زمان پاسخگویی به اعتراضات متقاضیان بسته معیشتی
کد خبر: ۱۶۸۴۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 20    -    ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی ضمن اعلام زمان پاسخگویی به اعتراضات گفت: جاماندگان دریافت بسته معیشتی تا پایان امروز مهلت ثبت اطلاعات را در سامانه حمایتی وزارت رفاه دارند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی ضمن اعلام زمان پاسخگویی به اعتراضات گفت: جاماندگان دریافت بسته معیشتی تا پایان امروز مهلت ثبت اطلاعات را در سامانه حمایتی وزارت رفاه دارند.

حسین میرزایی گفت: امروز ۳۰ دیماه آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان دریافت بسته معیشتی است و به افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند و تقاضای دریافت حمایت معیشتی را دارند توصیه می‌شود به سامانه hemmayat.mcls.gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی گفت: همچنین آن دسته از هموطنانی که نتایج اعتراض خود را در سامانه مشاهده نکرده اند نیز زودتر نسبت به رویت نتایج آن اقدام کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی در مورد درخواست بازبینی برخی از هموطنان نیز تاکید کرد: افرادی که در گذشته اعتراض خود را ثبت کرده و مشمول دریافت کمک معیشت نشدند می‌توانند با مراجعه با سامانه و پذیرفتن شرایط ذکر شده درخواست بازبینی دهند.

به گفته وی، معترضینی که اطلاعات آن‌ها مغایر با اطلاعاتی باشد که ما به دست آورده ایم یارانه نقدی آن‌ها نیز قطع می‌شود.

میرزایی در مورد زمان پاسخگویی به اعتراضات نیز افزود: به برخی از اعتراضات که قبلاً ثبت شده تا ۲۰ بهمن ماه پاسخ داده می‌شود و افرادی که مجدداً درخواست بازبینی و بررسی می‌دهند نیز ظرف ۶ ماه آینده نتیجه آن مشخص و اطلاع رسانی می‌شود.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
2
طرح بیخود و غیر کارشناسی دقیقا مثل خود طرح گرانی بنزین ابلهانه ! غیر از عصبانیت و آزار روحی ملت هیچ ثمری نداشته و ندارد ! دقیقا کسانی که محاج دریافت هستن بدلایل واهی حذف کردن و عده ای که وظعشون بهتر است مشمول پرداخت شدن یعینی کولاک مدیریت و تدبیر دولت !!!! جالب است این دولت کلی بد و بیراه بابت طرح یارانه نثار احمدی نژاد کرد حالا خودش مرتکب همون اشتباه شده با این تفاوت آشکار که اون طرح کجا و این کجا !!
جامانده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
خجالت آور است...بنده بواسطه شغلم که کارمند یک شرکت خصوصی ام مجبور کارهای نقد چک و انتقال وجه را روزانه انجام دهم که این خود باعث شده گردش مالی داشته باشم .با توجه به اعتراض جواب آمده که شما بیمه شده تامین اجتماعی دارای پراید مدل 83 هستید و درآمد میانگین شما سالهای 95 تا 97 از 98 درصد جمعیت ایران بیشتره !!!ناگفته نماند بنده از ترس اینکه یارانه خانوار دونفره ام رانیز قطع نکنن از بازبینی صرف نظر کردم چون یه واحد آپارتمان دارم اطراف تهران با حدود قیمت 300 میلیون در ضمن کل دارای ام با همه چی به 500 میلیون نمی رسه!!!خجالت آوره ...لعنت به این عدالتی که برپا کردید.این 103 هزارتومن منم پول 2 باک بنزین با قیمت یارانه ای بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار