مامور پلیسی که نامش برای یک نوزاد انتخاب شد+عکس
کد خبر: ۱۷۷۶۸۴
تاریخ انتشار: 2020 April 27    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
وظیفه شناسی پلیس متعهد و دلسوز هندوستانی موجب شد تا والدین یک نوزاد پس از تولد فرزندشان نام این مامور پلیس را برای او انتخاب کنند.

 وظیفه شناسی یک مامور پلیس هندوستان موجب شد تا او به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شود. " دایاویر سینگ " که یک زن باردار را به بیمارستان رسانده بود به شکلی جالب از سوی مادر این کودک مورد قدردانی قرار گرفت.

مادر این کودک پس از تولد نوزادش بخاطر آنکه همیشه به یاد محبت این مامور پلیس وظیفه شناس باشد، نام او را برای فرزندش انتخاب کرد. این اتفاق روز پنجشنبه و در دهلی نو رخ داد.

مامور پلیسی که نامش برای یک نوزاد انتخاب شد!

" آنوپاما"، مادر این نوزاد گفت که حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه طول کشید تا این مامور پلیس خود را به خانه آن‌ها برساند. پدرشوهر این زن پس از بدحال شدن عروسش ضمن تماس با مرکز پلیس از آن‌ها کمک خواسته بود. در لحظه وقوع این اتفاق شوهر این زن در محل کارش حضور داشت. " دایاویر" بلافاصله با خودروی پلیس در خانه این زن حاضر شد و او را به بیمارستان " هندو رائو " رساند. این در حالی بود که ابتدا خانواده این زن درخواست آمبولانس کرده بودند، اما پس از گذشت ۲ ساعت آمبولانس در خانه این زن حاضر نشد.

مامور پلیسی که نامش برای یک نوزاد انتخاب شد!

در تصاویری که منتشر شده است لحظه خروج این زن به همراه خانواده و همچنین این مامور پلیس وظیفه شناس را نشان می‌دهد. همچنین در تصویر دیگر این نوزاد تازه متولد شده دیده می‌شود. انتشار این تصاویر در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران این پلیس را مورد تمجید قرار دادند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار