️فوت ۱۱۲ نفر از طلاب و روحانیان بر اثر کرونا
کد خبر: ۱۸۰۴۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 27    -    ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
حدود ۴۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در سراسر کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که متاسفانه ۱۱۲ نفر از این عزیزان فوت کردند.

غلامرضا شفیع زاده، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور اظهار کرد:

حدود ۴۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در سراسر کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که متاسفانه ۱۱۲ نفر از این عزیزان فوت کردند. بر اساس بررسی های قطعی و اسناد و مدارک موجود ۷ نفر از طلاب و روحانیون که در مراکز درمانی و سایر عرصه ها مشغول خدمت بودند به شهادت رسیدند و از نظر ما باید به عنوان شهید خدمت سلامت شناخته شوند و پیگیری های لازم در این خصوص همچنان ادامه دارد.

حوزه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
4
مراقبت از بیماران در مراکز درمانی کار کادر درمانیه ولی وقتی بهر دلیلی طلاب قوانین را زیرپا میگذارند و بدون لباس محافظتی وماسک و دستکش و صرفا" باهمان لباس روحانیت برسر بالین بیماران کرونایی میرفتند و به آنها دست میزدند و در قبرستانها جانباختگان کرونایی را بدون رعایت پروتکل های بهداشتی با اصرار غسل میدادند و ادعامیکردند که کرونا آنقدرها هم که پزشکان میگویندمهم نیست نتیجه اش بهتراز این نمیشه . فقط خدا میدونه چندین نفر را هم جز خودشان در جامعه آلوده کرده اند.
پاسخ ها
امین
| |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
حالت خوبه دوست من؟!!!!!
اولا، صدو دوازده نفر آمار کل افراد طلبه هست نه طلبه هایی که به طور جهادی کار میکردند.
ثانیا، شما یه جا نشون بده که طلبه های جهادی بیمارستانها و تغسیل، بدون لباس محافظتی حضور داشتند و کار میکردند!
ثالثا، تو دیگه کی هستی؟!! مردم در گیر و دار گرفتاریها، حالا به هر دلیلی، جونشون رو از دست میدن و کلّی خانواده ها اسیر مشکلات میشن. اونوقت جنابعالی با نیش و کنایه و دروغ، دنبال انتقامگیری از یک گروه در جامعه هستی؟!!!!!
آدم‌میخواد نقد هم بکنه، سعی میکنه با انصاف و رعایت شرائط حال حرف بزنه.
وحید نادر شاگرد اتوبوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
خدا رحمت شان کند ؛ و ان شاء ا... شهادت اجر و پاداش انها باشد ؛ فقط ایراد کار در این هست که تعداد پزشک و پرستار و کادر درمانی که مبتلا به کرونا شدند زیاده و حتی خیلی از افراد مبتلا سابقه حضور در بیمارستان را داشته اند ؛ لذا بهتر است وزیر بهدشات به بازرسی ویژه اش دستور پیگیری و بررسی سطح رعایت مسایل بهداشتی در بیمارستانها و درمانگاهها را بدهد تا ان شاء ا.... جان و روان مجاهدان سلامت حفظ گردد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار