چرا باید درب ضد سرقت بخریم؟
کد خبر: ۱۷۸۱۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 02    -    ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
پیشنهاد مجموعه سام در، که سال‌هاست در زمینه ارائه بهترین و با کیفیت ترین انواع درب ضد سرقت فعالیت می کند، این است که به سراغ خرید درب ضد سرقت ارزان نروید چون یک درب ضد سرقت ارزان و بی‌کیفیت هیچ کارایی خاصی ندارد و عملکردی مشابه با درب معمولی دارد.

چرا باید درب ضد سرقت بخریم؟

فرض کنید قرار است خانه خود را برای چند ساعت ترک کنید. مهم‌ترین نگرانی شما چه خواهد بود؟ یا بگذارید اینطور بپرسیم که آیا نگران خانه‌تان و وسایل آن هستید؟! متاسفانه امروزه خبرهای بسیار زیادی درباره سرقت خانه‌های مختلف روزانه به گوش ما می‌رسد، از این رو یکی از نگرانی‌های همیشگی ما هنگام ترک کردن خانه برای مدت طولانی، امنیت آن است.

اما در کنار افزایش تعداد سارقین، پیشرفت تکنولوژی به ما کمک کرده است که بتوانیم بر چنین مشکلاتی نیز غلبه کنیم. به طور مثال درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، آژیر خطر و بسیاری دیگر از وسایل پیشرفته به ما کمک می‌کند تا امنیت حریم شخصی خود را فراهم کنیم. از این رو در ادامه این مطلب به یکی از پرتکرارترین سوال‌ها، چرا درب ضد سرقت بخریم، پاسخ خواهیم داد.

اهمیت درب ضد سرقت چیست؟

داشتن امنیت همیشه آسودگی خاطر را برای ما به همراه دارد. تصور کنید که با خیال آسوده و به دور از هرگونه آشفتگی ذهنی شما درب منزل خود یا محل کارتان را می‌بندید و به سراغ کارهای دیگر می‌روید، قطعا این آرامش خاطر برای شما ارزشمند است.

به همین خاطر است که برای بالا بردن امنیت خانه و محل کار توصیه می‌شود از درب ضد سرقت استفاده کنید، اما این پایان ماجرا نیست چرا که ساختار فیزیکی انواع درب ضد سرقت به گونه‌ای طراحی شده است که مانع هدررفت انرژی و همچنین عایق صوتی است از این رو صرفه اقتصادی نیز دارد.

انواع درب ضد سرقت

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که با شنیدن اسم درب ضد سرقت ذهنتان به سمت یک مدل درب ورودی بسیار بزرگ با ظاهری نه چندان زیبا کشیده می‌شود باید بگوییم تصورتان اشتباه است. چرا که انواع درب ضد سرقت از نظر ظاهری بسیار زیبا طراحی شده‌اند، طوری‌که به ظاهر خانه و محل کار شما جلوه خاصی می‌بخشند.

اما به طور کلی انواع درب ضد سرقت را بر اساس کشور تولیدکننده آن به سه دسته درب ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی تقسیم می‌کنند. البته در بازار ایران درب‌های ضد سرقت دیگری مانند نمونه ایتالیایی نیز وجود دارد اما به دلیل قیمت بسیار بالای آن استقبال چندانی از آن صورت نگرفته است.

در میان این سه مدل درب ضد سرقت موجود در بازار ایران می‌توان گفت نمونه چینی آن اغلب کیفیت مطلوبی ندارند و اصلا خرید آن، بخصوص نمونه‌های بی‌کیفیت، توصیه نمی‌شود. مدل دیگر درب ضد سرقت، مدل ترک است که کیفیت آن مطلوب است اما برای خرید نمونه استاندارد آن حد اقل باید 5 برابر قیمت درب ضد سرقت ایرانی هزینه کنید.

و اما درب ضد سرقت ایرانی از نظر رده بندی در کیفیت، در رده خوب قرار دارند. البته تمام قطعات درب ضد سرقت در ایران ساخته نمی شود معمولا قفل های درب ساخت شرکت کاله کلید ترکیه است که از مطرح ترین شرکت های قفل سازی و ایمنی در دنیا به شمار می رود.

از نظر مقایسه، درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ کیفیت یک پله پایین تر از درب های استاندارد ساخت کشور ترکیه قرار می گیرد اما از لحاظ قیمت بسیار ارزان تر از مدل ترک است. البته به این نکته توجه کنید که هر دربی که به نام ترک یا ایرانی در بازار وجود دارد لزوما از کیفیت مطلوب برخوردار نبوده و می بایست با شناخت کامل از وارد کننده و شرکت تولید کننده، آن را تهیه کنید.

و اما نکته‌ای که درباره درب ضد سرقت چینی باید بدانید این است که معمولا این نمونه درب ورودی به دلیل قیمت بسیار پایینی که نسبت به دو مدل قبل دارند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، اما پیشنهاد مجموعه سام در، که سال‌هاست در زمینه ارائه بهترین و با کیفیت ترین انواع درب ضد سرقت فعالیت می کند، این است که به سراغ خرید درب ضد سرقت ارزان نروید چون یک درب ضد سرقت ارزان و بی‌کیفیت هیچ کارایی خاصی ندارد و عملکردی مشابه با درب معمولی دارد با این تفاوت که نسبت به درب معمولی قیمت بالاتری دارد. پس اگر امنیت و حفظ حریم شخصی خود چه در منزلی که زندگی می‌کنید و چه در محلی که کار می‌کنید، برایتان مهم است به سراغ یک مدل درب ضد سرقت با کیفیت بروید.

چرا باید درب ضد سرقت بخریم؟

نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت از چند اجزای اصلی ساخته شده است که کیفیت هر کدام برای داشتن عملکرد خوب درب مهم است. در ادامه به تمام اجزای مهم که هنگام خرید درب ضد سرقت بایستی به آن‌ها توجه کنید، اشاره می‌کنیم:

قفل و یراق آلات درب ضد سرقت:

مهم‌ترین قسمت درب ضد سرقت، قفل آن است. معمولا در بیشتر درب‌های ضد سرقت از دو نوع قفل کالی و یا کاله ترکیه استفاده می‌شود که هر دو کیفیت خوبی دارند با این حال باید قفل آن را قبل از خرید تست کنید. یراق آلات مانند دستگیره هم در چند نوع معمولی و سلطنتی وجود دارند که بر روی قیمت تمام شده محصول تاثیر گذار خواهند بود.

روکش درب ضد سرقت

برای جلوه بیشتر ظاهری، بر روی درب ضد سرقت یک روکش چوبی کشیده می‌شود. در میان انواع درب ضد سرقت، مدل ایرانی روکش‌های بسیار با کیفیتی دارند و مدل‌های چینی متاسفانه روکش هایی با کیفیت پایین دارند. هنگام خرید درب ورودی حتما این فاکتور را نیز چک کنید.

لولای درب ضد سرقت:

هنگام خرید درب ضد سرقت حتما لولاهای آن را از لحاظ کیفیتی بررسی کنید. لولاها باید به توانند به خوبی وزن درب را تحمل کنند. نکته مهم درباره لولاهای درب ضد سرقت این است که تعداد آن‌ها حداقل باید سه عدد باشد و هنگام نصب درب ضد سرقت لولاها باید از بیرون پنهان باشند تا آسیب نبینند.

روکوب درب ضد سرقت

روکوب درب ضد سرقت یک فاکتور برای زیبایی بیشتر درب است. اگر به درب های ضد سرقت دقت کنید تمام آن ها داری یک چهارچوب فلزی هستند، اگر بخواهید این چهار چوب فلزی با پوششی از جنس درب و روکش چوبی پوشیده شود و درب زیبایی خاصی داشته باشد باید کمی بیشتر هزینه کنید و در هنگام سفارش درب روکوب درب نیز تهیه کنید.مدل های آن عبارت اند از دو تاج ، ساده ، سگک دار و غیره.

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت وابسته به فاکتور های داخلی و ظاهری درب متغیر است. به طور مثال نوع و کیفیت ورق سرتاسر آهنی ، شبکه بندی داخلی و فاکتور های دیگر بر قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار است . اما آنچه که باعث لوکس شدن درب می شود امکانات ظاهری آن است.

استفاده از دستگیره های سلطنتی لوکس و یراق زیتونی و همچنین روکوب های مدرن و لوکس تاثیر بسزای بر قیمت نهایی کالا می گذارند ، اگر در این رابطه به اطلاعات بیشتر نیاز دارید می توانید به مقاله قیمت درب ضد سرقت لوکس مراجعه کنید.

چرا باید درب ضد سرقت بخریم؟

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟

برای خرید درب ضد سرقت می‌توانید به فروشگاه‌های مختلفی که در زمینه عرضه و یا تولید این کالا فعالیت می‌کنند، سری بزنید اما اگر اعتماد کردن و یا دنبال یک فروشگاه خوب گشتن برای شما سخت است ما راه‌حل بهتری برای شما داریم. همین حالا می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سام در انواع درب ضد سرقت را مشاهده کنید و با انواع مختلف آن آشنا شوید و در طرح دلخواه خود با امکانات مورد نظرتان را سفارش دهید.

SAMDOOR.IR

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
3
0
چون ملت یا دزدند یا قابلیت دزد شدن رو دارند یا پیدا می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
کافر همه را به کیش خود پندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار