خرید باغ ویلای ارزان در اطراف تهران
کد خبر: ۱۹۹۹۴۷
تاریخ انتشار: 2020 December 30    -    ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
bato-adv
bato-adv

خرید باغ ویلای ارزان در اطراف تهران

زندگی شهر نشینی و مشکلات آن مانند آلودگی هوا، ترافیک های سنگین و .... موجب شده است که افراد بیش از پیش به داشتن یک ویلا احساس نیاز پیدا کنند. زندگی آپارتمانی و پر ترافیک شهر های بزرگی مانند تهران باعث شده است روحیه افراد شادابی خودش را از دست بدهد به همین دلیل خیلی از افراد احساس نیاز شدیدی به گشت و گذار در طبیعت و لذت از آب و هوای تازه پیدا کنند که گواه این حرف جاده های پر ترافیک و شلوغ شمال و مناطق خوش آب و هوای تهران است.

در گذشته بسیاری از ساکنین شهر ها و روستا های اطراف تهران برای اشتغال و تجربه زندگی شهری از روستا ها به شهر ها مهاجرت می کردند اما با گذشت زمان و افزایش جمعیت شهر ها و مشکلاتی زندگی شهری است افراد ترجیح می دهند که یک خانه یا ویلا نزدیک به محل سکونت خود داشته باشد که عاری از هر گونه آلودگی و شلوغی باشد تا بتوانند چند روزی به استراحت بپردازند و از دغدغه های زندگی شهری به دور باشند.

اکثر ساکنین شهر های بزرگ مانند تهران با توجه به میزان بودجه ای که دارند یکی از شهرستان های اطراف تهران را به عنوان تفرجگاه خود انتخاب می کنند تا بتوان در روز های تعطیل و آخر هفته ها بدون نگرانی در خصوص دوری راه یا ترافیک چند روزی را در آرامش سپری کنند. یکی از اصلی ترین عللی که ساکنین تهران، شهرستان هایی مانند ملارد، شهریار، کردزار و ... را برای خرید باغ ویلا انتخاب می کنند نزدیکی راه و نداشتن ترافیک برای رسیدن به مقصد است علاوه بر آن، آب و هوای خوب و مناظر طبیعی بکر این مناطق مزید بر علت شده اند تا افراد خرید باغ ویلا در یکی از این مناطق را به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف زندگی خود قرار دهند.

برای خرید ارزان ترین ویلا ها در اطراف تهران می توانید نگاهی به سایت ملکبین بیاندازید و از مشاوران این مجموعه در خصوص خرید باغ ویلا مشاوره بگیرید تا بتوانید متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

مشاوران ملکبین دارای بیش از 20 سال سابقه در حوزه املاک و خرید و فروش انواع باغ ویلا در شهرستان های اطراف تهران هستند که می توانند به عنوان یک همراه مطمئن در کنار شما باشند تا شما را در خرید یک باغ ویلای زیبا و در عین حال ارزان همراهی کنند. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه می توانید با شماره های درج شده بر روی سایت تماس بگیرید.

آشنایی باشهرستان ملارد برای خرید باغ ویلا

شهرستان ملارد در بخش غربی استان تهران واقع شده است که به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد جزء یکی از مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران محسوب می شود.

این شهرستان از غرب با استان البرز، از شرق با شهرستان شهریار و از جنوب با شهرستان رباط کریم و ساوه مرز مشترک دارد.

هوای پاک و خنک شهرستان ملارد باعث شده است که خیلی از ساکنین شهر تهران خرید باغ ویلا ملارد را جزء الویت های خود قرار دهند چرا که با وجود نزدیکی به تهران دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی است.

دشت شقایق یکی از مناطق جذاب شهرستان ملارد است که با مساحت 300 هکتاری و جلوه طبیعی بی نظیری که دارد به یکی از جاذبه های گردشگری ملارد تبدیل شده است. علاوه بر آن نارنجستان و بازینو از دیگر قطب های گردشگری این منطقه هستند که بسیاری از مسافران از آن ها دیدن می کنند.

جاذبه های گردشگری شهرستان ملارد

اگر شما هم به فکر خرید باغ ویلا ملارد بهتر است با این منطقه و جاذبه های گردشگری آن آشنا شوید تا بتوانید در تعطیلات از این مناطق دیدن کنید و لذت ببرید.

از آن جایی که ملارد قدمت چندین ساله دارد جاذبه های تاریخی فراوانی در آن قرار دارد که تعدادی از پربازدید ترین آن ها به شرح زیر است:

  1. بقعه امامزاده ابراهیم (ع) ملارد
  2. قلعه محمود آباد ملارد
  3. امامزاده قاسم (ع) ـ بیدکنه ملارد
  4. امامزاده بی بی سکینه (ع) ملارد
  5. نارنجستان
  6. بازینو
  7. دشت شقایق
  8. روستای گمرکان ملارد
  9. تپه بالکین ملارد
  10. تپه ارسطو ملارد
  11. نقوش صخره‌ای ملارد
  12. وجه تسمیه ملارد

از آن جایی که مردم تهران بیشتر از گذشته علاقه به خرید ویلا و باغ ویلا در شهرستان های اطراف تهران به خصوص ملارد نشان داده اند صاحبان املاک و اراضی این منطقه به این فکر افتاده اند که علاوه بر سبک های سنتی ویلا سازی مدرن را در این منطقه شروع کنند تا هر سبک و سلیقه ای با هر بودجه بتواند ویلای مورد علاقه خودش را در این منطقه پیدا کند و از مزایای این منطقه بهره ببرند، همچنین شما می توانید با خرید زمین ویلای شخصی خود را مطابق علاقه و سلیقه شخصی تان بسازید و به عنوان خانه ییلاقی خود از آن استفاده کنید.

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv