راز طلاق ملکه زیبایی روس از پادشاه مالزی برملا شد+عکس
کد خبر: ۱۷۱۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 20    -    ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
ووئوودینا اندکی بعد از ازدواج با سلطان محمد از وی جدا شد و هم اکنون یک پسر ۹ ماهه به نام «لئون» از او دارد. اما سلطان محمد ادعا می‌کند این پسر متعلق به وی نیست. سلطان بعد از این ماجرا، از سلطنت نیز کناره گیری کرد. در حال حاضر، سلطان محمد و ووئوودینا درگیر اختلافات مالی طلاق هستند.

ملکه زیبایی ۲۷ ساله روس، که اخیرا از پادشاه سابق مالزی طلاق گرفت، در گفتگویی تلویزیونی، درباره راز‌های پشت پرده این جدایی دست به افشاگری است.

اوکسانا ووئوودینا، ملکه زیبایی سابق روس، که اندکی بعد از ازدواج با سلطان محمد پنجم، پادشاه سابق ایالت کلانتان مالزی، از وی جدا شد، به دلایل این جدایی پرداخت. ووئودینا طی گفتگویی با شبکه یک تلویزیون دولتی روسیه، چگونگی بروز اختلافات در زندگی مشترکش با سلطان محمد را تشریح کرد.

ووئودینا تصریح کرد: «دو روز بعد (از عروسی)، اتفاقی افتاد که همه چیز را عوض کرد. شوهرم در حمام بود. موبایلش زنگ خورد و نام تماس گیرنده "باب" بود. مطمئن بودم که شریک یا رفیق آمریکایی‌اش است که می‌خواهد به مناسب عروسی به ما تبریک بگوید.»

این ملکه ادامه داد: «تلفن را برداشتم و صدای زنانه شنیدم که به شکل هیستیریک سر من داد می‌زد که "من زنش هستم و هرگز جرأت نکن که موبایل شوهرم را برداری. "»

راز طلاق ملکه زیبایی روس از پادشاه مالزی برملا شد+عکس
مراسم عروسی ووئوودینا و سلطان محمد

بعد از این ماجرا، سطان محمد که به «فارِس» معروف است، از حمام خارج شد و به ووئوودینا گفت: این زن سابقش هست و از عروسی وی خبر ندارد و به همین خاطر ناراحت شده تاست. اما زن دوم پادشاه که اهل کشور چک است و دیانا پترا نام دارد با پدر ووئودینا تماس گرفت و گفت که هنوز زن پادشاه است.

علاوه بر این، پترا پیام‌هایی به ووئوودینا ارسال کرد که ووئوودینا آن‌ها را «مسموم» توصیف کرد. در این پیام‌ها آمده است: «لطفا به او (ووئوودینا) بگو زودتر بیاید، من او را در قفس شیر خواهم انداخت. سیمبا (نام شیر پادشاه) خیلی گرسنه است. اوکسانا می‌تواند ملکه توالت‌های عمومی در کلانتان باشد. ما نیروی خدماتی کم داریم.»

به گزارش روزنامه دیلی میل، پترا درباره ووئوودینا گفته است: «مثل کرم به رختخواب شوهرم نفوذ کرد... او یک هیولا و متقلب تمام عیار است که حقیقت دروغ های‌اش روزی برملا خواهد شد.»

 

راز طلاق ملکه زیبایی روس از پادشاه مالزی برملا شد+عکس
نمونه ای از پیام های تهدیدآمیز پترا

گفتنی است که ووئوودینا اندکی بعد از ازدواج با سلطان محمد از وی جدا شد و هم اکنون یک پسر ۹ ماهه به نام «لئون» از او دارد. اما سلطان محمد ادعا می‌کند این پسر متعلق به وی نیست. سلطان بعد از این ماجرا، از سلطنت نیز کناره گیری کرد. در حال حاضر، سلطان محمد و ووئوودینا درگیر اختلافات مالی طلاق هستند.

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
1
6
در مالزی پادشاهی بین سلطانهای 4 ایالت عمده به صورت قانونی میچرخد و سلطان محمد هم بعد از سلطنتی 5 ساله جای خود را به سلطانی از ایالتی دیگر داد. اما فرمانروای اصلی در مالزی دولت به رهبری نخست وزیر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار