مدارس کدام شهرها فردا تعطیل است؟
کد خبر: ۱۶۸۹۰۸
تاریخ انتشار: 2020 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
به علت بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهرهای کشور فردا تعطیل شدند.

به علت بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهرهای کشور فردا تعطیل شدند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این شهرستان فردا (شنبه) به دلیل برودت هوا تعطیل است.

محمد مهرافزون افزود: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر و لغزندبودن کوچه ها و خیابانها با نظر فرماندار شهرستان بروجرد مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر و روستا در شهرستان بروجرد در نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل اعلام شد.

وی اظهار داشت: فعالیت آموزشی در مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان های شهر و روستا نیز از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، مدارس برخی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در روز شنبه ۵ بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

بر این اساس، کلیه مدارس شهری و روستایی اهر در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس روستایی در شهرستان مرند در تمامی مقاطع تعطیل خواهد بود، کلیه مدارس شهری در شهرهای مرند، یامچی، زنوز، کشکسرای و بناب در تمامی مقاطع تحصیلی نیز از ساعت ۹ صبح دایر خواهند بود.

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح در اسکو، شهر جدید سهند و خسروشاه نیز تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح شهر خواجه از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام عصر جمعه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: فردا شنبه ۵ بهمن ماه، تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل است.

وی گفت: به علت ورود سامانه بارشی سرد و برودت هوا فردا شنبه ۵ بهمن ماه مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل و ساعت شروع بکار ادارات در این مناطق به استثنای دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان ساعت ۹ صبح اعلام می‌شود.

با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی برخی از مدارس لرستان فردا شنبه با تاخیر آغاز می‌شود و مدارس برخی مناطق نیز تعطیل اعلام شده است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان تمام مدارس نوبت صبح شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، نورآباد، الشتر و همچنین مناطق کاکاوند، زاغه، بیرانشهر و بخش پاپی فردا با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

در بروجرد و اشترینان مدارس نوبت صبح و عصر ابتدایی تعطیل اعلام شده است و مدارس نوبت صبح متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیراز ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.مدارس دهستان گریت از بخش پاپی نیز فردا تعطیل است.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار