ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟
کد خبر: ۱۷۲۴۶۷
تاریخ انتشار: 2020 March 01    -    ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
برای انتخاب مدل کمد دیواری پذیرایی هم باید مانند کمد دیواری اتاق خواب، حساسیت زیادی به خرج دهید و همه فاکتور‌های مورد نظر را قبل از خرید در نظر بگیرید تا بتوانید هزینه‌ای که بابت خرید کمد دیواری پذیرایی پرداخت می‌کنید در جای درستی استفاده کرده باشید و اگر کمد دیواری‌ها در جای درستی از خانه قرار گرفته باشند کمک زیادی به چیدمان دکوراسیون منزل هم می‌کنند.

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟به گزارش «تابناک باتو» ـ از بین وسایل مختلفی که در قسمت‌های مختلف خانه قرار دارند، کمد دیواری‌ها نقش بسیار کاربردی، مفید و موثری در خانه‌ها دارند، به این علت که کمد دیواری‌ها فضایی از محیط اصلی خانه را اشغال نمی‌کنند و در عین حال با طبقات و فضایی که در اختیار دارند می‌توان در آن‌ها وسایل مختلف زیادی را جای داد و در خانه نظم بیشتری برقرار کرد. همچنین به خلوت‌تر شدن خانه نیز کمک زیادی می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم تا در مورد انواع مختلف مدل کمد دیواری پذیرایی به همراه کاربرد‌ها و ویژگی‌های آن‌ها و همچنین تفاوت‌های آن‌ها صحبت کنیم.


مدل کمد دیواری پذیرایی

برای انتخاب مدل کمد دیواری پذیرایی هم باید مانند کمد دیواری اتاق خواب، حساسیت زیادی به خرج دهید و همه فاکتور‌های مورد نظر را قبل از خرید در نظر بگیرید تا بتوانید هزینه‌ای که بابت خرید کمد دیواری پذیرایی پرداخت می‌کنید در جای درستی استفاده کرده باشید و اگر کمد دیواری‌ها در جای درستی از خانه قرار گرفته باشند کمک زیادی به چیدمان دکوراسیون منزل هم می‌کنند.

کمد دیواری‌ها در هر خانه‌ای جزو عناصر بسیار مفید و موثر هستند، مخصوصا اگر خانه‌ای انباری یا قسمت مجزا برای قرار دادن وسایل نداشته باشد، اهمیت کمد دیواری چندین برابر می‌شود و یک فضایی برای قرار دادن وسایل و منظم‌تر شدن فضای خانه ایجاد می‌شود و باعث می‌شود که وسایل اضافی در دکوراسیون به کمد منتقل شود و فضای خانه دلبازتر به نظر برسد.


طرح و رنگ کمد دیواری پذیرایی

خوشبختانه طراحان و تولیدکنندگان با توجه به نیاز مشتری‌ها برای کمد دیواری پذیرایی، تنوع طرح و رنگ و سبک این کمد دیواری‌ها را افزایش دادند و شما با هر میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید و هر سلیقه‌ای که داشته باشید، می‌توانید در نهایت کمد دیواری بسیار زیبایی را برای قسمت پذیرایی خود انتخاب کنید. به همین دلیل انتخاب طرح کمد دیواری برای پذیرایی اهمیت زیادی دارد و می‌توانید با انتخاب کمد دیواری مناسب، علاوه بر نظم دادن به خانه، فضا را زیباتر و جذاب‌تر کنید و بعضی از کمد دیواری‌ها آنقدر زیبا هستند که یکی از المان‌های تزئینی در خانه به حساب می‌آیند.

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

در داخل کمد دیواری‌های پذیرایی وسایل مختلفی مثل لباس‌ها و اتو و ... می‌تواند جای داشته باشد و هر چیزی که در خانه شما جای مشخصی ندارد، می‌تواند در کمد دیواری جایگاهی را به خود اختصاص دهد و در نهایت می‌توان گفت که مهم‌ترین هدف مدل کمد دیواری اتاق پذیرایی، برقراری نظم و ترتیب در دکوراسیون فضای داخلی منزل است.

اما برای خرید کمد دیواری پذیرایی باید ویژگی‌ها و موارد مختلفی را در نظر بگیرید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد و با توجه به این موارد می‌توانید خرید بهتری داشته باشید.

ویژگی‌های یک کمد دیواری مناسب

اگر از کمد دیواری برای خانه خود استفاده می‌کنید بهتر است موقع انتخاب توجه کنید که کمد شما دارای چهار چوب فلزی باشد، زیرا چهارچوب‌های فلزی استحکام بسیار بیشتری دارند و اگر حتی به صورت دوبله هم از ام دی اف در ساخت چهار چوب استفاده شده باشد، باز هم چارچوب‌های فلزی مقاومت بیشتری دارند و وقتی که وسایل زیادی داخل کمد دیواری شما قرار داشته باشد تازه متوجه تفاوت و ارجحیت چارچوب‌های فلزی می‌شوید. زیرا چارچوب‌های فلزی زوار دارند و طبقه‌های کمد دیواری داخل زوار‌ها فرو می‌روند و هر وزنی را با هر میزانی می‌توانند تحمل کنند و مثل طبقه‌های کمد دیواری‌هایی که چارچوب آن‌ها چوبی است ورم نمی‌کنند و هرز نمی‌شوند.

در کمد دیواری‌های پذیرایی که از نوع ریلی هستند یراق آلات اهمیت بسیار زیادی دارد و، چون در بازار انواع چینی آن‌ها خیلی زیاد است، در انتخاب محصول با کیفیت توجه زیادی داشته باشید.

 

قیمت کمد دیواری پذیرایی

قیمت کمد دیواری‌ها بستگی زیادی به مدل کمد دیواری پذیرایی شما دارد و شما باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید و همچنین بودجه‌ای که دارید برای سازنده مشخص کنید که چه ابعادی از کمد دیواری با چه تعداد طبقه و کشو مورد نظر شما است و با توجه به اطلاعاتی که شما می‌دهید قیمت نهایی مشخص می‌شود.


متریال سازنده کمد دیواری پذیرایی

در انتخاب کمد دیواری پذیرایی کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد و، چون یک وسیله بسیار کاربردی است و مدام با آن سر و کار دارید، هرچه کیفیت آن بالا‌تر باشد مدت زمان بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید و نیازی به پرداخت هزینه دوباره بعد از چند وقت نخواهید داشت. پس در خرید کمد دیواری پذیرایی باید به جنس، طرح و رنگ و موارد این چنینی توجه زیادی داشته باشید.


ابعاد کمد دیواری پذیرایی

برای تعیین ابعاد و متراژ کمد دیواری پذیرایی باید طول دیواری که قرار است کمد در آن نصب شود اندازه گیری شود و در ارتفاع کمد ضرب شود تا متر مربع کمد دیواری شما به حساب آید و معمولاً ارتفاع کمد دیواری‌ها را تا زیر سقف در نظر می‌گیرند. توجه داشته باشید که برای کمد دیواری اگر بخواهید درب لولایی را به درب ریلی تبدیل کنید طول کمد در ارتفاع ضرب می‌شود و متراژ آن به حساب می‌آید. اگر تمایل داشته باشید که در قسمت بالای کمد دیواری پذیرایی شما یکسری باکس‌هایی هم برای قرار دادن چمدان‌ها و وسایل بزرگتر که خیلی در دسترس نیستند قرار دهید از شما هزینه جدا از ساخت کمد دیواری گرفته می‌شود.


کمد دیواری پذیرایی چند منظوره

با توجه به اینکه امروزه بیشتر خانواده‌ها در خانه‌های کوچک و نقلی زندگی می‌کنند، خیلی از آن‌ها تمایل دارند که کمد دیواری که برای پذیرایی آن‌ها یا قسمت‌های مختلف خانه ساخته می‌شود طوری باشد که تخت و کمد در یک قالب ساخته شوند و در نهایت صرفه جویی در فضای خانه انجام شود و در مواقعی که نیاز به رختخواب ندارند در دیوار جمع شود و بتوانند از فضای خانه استفاده کنند.

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

۱- ویژگی‌های کمد دیواری پذیرایی خوب چیست؟

اگر تصمیم دارید در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه خود از کمد دیواری استفاده کنید، بهتر است علاوه بر ویژگی ظاهری و زیبایی به جاداری کمد و متریال سازنده آن هم توجه کنید و بهتر است ابعاد متناسب با فضا در نظر گرفته شده باشد و طوری باشد که بتوانید وسایل مختلفی که باید در آن قرار دهید داخل آن جا دهید.

۲- آیا نیازی به هماهنگی سبک کمد دیواری پذیرایی با دکوراسیون منزل هست؟

بله، یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید برای خرید کمد دیواری پذیرایی به آن توجه داشته باشید هماهنگی بین سبک دکوراسیون و سبک کمد دیواری پذیرایی است، زیرا فضای زیادی از قسمت نشیمن خانه را اشغال می‌کند و به چشم مخاطبان می‌آید و بهتر است هماهنگی برقرار باشد تا زیبایی دوچندان شود.

۳- آیا استفاده از کمد دیواری پذیرایی با در‌های آیینه‌ای تاثیری در بزرگتر نشان دادن خانه خواهد داشت؟

بله قطعاً استفاده از آینه زیاد در خانه‌های کوچک می‌تواند فضا را بزرگتر نشان دهد، اما به این شرط که آینه‌ها در مقابل قناسی خانه قرار نگرفته باشد، زیرا در این شرایط این نقص‌ها را چند برابر می‌کند و همچنین اتاق هم باید همیشه مرتب و منظم باشد، زیرا در صورت شلوغ بودن این شلوغی خیلی بیشتر از حد واقعی نشان داده می‌شود.

۴- آیا میتوان از کمد دیواری پذیرایی به عنوان میز تلویزیون استفاده کرد و جایی را برای تلویزیون قرار داد؟

بله، یکی از جدیدترین مدل‌های طراحی کمد دیواری پذیرایی تلفیق آن با میز تلویزیون‌ها می‌باشد و این چند منظوره بودن باعث صرفه جویی در فضا و زیباتر شدن دکوراسیون می‌شود مخصوصاً در خانه‌های کوچک که فضای زیادی در اختیار وسایل قرار ندارد.

۵- برای تعیین ابعاد کمد دیواری پذیرایی باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

برای مشخص کردن متراژ و ابعاد کمد دیواری پذیرایی باید طول دیواری که کمد باید در آن نصب شود اندازه گیری شده و در ارتفاع کمد ضرب شود تا اندازه کمد دیواری پذیرایی با متر مربع محاسبه شود و بهتر است ارتفاع کمد دیواری تا سقف در نظر گرفته شود.

۶- نحوه ثبت پروژه دکوراسیون کمد دیواری پذیرایی به چه صورت می‌باشد؟

برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضا‌های مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای ما ارسال نماید، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود.

۷- آیا تمامی مراحل اجرایی پروژه توسط تیم دکور پلاس انجام می‌شود؟

بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می‌شود.

۸- انجام هر پروژه طراحی دکوراسیون کمد دیواری پذیرایی چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضا‌ها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.
منبع: offdecor.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار