راهنمای کسب درآمد مطمئن از بورس با تریدر نووا
کد خبر: ۱۷۷۰۴۵
تاریخ انتشار: 2020 April 19    -    ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
در سال 2019 میلادی، سودده‌ترین تریدرها کسانی بوده‌اند که کمترین تعداد معاملات در طول هر ماه را داشته اند. عجیب به نظر می‌آید، اینطور نیست؟

راهنمای کسب درآمد مطمئن از بورس با تریدر نووا

معامله‌گری در بازار بورس، سهام، ارزهای بین‌المللی و ارزهای دیجیتال از آن دسته فعالیت‌هایی است که اغلب افراد علاقه‌مند هستند به آن مسلط شوند و از آن طریق به استقلال مالی برسند.

اما همه چیز مطابق فیلم‌های سینمایی هالیوودی پیش نمی‌رود و برای این شغل می بایست بسیار زحمت کشید و چه بسا چندین بار طعم تلخ از بین سرمایه و موجودی حساب معاملاتی را چشید! در این مقاله می خواهیم به زبانی ساده شما را برای شروع این شغل راهنمایی کنیم. با ما تا انتها همراه باشید...

معامله‌گری در بازارهای مالی نیازمند آموزش مفهوم تحلیل گری مدرن و معامله گری به سبک بزرگان بازار است. با یک جستجوی ساده در اینترنت با انبوهی از سایت ها مواجه می شوید که ادعا می کنند غول بورس و فارکس را شکسته اند و شما خرید با تنها یک اندیکاتور یا ربات معاملاتی می‌توانید 100 هزار تومان را در مدت یک ماه تبدیل به 1 میلیارد تومان کنید!

این دقیقا شبیه به این است که شخصی ادعا کند به شما در ازای دریافت یک هزارتومانی، یک آپارتمان لوکس در گران قیمت ترین منطقه تهران هدیه می دهد، دقیقا همان قدر ساده لوحانه و احمقانه...

معامله‌گری یکی از دشوارترین مشاغل دنیاست که به تعابیر مختلف، چیزی در حدود 70 الی 90 درصد افرادی که برای اولین بار مشغول خرید و فروش سهام یا ارزهای مختلف می شوند، تمام سرمایه خود را از دست می دهند. پس طبیعی است که شما برای جلوگیری از بروز این اتفاق، آموزش فارکس و بورس را با متدهای روز دنیا پشت سر بگذارید و اولین قدم ورود به دنیای تریدینگ را، محکم بردارید.

پس از آن شما نیازمند یک دوره تمرینی یا به عبارت دیگر کارآموزی در بازار واقعی و با پول واقعی خود هستید. یک نکته واقعا کارساز از سایت Investopedia.com می‌گوید که اگر قصد دارید 100 میلیون تومان سرمایه گذاری کنید، می بایست ابتدا تنها 25 میلیون تومان آن را وارد بازار کنید. اگر توانستید آن 25 میلیون را در طی 100 معامله و در عرض حداقل 3 ماه حفظ کنید، به عبارتی ضرر نکنید، آنگاه می بایست 25 میلیون بعدی را وارد کار کنید.

مهم ترین اصل بازار مالی ضرر نکردن است. پس با انجام این دستورالعمل شما توانسته اید اصل سرمایه خود را حفظ کنید. در وهله بعدی می بایست به سود کردن و هدف گذاری هفتگی یا ماهانه فکر کنید. بزرگترین اشتباه معامله گرانی که ضرر می کنند همین است که تریدینگ را با مشاغل دیگر اشتباه می گیرند و گمان می کنند هر چقدر بیشتر پشت مانیتور بنشینند و ترید کنند، سود و درآمد بیشتری نصیبشان می گردد. اما این طور نیست.

به گزارش کارگزاری فارکس تایم در سال 2019 میلادی، سودده‌ترین تریدرها کسانی بوده‌اند که کمترین تعداد معاملات در طول هر ماه را داشته‌اند. عجیب به نظر می‌آید، اینطور نیست؟ اما واقعیت همین است، به نقل از سایت تریدرنووا کسب درآمد اینترنتی مطمئن فقط و فقط به میزان صبر و حوصله شما وابستگی دارد، نه به میزان بی خوابی های شما و زمانی که پشت نمودارهای معاملاتی بازار می نشینید.

راهنمای کسب درآمد مطمئن از بورس با تریدر نووا

سرمایه‌گذاری در بورس و فارکس چه قدر برای من سودآوری دارد؟

این سوال مثل این است که بپرسید با تحصیل در رشته پزشکی، چقدر درآمد می‌توانم داشته باشم، دقیقا به همان مقدار این سوال مبهم و گیج کننده است. همان‌طور که در تمامی مشاغل، سطح درآمد افراد با یکدیگر متفاوت است، در معامله‌گری نیز با همچنین وضعی مواجهیم.

قطعا هر چقدر که تجربه شما در بازار بیشتر شود، درصد موفقیت موقعیت‌های معاملاتی شما نیز افزایش می‌یابد. تریدرهای تازه کار از لحاظ آماری دارای درصد موفقیت معاملات 50 – 50 هستند، به این معنا که نیمی از معاملاتشان به سود منجر می‌شود و نیمی دیگر ضررده خواهد بود. اما بارها اثبات شده که با افزایش تجربه و مهارت افراد، این نتایج بهبود پیدا می‌کند.. درآمدهای چند ده میلیونی امکان‌پذیر است اما برای این کار می‌بایست فردی بسیار پرتلاش، سخت‌کوش و پر انگیزه باشید.

توصیه می‌کنیم اگر به دنبال اطلاعات جامع و مناسب جهت تریدینگ در بازارهای مالی هستید، حتما به سایت آموزش فارکس TraderNova  سر بزنید.

منبع: ویرلن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار