انتخاب محصول مورد نظر دخیل است. امکان دارد شما ظاهری قدیمی و با ویژگی‌های خاص را بپسندید، ولی شخص دیگری میز تحریر مدرن یا سبک دیگری را پسند کند. بعضی از افراد هم خواهان میزی بسیار لوکس و مدرن هستند. در نتیجه، بهتر است به سلیقه شخصی خود توجه داشته باشید. در غیر اینصورت، امکان دارد محصولی که با معیار‌های شما مطابقت ندارد را انتخاب کنید.

میز تحریر متناسب با فضای اتاق

میز تحریر چوبی باید با چیدمان منزل و رنگ بندی لوازم هماهنگی داشته باشد. میز تحریر باید در جایگاهی قرار بگیرد که نور از زاویه‌ای مناسب به آن بتابد و سبب ناراحتی در زمان استفاده نشود.

امکانات جانبی میز تحریر

میز‌های تحریر دارای کشو، قفسه کوچک، جا کتابی و باکس مخصوص لوازم تحریر هستند. متناسب با نیاز خود، میزی انتخاب کنید که تمامی لوازم جانبی تحریر و کتاب‌های دم دستی شما را پوشش دهد. میز تحریر انتخابی شما بایستی دارای کشو‌های مختلفی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز شما باشد. در غیر اینصورت در استفاده از آن‌ها دچار مشکل می‌شوید؛ زیرا فضای کافی برای نگهداری آن‌ها نخواهید داشت. پس بهتر است در انتخاب میز تحریر به این مورد نیز توجه داشته باشید.

منبع: سرپوش

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv