عجایب کرونا در برزیل
کد خبر: ۱۷۴۹۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 28    -    ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
مافیا در خدمت دولت برای اجرای قرنطینه در برزیل
در یک حادثه عجیب، باندهای جرایم سازمان یافته در ریو دوژانیرو به ساکنان دستور دادند به عنوان بخشی از اقدامات احتیاطی دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس جدید كرونا (كووید ۱۹)، قوانین قرنطینه را رعایت کنند. باندهای جرایم سازمان‌یافته، نامه‌های تهدیدآمیز برای شهروندان مناطق فقیر ارسال کرده‌اند

عجائب کرونا در برزیل، مافیا در خدمت دولت برای اجرای قرنطینه در برزیل

عجائب کرونا در برزیل، مافیا در خدمت دولت برای اجرای قرنطینه در برزیلاختصاصی«تابناک با تو»؛ برزیل شاهد دو واقعیت عجیب بوده است؛ اولین مورد در نحوه برخورد مقامات با متخلفین از تعطیلات و ممنوعیت تجمعات بود و دوم مربوط به باندهای جرایم سازمان یافته است، به گونه ای که اعضای این باندها به دولت برزیل در اجرای قرنطینه کمک می‌کنند.

برای پلیس برزیل جهت متفرق کردن مردمی که به ساحل رفته بودند تا آفتاب بگیرند و قوانین تعطیلات و قرنطینه را رعایت نکردند هیچ راهی نمانده بود، جز این که از بالگردها استفاده کنند؛ بالگردهای پلیس در ساحل و نزدیک به زمین پرواز کردند و روی افراد حاضر در آنجا شن و ماسه پاشیدند.

عجائب کرونا در برزیل، مافیا در خدمت دولت برای اجرای قرنطینه در برزیل

هواپیمای پلیس بر فراز ساحل گالتا در شهر فلوریاپولیس پرواز کرد و روی افرادی که در آنجا بودند شن و ماسه پاشید. روزنامه بریتانیایی دیلی میل گزارش داد، دولت برزیل هنوز تعطیلی کاملی را اعمال نکرده است، اما ایالت سانتا کاتارینا که شامل فلورینوپولیس است، ممنوعیت ویژه ای برای تجمع در اماکن عمومی مانند سواحل را تحمیل و اجباری نموده است. پلیس به رسانه های محلی گفته که بیشتر افراد حاضر در ساحل پس از شن‌پاشی آنجا را ترک کرده‌اند. اما برخی از ترک ساحل امتناع ورزیدند و به همین دلیل، پلیس با به پرواز درآوردن بالگرد در نزدیکی ساحل آنها را مجبور به ترک آنجا کرد.

عجائب کرونا در برزیل، مافیا در خدمت دولت برای اجرای قرنطینه در برزیل

دولت سانتا کاتارینا در هفدهم مارس وضعیت اضطراری و تجمع افراد را در گروه های بزرگ ممنوع اعلام کرد و کلیه فعالیت‌های عمومی را لغو کرد.
در یک حادثه عجیب، باندهای جرایم سازمان یافته در ریو دوژانیرو به ساکنان دستور دادند كه به عنوان بخشی از اقدامات احتیاطی دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس جدید كرونا (كووید ۱۹)، قوانین قرنطینه را رعایت کنند.

باندهای جرایم سازمان‌یافته، نامه‌های تهدیدآمیز برای شهروندان مناطق فقیر ارسال و تهدید کرده‌اند به افرادی که به قرنطینه احترام نگذارند، درسی فراموش‌نشدنی خواهند‌ داد.

عجائب کرونا در برزیل، مافیا در خدمت دولت برای اجرای قرنطینه در برزیل

در نامه ارسال شده توسط باندها آمده است: ای ساکنان ریو داس پدراس و موسیما و تیژوکینها مراقب باشید! ممنوعیت تردد از ساعت ۸ عصر امروز آغاز می شود. هر کس که بعد از این مدت در خیابان باشد، یاد خواهد گرفت که چگونه به سیستم احترام بگذارد.

در پیام دیگر آمده است: ما بهترین ها را برای مردم می خواهیم، اگر دولت نتواند مشکل را برطرف کند، جرم ‌های سازمان یافته این مشکل را حل خواهد کرد.

عجائب کرونا در برزیل، مافیا در خدمت دولت برای اجرای قرنطینه در برزیل

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
27
14
مثل بعضی ها نگران سلامتی خودشون هستند -چند روز دیگه خیابان ها رو هم سم پاشی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
تو هم برای دو روز زنده بودن دست و پا میزنی
اونایی هم که میان خیابان رو سم پاشی میکنند برای دیگران و کل جامعه این کارو میکنند نه برای ترس از جان خودشان
ناشناس
| |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
ناشناس11:02-اگر فریب این 2 روز دنیا رو خورده بودم-الان همکار تو بودم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار