فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹
کد خبر: ۱۸۰۱۶۷
تاریخ انتشار: 2020 May 24    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
در کارهای خود قدم به قدم پیش بروید و عجله نکنید و یادتان باشد شما جواب تمام سؤالات را نمی‌دانید. ممکن است یک تغییر جهت یا حتی انحراف از مسیر زندگی داشته باشید، از آن خیلی ناراحت نشوید؛ وقتی دری بسته می‌شود، دیگری باز می‌شود. کافی است ذهن خود را باز کنید و راه‌های بهتری را برای ادامه انتخاب کنید.

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹به گزارش «تابناک با تو»؛ اغلب ما، از مطالعه هورسکوپ و فال خودمان بر اساس ستاره‌شناسی و گردش سیارات و ستارگان لذت زیادی می‌بریم. شاید هم خودمان را برای تغییرات آینده زندگی بیشتر آماده کنیم.

امروز در اینجا فال ماهانه و آنچه در خردادماه ۱۳۹۹ برای هر نشان قرار است اتفاق بیفتد را می‌خوانید:

فروردین

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

دنیای پیرامون شما اخیرا به طرز دراماتیکی تغییر کرده است. در این ماه فرصت دارید که مقداری آرام باشید، دست نگه دارید و دوباره مسائل را ارزیابی کنید. مسائل اقتصادی، ارتباطات و تعهدات نزدیک و عزت نفس شما برجسته می‌شوند. در این ماه به واسطه انرژی طبیعت، اوضاع مالی و روابط صمیمی‌ دستخوش تحولات خاصی می‌شوند. همچنین فرصت اصلاح و پاکسازی مسیر برای دستیابی به فراوانی و شکوفایی بیشتر و تحقق رویاهایتان خواهید داشت.

در روزهای پیش رو، دیوارها فرو می‌ریزند. و احساس آزادی بیشتری به شما خواهند داد. فرصت دارید ارتباطات خود را دوباره از اول بسازید و بهبود ببخشید.

شما آماده عقب نشینی در یک ارتباط هستید، تا روح و درون خودتان را بیشتر کشف کنید. در این ماه مکالماتی با شرکا خواهید داشت یا اطلاعاتی درباره ارتباطات و موقعیت‌های مالی و شخصی و خلاقانه به دست خواهید آورد که شما را به سمتی می‌برد تا در تصمیمات و انتخاب‌های اخیر خودتان تجدید نظر کرده و درباره قراردادهایتان مجدداً مذاکره کنید.

برای شما پیشرفت‌های حرفه‌ای بزرگی وجود دارد که پتانسیل بالایی داشته و به شما فرصت توسعه و دستیابی به آرزوهایتان را می‌دهد. شما در حال ورود به یک چرخه ارتباطی جدید، انجام مکالمات پر شور، ارائه ایده‌ها و فرصت‌های سودآور هستید. با خودتان صادق باشید، به غریزه خود اعتماد کنید و بدانید که می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

اردیبهشت

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

در این ماه می‌توانید انتظار داشته باشید که تحولات اساسی باعث شود تا در زندگی، شغل و مسیر خود تجدید نظر کنید. حقایقی مهمی برایتان آشکار خواهد شد و فرصت این را دارید که ارتباطاتی را که برای دستیابی به رؤیاهایتان کمک کرده و به شما امنیت و آزادی می‌بخشد، عمیق‌تر کنید.

شغل و اهداف شخصی تان را مجدداً ارزیابی کرده و زندگی خود را در جهت دستیابی بهتر به آرزوها و جاه‌طلبی‌هایتان مجدداً بسازید. باید یک تجدید نظر عمیق‌تر در زمینه انتخاب‌های اخیرتان، مسائل مالی، ارتباطات و ارزش‌های خود داشته باشید. شما دو برابر آن چیزی که فکر می‌کنید، ارزش دارید. پیشنهادات زیادی خواهید داشت.

اگر عزت نفس خود را بالا ببرید، می‌توانید به چیز یا کسی که در نظر دارید، برسید. سعی کنید زندگی تان را گرم کرده و ارتباطات پر شوری که می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند، برقرار کنید. ولی اگر کسی را نمی‌شناسید و یا تازه با کسی آشنا شده‌اید، تا زمانی که اطلاعات کافی ندارید، آهسته‌تر حرکت کنید. ممکن است فرصت‌های مالی هیجان‌انگیز برایتان به وجود بیاید. پس برای خودتان ارزش قائل شوید. شما می‌توانید به آرزوهایتان دست پیدا کنید.


خرداد

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

در این ماه فرصت دارید به خود، جسم و احوالات روحی تان بیشتر توجه کنید و خود را مجدداً شارژ و تجدید قوا کنید. در این ماه در پایان چرخه کار خود هستید، تغییراتی را در روال کاری ایجاد می‌کنید. ممکن است در این ماه فردی بیمار به مراقبت و پرستاری شما نیاز داشته باشد.

در کارهای خود قدم به قدم پیش بروید و عجله نکنید و یادتان باشد شما جواب تمام سؤالات را نمی‌دانید. ممکن است یک تغییر جهت یا حتی انحراف از مسیر زندگی داشته باشید، از آن خیلی ناراحت نشوید؛ وقتی دری بسته می‌شود، دیگری باز می‌شود. کافی است ذهن خود را باز کنید و راه‌های بهتری را برای ادامه انتخاب کنید. زمان حال موقعیت ایده‌آلی است برای اینکه اهداف بلندمدت خود را مجدداً ارزیابی کنید. احتمالاً یک فرصت شغلی خیلی خوب برایتان به وجود خواهد آمد. برای مشخص کردن آرزوها و جاه‌طلبی‌های خود وقت بگذارید.

شما چیزهای زیادی برای ارائه به دنیا و عشق زیادی برای عرضه کردن دارید، اما اول باید یاد بگیرید که عاشق خودتان باشید. احتمالاً تغییرات اساسی در ارتباطاتتان بخصوص آنهایی که به مسائل عاطفی و پول مربوط است، خواهید داشت. همچنین زمان خوبی برای تسویه بدهی و مالیات‌ها است.

برای اندیشیدن به خودتان زمان بگذارید، سپس می‌توانید با اطمینان پیش بروید و انتخاب‌هایی انجام دهید که منعکس‌کننده‌ حقیقت درونی شما باشد.


تیر

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

زندگی به طور چشمگیری در حال تکامل است. این ماه جابجایی‌های بیشتری به همراه دارد. اما این برای شما فرصتی است برای تثبیت، تجدید ساختار، یکپارچه‌سازی و ارزیابی مجدد، قبل از اینکه به سمت جلو حرکت کنید.
حقایق مهمی برایتان آشکار می‌شود. انرژی در این ماه برای شما بسیار خلاق، مولد، عاطفی و عاشقانه است. آزادید که خودتان باشید، هر چه می‌خواهید، بخواهید. عاشق هر چیز که دوست دارید، باشید و خودتان را ابراز کنید. مشکلی نیست که در احساسات قلبی تان تغییر ایجاد کنید، ولی با خودتان صادق باشید.

حد و حدود را در تعهدات مالی و عاطفی دوباره بررسی کنید. محدودیت‌های خود را بشناسید اما در جایی که نیاز است می‌توانید اندکی گارد خود را باز کنید. خود را دوباره با ارزش‌های خود هماهنگ کرده و مسائل و تعهدات مالی، عاطفی و امنیتی که مدنظرتان را تجدید ساختار کنید. نیاز ندارید کسب و کار خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارید ولی حداقل با خودتان صادق باشید و شرکای خود را بر اساس میزان دانش آنها در کار مدیریت کنید. می‌توانید انتخاب‌های مختلفی داشته باشید.

هر اتفاقی که برایتان افتاده سپاسگزار باشید. شما در حال یادگیری نحوه انجام انتخاب‌های درست هستید. برای مدیتیشن وقت بگذارید، ذهن خود را آرام کنید و به ندای درونی خود گوش دهید.


مرداد

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

دنیا تغییر کرده و همچنان در حال در حال تغییر است اما رسالت شما این است که در برابر این زمان‌های متغیر ایستادگی کنید. از لحاظ شغلی در چشم مردم هستید. فرصت‌ها و پیشرفت‌های شغلی مهمی در پیش دارید. خود را از افکار گذشته رها کرده و هر چیزی که مانع از رسیدن به اهدافتان می‌شود را رها کنید.

مرزهای روابط خود را دوباره بررسی کنید. شاید نیاز باشد تا در بعضی موارد کوتاه بیایید تا بتوانید حمایت بیشتری را جذب کنید. ممکن است مکالمه‌ای با یک دوست داشته باشید یا اطلاعاتی در مورد یک فرد یا موقعیت به دست شما برسد. بدانید که نباید سریع نتیجه‌گیری کنید. داستان می‌تواند بیشتر و یا متفاوت باشد. موقعیتی اقتصادی ممکن است برایتان به وجود بیاید. بیشتر از میزان ریسک خود، سرمایه ‌گذاری نکنید.

دوستان خود را با علاقه انتخاب کنید و اگر به پول، شهرت، قدرت و … علاقه دارید، این علاقه را رها کنید. سپس می‌توانید وضعیت را آگاهانه پیش ببرید. چیزی که آرزوی داشتن آن را دارید، دور از دسترس شما نیست. شما در طول چند سال گذشته سخت کار کرده‌اید، این فرصتی است تا یک قدم به عقب بردارید و کشف کنید که چه چیزهایی بیشترین میزان احساس شادی برای شما به ارمغان می‌آورد. این ماه می‌تواند شروع جدیدی برای دستیابی به دوستی‌ها، امیدها و آرزوهایتان باشد.


شهریور

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

زندگی روزمره و روتین شما نسبت به گذشته تغییر چشمگیری داشته است. ولی این ماه یک تغییر مهم در راه دارید. این تغییر به شما این شانس را می‌دهد که آرام‌تر باشید و زندگیتان را دوباره به نحوی ساختاردهی کنید تا بتوانید به اهدافتان دست یابید. این ماه یک سفر خواهید داشت.

اهداف بلند مدت خود را به یاد داشته باشید و انتخاب‌های عاقلانه انجام دهید. در این ماه فرصت تغییر زندگی، روال‌ها و عادات را خواهید داشت که شما را در رسیدن به اهدافتان کمک کند. روابط‌تان بهتر شده و فرصت‌های شغلی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. موفقیت برای شما چه معنی دارد؟ الان مرحله بازبینی مجدد اهداف و جاه‌طلبی‌هایتان و به دنبال فرصت جدید گشتن است.

به جای اینکه به موارد ناشناخته بپردازید، می‌توانید با شرکایی که دیدگاه مشترک دارند، هماهنگ شوید. در این ماه می‌توانید روحیات و درون خود کشف کرده و دوباره با کودک درون خود آشتی کنید. هر چقدر بیشتر شادی کنید، بیشتر می‌توانید پتانسیل خلاقیت در درون خود را کشف کنید. این ماه می‌تواند یک شروع پرشور برای زندگی شغلی شما باشد. خودتان را باور داشته باشید.


مهر

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

در این ماه تغییرات زیادی را شاهد خواهید بود که البته به شما این شانس را می‌دهد تا تصویرتان را از آینده بازبینی و مجدداً تنظیم کنید. ممکن است در خصوص وضعیت مالی یا روابط شخصی برای شما شرایطی ایجاد شود که حس مرگ و زندگی برایتان ایجاد کند.

از تغییرات نترسید. شما باید از آنها استفاده کرده و بیشتر از اینکه از دست بدهید، چیزهایی را به دست آورید. زندگی در حال تغییر است و به ناچار شما هم تغییر می‌کنید. این شانس را دارید که بیشتر از لحظات زندگی استفاده کنید.

به سلامتی خود و اینکه انرژیتان را در چه مسیری صرف می‌کنید، توجه کنید. اگر بتوانید این انرژی را متمرکز کنید، حدی برای آنچه می‌توانید به دست آورید وجود نخواهد داشت.
شما در مسیر درستی هستید ولی نیاز به یادگیری بیشتر دارید. راه‌های جدیدی وجود دارد که می توانید کشفشان کنید.


آبان

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

شما در حال پایه‌ریزی زندگی جدید هستید. این ماه تغییرات اساسی در زندگیتان در حال رخ دادن است. درباره آنچه احساس می‌کنید و آنچه نیاز دارید با خودتان صادق باشید. فرصت دارید تا زندگی خود را مجدداً از پایه بازسازی کنید. چیزی را که می‌خواهید می‌توانید به دست آورید. می‌توانید منابع، امنیت، تعهد و صمیمیت موردنظرتان را کسب کنید، ولی سعی کنید موقعیت را کنترل کنید.


آذر

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

این اواخر سبک عادی زندگی‌تان ناگهان دستخوش تغییر شده است. شما در حال هماهنگ شدن با زندگی جدیدتان هستید. راه ارتباط صادقانه با شریکتان (مالی، عاطفی) هموارتر خواهد شد. توجه شما به خانه و خانواده بیشتر خواهد بود. در این ماه شما چرخه کاملاً جدید شده و روابط پر شور جدیدی را شروع خواهید کرد.

به نیازی که به احساس امنیت، حمایت شدن و ارزشمند بودن دارید، توجه کنید. با این کار می‌توانید انرژی خود را روی روابطی بگذارید که طرف مقابلتان هم به همان میزان برای شما انرژی صرف می‌کند و شما را به خاطر خودتان دوست دارد.


دی

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

فصلی کاملاً جدید برای زندگی شما به وجود می آید و توجه شما بیشتر به مسائل اقتصادی، امنیتی و احساسی معطوف خواهد بود. در این ماه این فرصت را دارید که در خصوص مسائلی مثل مسائل اقتصادی، بودجه، تعهدات، جایی که زمان خود را روی آن صرف می‌کنید، پول و انرژی وقت گذاشته و آنها را مجدداً ارزیابی و بررسی کنید. با این کار انرژی خود را روی مواردی قرار می‌دهید که ارزشش را دارند.

علاوه بر این، امکان ارزیابی دوباره در خصوص زندگی، کار، روزمره، سلامتی و … را خواهید داشت. هر روز به مختلف رسیدگی کنید. وضعیت را بهبود ببخشید و به زندگی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید.


بهمن

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

شما در موقعیت مستحکمی قرار دارید و می‌توانید تغییراتی در زندگیتان ایجاد کنید که در رسیدن به جاه‌طلبی‌‌هایتان و تغییر فضا کمک خواهد کرد. این ماه فرصت بازسازی درونی، پس گرفتن اقتدار و مسئولیت، احیای هویت خود و از بین بردن چالش‌هایی را دارید که اجازه نمی‌دهد شما خودِ واقعیتان را بروز دهید.

خلاقیت به خرج بدهید و به کودک درون معصوم خود توجه بیشتری کنید. به صدای قلبتان نیز توجه کنید و به ارزش‌هایی که دارید پایبند باشید.


اسفند

فال ماهانه، هوروسکوپ خرداد ماه ۱۳۹۹

در این ماه اطلاعات زیادی در خصوص روابطتان آشکار خواهد شد. منتظر باشید که حداقل یک مکالمه مهم با یک شریک داشته باشید یا اینکه حقایقی برای شما روشن شود. ذهن خود را باز کنید و به چشم‌اندازی که ترسیم نموده‌اید، پایبند باشید. سعی کنید به دنبال آموختن چیزی باشید که به آن نیاز دارید. این ماه یک زمان ایده‌آل برای بهبود معنویات و مراقبت از روح خود است.

ارتباطتان با خانواده را تقویت کنید و بیشتر به آنها توجه داشته باشید. سعی کنید درون خود کنکاش کنید. چه کسی هستید؟ چه چیزی می‌خواهید؟ فرصت دارید که روحیات و توانایی‌های خود را بیشتر بشناسید و با این خودآگاهی، خواسته‌های خود را تحقق ببخشید.

منبع: روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار