چگونه یک فیلر صورت خوب انتخاب کنیم؟
کد خبر: ۱۹۸۶۹۹
تاریخ انتشار: 2020 December 16    -    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

چگونه یک فیلر صورت خوب انتخاب کنیم؟

فیلرهای صورت که به فیلرهای درمال نیز معروف می‌باشند می‌توانند معجزه‌های مختلفی را عملی سازند: حجیم نمودن لب‌های نازک، لیفت ابروها، حجم بخشی به گونه‌ها، از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم که در کل چهره شما شاداب و سرحال و حتی چند سال جوان‌تر به نظر برسد.

درمال فیلرها را می‌توان در کمتر از یک ساعت تزریق نمود و زمان بسیار اندکی جهت التیام موردنیاز می‌باشد که عوارض جانبی بسیار ناچیز و خفیف دارند.

هرازگاهی فرد ممکن است به درمال فیلر واکنش نشان بدهد ولیکن برای بیشتر افراد بدترین حالتی که ممکن است رخ بدهد تورم خفیف، التهاب و یا قرمزی در محلی که فیلر تزریق‌شده است می‌باشد که تمامی این‌ها جزو عوارض جانبی زودگذر می‌باشند.

زودگذر واژه‌ای می‌باشد که معمولا تنها در مورد سایر عوارض احتمالی فیلرهای صورت صحبت می‌کنیم که اصلاً باقی نمی‌مانند. بعضی از اوقات اثر فیلر بعد از 6 ماه از بین می‌رود که بستگی به فیلر و نحوه استفاده از آن دارد. آنطور که گفته می‌شود نتایج بعضی از پروسیجرها زمانی خوب تلقی می‌شوند که بین بازه یک تا یک سال و نیم باقی بمانند.

چگونه یک فیلر صورت خوب انتخاب کنیم؟

چگونه قبل از استفاده انتخاب درست داشته باشیم؟

در بازار فعلی درمال فیلرهای بسیار متنوعی وجود دارد. پیدا نمودن بهترین درمال فیلر بستگی به شرایط ذیل دارد:

  • بودجه شما
  • تجربه و انتخاب پزشک
  • خصوصیات مختص پوست شما
  • میزان اثرات مخرب نور خورشید بر روی پوستتان که به‌عنوان مثال خاصیت کشسانی پوستتان تا چه حد می‌باشد.
  • به خاطر داشته باشید که فیلری که برای دوستتان خوب بوده است ممکن است برای شما خوب نباشد.

اگر به این فکر هستید که زیر سوزن جهت تزریق فیلر بروید در اینجا موارد کلیدی از بیشترین درمال فیلرهای مصرفی را برای شما آورده‌ایم.

چگونه یک فیلر صورت خوب انتخاب کنیم؟

به خاطر داشته باشید درمال فیلر را با سایر تزریقی‌ها مثل بوتاکس دیسپورت یا زئومین که ریلکس کننده چروک ها هستند، اشتباه نگیرید. هرچند مثل سایر فیلرها این محصولات تزریقی هستند، منتهی عملکردشان بسیار متفاوت می‌باشد. بوتاکس ها عملکردشان به‌وسیله فلج نمودن موقتی عضلاتی است که منجر به پیدایش چروکهای پنجه کلاغی، خطوط پیشانی و شکل‌گیری عدد 11 میان ابروان می‌شوند. این محصولات خاصیت پرکنندگی، حجم دهندگی و تقویت یک ناحیه را ندارند ولی می‌شود در کنار فیلرها از خاصیتشان بهره برد.

ژل سیتوسیال فرانسه:

یکی از برندهای اروپایی که توانسته است محبوبیت زیادی میان پزشکان حوزه زیبایی و مصرف‌کنندگان پیدا کند، ژل سیتوسیال کشور فرانسه می‌باشد که یک ژل اسید هیالورونیک تک فاز است که برای کاهش علائم پیری از آن استفاده می‌شود. سیتوسیال محصول کشور فرانسه و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا است. این محصول با استفاده از فناوری خاصی که به تکنولوژی ولوت معروف می‌باشد در تولیدشده است و عملکرد بالا و ماندگاری طولانی مدت آن تضمین‌شده می‌باشد. ژل سیتوسیال فرانسه محصولی است برای ترمیم حجم از دست رفته و پر کردن تورفتگی‌های پوستی و بازسازی چین و چروکهای ناشی از بین رفتن چربی‌های زیر جلدی و حجم دهی مطلوب به چانه. این محصول دارای مجوز وزارت بهداشت و استاندارد اروپا و آمریکا می‌باشد.

ژل سیتوسیال فرانسه که نمایندگی انحصاری آن را شرکت مهندسی پزشکی آمیتیس بعهده دارد دارای 3 مدل متفاوت است.

ژل سیتوسیال ولوم که جعبه آن طلایی رنگ می‌باشد، برای تقویت گونه‌ها، زاویه دهی فک و حجم دهی به چانه بسیار مناسب است. این محصول دارای بیشترین کراس لینک می‌باشد به همین دلیل خاصیت حجم دهی بیشتری نسبت به 2 مدل دیگر دارد.

ژل سیتوسیال دیپ که جعبه آن نقره‌ای می‌باشد، برای خطوط خنده و چین و چروکهای عمیق و همچنین حجم دهی بالای لب بسیار مناسب است.

ژل سیتوسیال مدیوم که جعبه آن برنزی می‌باشد، برای خطوط ظریف صورت و زیر چشم بسیار مناسب است.

با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول، نتایج حاصل بعد از تزریق ژل بسیار مطلوب است. این محصول یکی از بهترین مارک‌های ژل برای بازسازی بافت پوست است.

نکته قابل توجه این می‌باشد که مصرف‌کنندگان جهت تزریق مجدد خواستار تزریق مجدد ژل سیتوسیال می‌شوند و نکته‌ای که به آن اشاره می‌کنند این می‌باشد که علاوه بر حجم دهی مطلوب و طبیعی که داشته‌اند، قوام پوستشان نسبت به قبل از تزریق ژل بهتر شده است.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام @amitismed و یا وب سایت آمتیس  https://amitismed.com سر بزنید و اقسام پروسیجرهای انجام‌شده با ژل سیتوسیال توسط پزشکان مختلف را مشاهده بفرمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار