جلوگیری از لاغری صورت در رژیم گرفتن با این روش ها
کد خبر: ۱۷۴۸۰۴
تاریخ انتشار: 2020 March 26    -    ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که تمایل دارید با کاهش وزن و رژیم گرفتن چربی‌های اضافه بدن شما آب شود، اما فرم صورت شما و تپلی آن تغییر نکند در ابتدا باید بگوییم امروزه با تغییر سلایق صورت‌های استخوانی و لاغر بسیار جذاب‌تر از صورت‌های تپل می‌باشند. اما اگر شما می‌خواهید صورتتان همچنان تپل بماند باید علاوه بر رژیم‌های غذایی درست از ورزش‌های صورت نیز بهره‌مند شوید.

جلوگیری از لاغری صورت در رژیم گرفتن با این روش ها«تابناک باتو» برای اینکه بدانید چیکار کنیم تو رژیم صورتمون لاغر نشه باید از آب فراوان در رژیم غذایی خود استفاده نمایید تا بافت صورت شما دچار افتادگی و شلی نشود.

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که تمایل دارید با کاهش وزن و رژیم گرفتن چربی‌های اضافه بدن شما آب شود، اما فرم صورت شما و تپلی آن تغییر نکند در ابتدا باید بگوییم امروزه با تغییر سلایق صورت‌های استخوانی و لاغر بسیار جذاب‌تر از صورت‌های تپل می‌باشند. اما اگر شما می‌خواهید صورتتان همچنان تپل بماند باید علاوه بر رژیم‌های غذایی درست از ورزش‌های صورت نیز بهره‌مند شوید. با ما همراه شوید در این مطلب به این موضوع که چیکار کنیم تو رژیم صورتمون لاغر نشه پرداخته ایم.

جلوگیری از لاغری صورت در رژیم گرفتن با این روش ها

بسیاری از خانوم‌ها و آقایون در رژیم‌های لاغری خود از لاغر شدن و افتادگی صورت شکایت دارند. همچنین در حین ورزش چربی سوزی در تمام نقاط بدن اتفاق می‌افتد و صورت هم استثنا نیست. و، چون ظریفتر است بیشتر نمود پیدا میکند. اما روش‌های موثری وجود دارد که از لاغری و افتادگی صورت در رژیم گرفتن جلوگیری میکند. برای دانستن روش جلوگیری از لاغری صورت در رژیم گرفتن با ما همراه شوید:::آب هویج همراه با شکر و نارگیل صبح‌ها بنوشید. آب معدنی روزانه ۶ لیوان به دفعات مختلفی در طول شبانه روز بنوشید. زیاده روی در حرف زدن و صحبت نکنید. شیر موز، فندق، پسته و کشمش بعد از ناهار مصرف نمایید.

برای اینکه بدانید چیکار کنیم تو رژیم صورتمون لاغر نشه روزانه ۱-۲ کیلومتر پیاده بروید و نرمش‌های سبک انجام دهید. قرص ویتامین E. روزی ۴۰۰ واحد و قرص ایمدین (Imedeen) را نیز شبی ۱ عدد میل کنید. استرس و فشار‌های عصبی را از خود دور کنید. از بالش خواب بلند و نامناسب استفاده نکنید. اگر مبتلا به یبوست هستید با کاهو و روغن زیتون تحت مداوا قرار دهید.

ماساژ صورت:

ماساژ صورت با Emu oil با تکنیک صحیح توسط فردی که Beautician متخصص علم زیبایی شناسی باشد نیز در برجستگی و زیبایی گونه‌ها و فرم دادن به چهره شما بسیار موثر خواهد بود. ازسبزیجات ومیوه جات به میزان لازم استفاده کنید. خواب به میزان کافی ۸ الی ۹ ساعت داشته باشید.

جلوگیری از لاغری صورت در رژیم گرفتن:

بعداز وعده‌های غذایی ازمغزیجاتی نظیر گردو، پسته، فندق وکشمش استفاده کنید. آخرشب یک لیوان شیر خرما، شیرموز یا شیرعسل وبادام میل کنید. برای اینکه بدانید چیکار کنیم تو رژیم صورتمون لاغر نشه یکساعت قبل از غذا از یک قطعه شیرینی کوچک یا شیره‌ی خرما استفاده کنید. در صحبت کردن و مصرف آدامس زیاده روی نکنید. در صورت ابتلا به یبوست آنرا درمان کنید::ماساژ صورت توسط کارشناس زیبایی وحرکات یوگای صورت کمک کننده است.

جلوگیری از لاغری صورت در رژیم گرفتن با این روش ها

در صورتی که موارد فوق موثرنیفتاد، یاعلیرغم رسیدن به وزن مطلوب باز هم چهره لاغر بود یادر کسانی که بدلیل رژیم‌های لاغری غیراستانداردچهره‌ای لاغر وگودرفته پیدا کرده اند یا کسانی که بدلیل افزایش سن گونه‌هایی گودرفته پیداکرده اند، تزریق چربی بعنوان یک روش غیر تهاجمی برای رسیدن به ظاهری مطلوب انتخاب مناسبی است.

بد نیست تمرینات عضلات صورت را بدانید

قدم اول

دهانتان را پر از هوا کنید و لب‌هایتان را ببندید تا لپ‌هایتان پف کند. سپس هوا را به سمت یکی از گونه‌ها بفرستید و سپس این کار را برای سمت دیگر انجام دهید. با حرکت دادن هوا از یک سمت به سمت دیگر، گونه‌هایتان را باد کنید. این کار را برای هر طرف ۱۵ بار انجام دهید. ۳۰ ثانیه استراحت کنید و دوباره تکرار کنید.

قدم دوم

با چین دادن بینی‌تان در حالیکه گونه‌هایتان بالا می‌روند، حرکت بینی خرگوش را انجام دهید. حالا در این حالت، گونه‌ها را بمدت ۴ ثانیه سفت کنید و سپس عضلات صورتتان را شل و رها کنید. این حرکت را ۱۵ بار تکرار کنید، ۳۰ ثانیه استراحت کرده و دوباره انجام دهید.

جلوگیری از لاغری صورت در رژیم گرفتن با این روش ها

قدم سوم در تمرینات عضلات صورت

برای اینکه بدانید چیکار کنیم تو رژیم صورتمون لاغر نشه کل ناحیه‌ی گونه‌ها را با یک لبخند عریض و با دهان باز ورزش دهید. این یک لبخند بزرگ و اغراق آمیز است که با سفت کردن گونه‌های شما در حالیکه لب‌ها و دندان‌هایتان از هم فاصله دارند ایجاد می‌شود. سپس چشم‌هایتان را کاملا باز و گشاد کنید، مانند زمان‌هایی که تعجب می‌کنید.

سعی کنید گوشه‌ی دهانتان را به سمت گوش‌هایتان بکشید. عضلات گونه را سفت کرده و بمدت ۴ ثانیه در همان حالت بمانید و سپس صورتتان را شل کنید. این حرکت را ۱۵ بار تکرار کرده، ۳۰ ثانیه استراحت کنید و دوباره انجام دهید

نکات

تغییر ساختار استخوانی صورت شما ممکن نیست؛ و کاهش چربی فقط در یک قسمت از بدن (نه در بقیه‌ی قسمت‌ها)، یعنی کاهش وزن بصورت موضعی نیز غیر ممکن است. کاهش وزن سریع، باعث خواهد شد که اول آب بدنتان از دست برود، و سپس کتوزیس (نام دیگری برای مصرف عضلات بعنوان سوخت)، و در نهایت چربی بدن سوزانده خواهد شد. تغذیه‌ی مناسب، ورزش، و صبوری، بهترین راه‌ها برای کمک به حفظ حالت پری صورت شما در طول کاهش وزن هستند. بجای تمرکز بر رژیم غذایی، عادات سبک زندگی سالم را توسعه دهید و آن‌ها را به بخش‌های دائمی زندگی روزمره‌تان تبدیل کنید. مقدار زیادی آب بنوشید، صبور باشید و همیشه لبخند پهنی به لب داشته باشید، چون هم برای زندگی شما مفید است، و هم برای عضلات صورتتان!

دلگرم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار