جاستین ترودو نخست وزیر کادانا به منظور دلجویی از خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین به خانه تک تک شان رفته و از آنها دلجویی کرد. تصویر وی در خانه پدر راستین از کشته شدگان این حادثه را میبینید.
جاستین ترودو نخست وزیر کادانا به منظور دلجویی از خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین به خانه تک تک شان رفته و از آنها دلجویی کرد. تصویر وی در خانه پدر راستین از کشته شدگان این حادثه را میبینید.
نخست وزیر کانادا به فکر مردم ایران نیست اون تنها دلارهای ایران رو میخواد شما میدونید در این سال ها چند صد ملیون دلار توسط ایرانی ها به کانادا منتقل شد. اگر این پول ها در ایران جهت ایجاد شغل و ساخت زیر ساخت ها سرمایه گذاری میشد اکنون ایران سرزمینی آباد بود.
ما که از دولت در ایران خیری ندیدم اما هموطنان وطن فروش و خائن ما هم که میبایست برای هموطنان خود کاری میکردند با آن ثروت های باد آورده از راه کارانه ها، حقوق های نجومی شرکت نفت و ... بزرگترین خیانت را به ایران کردند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
اگر اینجا شرایط مساعد بود که فرار سرمایه نداشتیم همین امثال شماها باعث فرار مغزها و فرار سرمایه میشید . وسط دود و آتیش به یارو میگی بیا ایجاد شغل و ساخت و ساز کن ؟ ! ؟
ناشناس
||
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
کانادا که با ما روابط دیپلماتیک نداره که دنبال پول های ماباشه. به اونا چه ربطی داره که مسئولان و آقا زاده های ما همه اختلاسگر و دزدن.چرا یه کانادایی اختلاس نکرده و نیومده ایران. در ضمن ما خیلی زرنگیم با همین پول های فعلی مملکت رو بسازیم نه اینکه همه رو به اسم وام بدیم به مسئولان دزد و بی کفایت ، بعدش هم بگیم آخی فرار کرد
کیارش
||
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
شما اگر عرضه و لیاقتش را داشتید این دلارها در کشور می ماند
کیوان
||
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده
ناشناس
||
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
بقول تو اگر هم دنبال دلارهای ایران هستند که بهترین راه و روش رو داره اجرا میکنه و ثروت و مغزها رو داره به کشورش سرازیر میکنه.برو یقه اونایی رو بگیر که باعث فرار ثروت و مغزهای ایران شدن.
سیروس
||
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
میدونی انسانیت چیه ؟
همونی که اون داره و تو نداری
هی داد بیداد
||
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
چقدر راحت میتونی چرت و پرت بگی و حرفای شعاری بزنی تو اگه مردی و ادعا داری ایرانو اباد کن با همین درایت و تدبیر
ناشناس
||
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
حد اقل کاری کرده که مسولین ما نکردند
مجید
||
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
نیست مسئولین کشورمون خیلی به فکر ایرانن!
ناشناس
||
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
خاوری و هموطنات دزدن
تقصیر کاناداست؟
خوب می دزدن می رن جای دیگه!
حالت خوبه؟
ناشناس
||
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
تو اين فبرستون فقط بايد فكر مرگ بود يا واسه خودت يا واسه ديگري لياقت ما بيشتر از اين نيست هر كي ميتونه بايد بره
پول در اینجا تبدیل به موشک برای کشتن ایرانیها میشه و در کانادا تبدیل به علم و صنعت سازنده.
ناشناس
||
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
واقعا نظر چرتي دادي
ناشناس
||
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
كلا شماها مريضيد
مهران
||
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
همه دنيا چشم طمع به ما دارند
بابا بس كنيد
به جاي اين حرفها شرايط رو براي نخبه گان فراهم كنيد
يه سر برو ببين چه بلائي سر كارآفرين ميارن
چه بلائي سر توليد كننده ميارن
بس كنيد
علی
||
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
دوست داشتند پول و ثروتشون رو ببرن یه جای دیگه... حق انتخاب دارن...شما اگر ناراحت هستی جذابیت ایجاد کن تا کسی سرمایه مالی،علمی و انسانیش رو نبره اون طرف دنیا...
پارادوکس
||
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
فقط ماها خوبیم و ماها برگزیده خدا هستیم از جمله رئس جمهورمون که کلا روزهای جمعه خبردار میشه که تو مملکتش چه خبره
مردیم از این همه خودشیفتگی
ناشناس
||
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
تا وقتی مطمئن نشدند که موشک سپاه موجب سسقوط شده به دیدار نرفتند
اونا برضد سپاه به دیدار رفتند نه دلجوی از حادثه دیده گان
ناشناس
||
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
چرا این کانادایی ها که با پولشویی اینقدر حساس هستند اجازه می دهند دزدان غارتگر بیت المال ایران مثل خاوری به آنجا بروند؟!
ناشناس
||
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
۱-چرا رفتند چه چیز سبب شد کسی خاین و وطن فروش است مسبب این شرایط است کانادا یا امریکا یا خودمان
ناشناس
||
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
فقط مردم باید خرج کنن؟! پس پول صادرات نفت و گاز و بنزین و محصولا کشاورزی چه و چه و چه نباید خرج آبادانی ایران بشه؟! اصلا کجا داره خرج میشه که این حال و روزکار ما هست؟!
التماس بیدارشدن از خواب!
ناشناس
||
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
من اینو قبول دارم
ناشناس
||
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
مطمئن هستید که با این سرمایه ها ایجاد شغل می شد و صرف اختلاس و ... نمی گردید؟ اگر شده بود که جوان ایرانی با این همه سختی به ینگه دنیا مهاجرت نمی کرد...
ارش
||
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
هر چی باشه نخست وزیر کاندا از شما صادق تر و راستگوتر
آشنا
||
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
داروهات عزیزم داروهات
ناشناس
||
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
3 قرنه غرب با عناويت ازادي و دموكراسي مردم دنيا را خر كرده . به قول بابا پنجعلي نفهم بفهم .
امیر
||
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
چرا منتقل شده؟
واسه اینکه اینجا قدر نمیدونن پسر جون
ناشناس
||
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
البته که ایشون به فکر منافع کاناده هست...وظیفش اینه...همه به فکر دلار هستن...فقط تفاوت اینجاست که بعضی دلار رو برای جیب خودشون میخوان و بعضی دلار ور برای مردمشون میخوان!
علی
||
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
اگه راست میگه دزد ,کلاهبردار ,اختلاصگرا لقمه حرم که فرار کردن اونجا رو از کشورش بندازه بیرون
مهدی -
||
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
خدا شفایت دهد
ناشناس
||
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
نخست وزیر کانادا به فکر کاناداییهاست، اینهاهم از نظر او کانادایی هستن، ارزش کانادا در همین نکته است که تو نمیفهمی، مردم اینجا برای ساختن دنیای جدید کنار هم زندگی میکنن، نه رنگت، نه اسمت، نه جایی که بدنیا اومدی و نه عقایدت اهمیتی نداره
ناشناس
||
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بنده در کانادا زندگی میکنم. مردم، دانشگاهها و دولت کانادا برای این حادثه سنگ تمام گذاشتن و از صمیم قلب ناراحت هستن. شما دنیا رو از دید خودت نگاه میکنی عموجون.
ناشناس
||
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
اگر آن پولها میماند هم نصیب مختلصین میشد.
ناشناس
||
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خائن جد و آبائته. مثلا توی مفت خور توی ایران با پولهات چیکار کردی؟ اصلا پولهات رو از چه راهی بدست آوردی؟ خیلی نگران زیرساخت هستی جلوی خروج پولهای غیرشخصی و اختلاس رو بگیر.
تابناک، ظاهرا با بازنشر توهین مشکلی نداری پس بازنشر بده
وداع
||
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بسه کم دفاع کم درورغ..... داغ را بیشتر نکن...
ناشناس
||
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
احسنت به نویسنده کامنت اصلی
ناشناس
||
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
شما بگید چه کسانی خاوری را فراردادند؟تا حالا چه اقدام قانونی برای برگرداندن خاوری و پولهایی که از بیت المال چاپیده و باخود برده انجام داده اید؟
اینجا مسئولین هم همشون برای عرض تسلیت به خانه تک تک بازمانده ها رفتند فقط برای اینکه ریا نشه عکس نگرفتند که بزارند در فضای مجازی.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
برای آبادانی ایران پول به اندازه کافی هست . کسی به فکر آبادانی و مردم ایران نیست
ناشناس
||
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
ولی خدایش دکتر روحانی چون خسته بود جایی نرفت
ناشناس
||
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
متاسفانه باید عرض کنم که این اتفاق نیفتاد. امروز که به خانه و محل کار دو نفر بازماندگان سانحه هوایی رفتم هر دو به طور جداگانه اعلام نمودند که دریغ از یک تسلیت و احوالپرسی مسئولان ذی ربط. حتی در مورد DNA هم می گفتند که هیچ تسهیلی برای والدین قائل نشدند و برخوردها هم در شان جمهوری اسلامی نبوده. حقیقتا هنوز هم دیر نشده. هیئتی برای حضور در منازل داغدیدگان به نیابت از مسئولان بخش های مرتبط تعیین کنید، چون انسانیت حکم می کنه خودمون را جای آنها بگذرایم.
ناشناس
||
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
امروز آقای جهانگیری برای عرض تسلیت و دلجویی به منزل دکتر اسدی لاری معاون امور بین الملل وزارت بهداشت رفتند که دوفرزندش محمدحسین و زینب اسدی لاری( در کانادا درحال تحصیل بوده اند) ازجمله جانباختگان هواپیمای اکراینی ساقط شده با موشک سپاه پاسداران هستند.
واقعاً درس نوع دوستی و غریب نوازی به ما داد!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
ایشان دغدغش فقط دلارهای مهاجران ایرانی هست
کانادا تا کنون صدها ملیون دلار از راه مهاجران ایرانی درآمد داشته
همین خاوری و مرجان شیخ اسلامی آل آغا تنها در مجموع بیش از 7 ملیارد دلار با خود به کانادا بردند تازه اینها نمونه های لو رفته هستند
ناشناس
||
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
خخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
||
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
و درس انسانیت.....
کو گوش شنوا؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انسانم آرزوست
ناشناس
||
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
سیاستمداری و فرصت طلبی یعنی این!!!
ناشناس
||
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
پاشو برو مگه کسی جلوت رو گرفته!!!!
ناشناس
||
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
بدبخت تو که از دشمن مملکت تمجید میکنی
ناشناس
||
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
مطمئني ؟!
بي پدر و مادري سياست از همين جاها در دنيا همه گير شد
ناشناس
||
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
چرا برای گرفتن پولهای ناحق که خاوری و مرجان شیخ اسلامی آل آغا بقول تو ( 7 ملیارد دلار ) که با خودشون به کانادا بردند اقدام نمیکنید. گردن آنهائیکه با اینها همدست بودند و ترتیب فرارشان را دادند بشکند.
به اینشون بفرمایید بد نیست به منزل یکی از اون خانواده های داغ دار تحریم دارویی و یا اونهایی که به خاطر تحریم صنعت هواپیمایی داغ دار شدن بی زحمت سر بزنه
اونوقت که بیماران پروانه ای ما را تحریم دارویی می کرد کجا بودند آقایان.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
حرف بی ربط نزن. هیچوقت دارو غذا مشمول تحریم نبوده . وقتا مسئولسن دورهم جمع میشوند وتصمصم میگیریند که بجای تامین دارو با ارز دولتی برای اینگونه بیماران که خوب شدنی هم نیستند آنرا برای خرید کالای دیگری صرف نمائیم .چرا تقصیر اینکار را به گردن امریکا میاندازید. در ضمن مگر از نظر شماها امریکا شیطان بزرگ و استکبار جهانی نیست چرا نارحت میشید که بهتون دارو نمیفروشه.
به اینشون بفرمایید بد نیست به منزل یکی از اون خانواده های داغ دار تحریم دارویی و یا اونهایی که به خاطر تحریم صنعت هواپیمایی داغ دار شدن بی زحمت سر بزنه
این ژست های عوام فریبانه نخست وزیر محترم کانادا صرفا بخاطر جلب رای برای انتخابات آتی حزبش است. آنها کاملا در جنایات آمریکا در عراق ، افغانستان ، سوریه و ..... شریک هستند.
البته اشتباهات و سوء مدیریت های فاحش مسئولین کشور نیز اصلا قابل توجیه نیست و حداقل برای تسلی درد مردم باید جرات می کردند و چند نفر از این مسئولین گرامی استعفا می دادند اما ظاهرا حب پست (به تعبیر خودشان خدمت به مردم) مانع اینکار است.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
ابله
ترودو همین چند ماه پیش رای گرفت و کابینه تشکیل داد و هیچ نیازی به رای نداره.
مجبوری مگه از چیزی ک خبر نداری حرف بزنی
ناشناس
||
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
ناشناس 09:45
چرا مثل آدم نمیتونی جواب بدی و حتما باید توهین کنی
یادتون رفته که چند سال پیش همین دولت کانادا حسلب های بانکی دانشجویان ایرانی را به خاطر خوش خدمتی به آمریکا مسدود کرد و خانواده های آن ها را برای ارسال پول به زحمت انداخت ،لطفا به اشک های تمساح توجه کافی داشته باشید
فَأَعْقَبَهُمْ نِفاقاً فِي قُلُوبِهِمْ إِلى يَوْمِ يَلْقَوْنَهُ بِما أَخْلَفُوا اللَّهَ ما وَعَدُوهُ وَ بِما كانُوا يَكْذِبُونَ:"
اعمال آنها نفاقى در دلهايشان تا روز قيامت ايجاد كرد، به خاطر اينكه عهد خدا را شكستند و به خاطر اينكه دروغ مى گفتند.
آیه 7 سوره توبه
اگه خیلی به فکر ما ایرانی هاست خاوری دزد رو برگردونه که پول هشتاد میلیون ایرانی رو دزدیده و داره با این پول ملت ایران به اقتصاد کانادا خدمت میکنه. نمیدونم خاوری با لعن و نفرین هشتاد میلیون ایرانی چطور أب خوش میخوره
ناشناسی در 11:51 نیت نخست وزیر کانادا از بازدیدهایش از خانواده های قربانیان را فاش کرد! اعتراضی به این نیت خوانی نیست.
اما دوست عزیز برای ایجاد شغل و زیرساخت و غیره و غیره فقط پول کافی نیست. باید امنیت سرمایه گزاری و قضایی، شفافیت مالی و آزادی سیاسی هم باشد. اینها از وظایف حاکمان است. اگر اینها تامین بود ما الان اینجا نبودیم.
قابل توجه اون دوستی که مهاجرین به کانادا رو خائن میدونه . البته انگشت شماری از اونها که خودشون هم میدونن کیان اتفاقا از مسئولین و یا وابستگان اونا هستن بقیه افراد عادی هستن که از روی ناچاری و یا برای رشد و بهترشدن که در وطن امکانپذیر نیست به اونجا رفتن . نمی دونم ایشون به چرائی این موضوع فکر کردن ؟
کانادا دنبال پول ایرانی های پولدار هست.
اگر برای ایرانی ها دلش سوخته بود به رفع تحریمها و تنش ها کمک می کرد.
برای اونها اصلا مهم نیست که چه به سر ملت ایران میاد.
اگر واقعا برای اقلیت ایرانی - کانادایی احترامی قائل بود ، روابط کنسولی رو قطع نمی کرد و امکان پرواز مستقیم هوایی رو برای اون اقلیت ایرانی - کانادایی بوجود می آورد.
حالا تو سفارت خونه به دولت ایران کار نداشت
فرزندان این مرز و بوم چرا باید با هزینه های گزاف از بیت المال ملت ایران, دوران دبستان تا دبیرستان و از لیسانس تا کسب مدرک ارشد را در ایران بگذرانند و سپس با لطایف الحیل یا به هر نحوی توسط دانشگاه های کانادایی پذیرش و جذب شوند و پس از دکتری و پست دکتری مستقیم وارد صنعت و تجارت و مراکز علمی کانادا شوند و برای این کشور خدمت رسانی کنند ونتیجه همه هزینه ها زحمت ها همه به یکباره برای پیشرفت و تعالی کشور کانادا مصرف شود و در اختیار یک کشور بیگانه قرار گیرد؟ پس خدمت به سرزمین آبا و اجدادی چه میشود؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خدمت این میشه که من عضو هیات علمی با 50 سال سن هنوز در خانه اجاره ای زندگی میکنم و نگران هر سال تمدید اجاره منزل هستم، اما دانشجویانی که من براشون توصیه نامه نوشتم و رفتن الان از بهترین شرایط و مواهب در کشورهایی نظیر همین کانادا برخوردارن. والبته خدمتتون عرض کنم این رفتن چنان رشد تصاعد گونه ای گرفته که بزودی یک سونامی از تخبار آن به گوش همگان خواهد رسید.
برقرار باشید
ناشناس
||
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
تمامی هیئت علمی های کشور می توانند از وام خرید مسکن برای خرید مسکن اسنفاده کنند که همیشه مقدار از وام مسکن بانک مسکن خیلی بیشتر است. صحبت شما جای تعجب دارد.
سلام
وعرض تسلیت به همه جان باختگان ای کاش این فرهنگ در مردم جا می افتد بجای اینکه فرزندانشان به این کشورو آن کشور به فرستند در کشور خودشان خدمت می کردند و خود را آوره کشوره های دیگر نمی کردند یادم هست وقتی از یک خانواده فردی پزشک یا مهندس می شد پدر و ماد می گفتند اول به درد دل مردم برسید
اول به ایشون تسلیت میگم
و دوم میگم اگه یه مقدار وطن پرست بودی نخست وزیر کشوری که هر که در ایران فساد میکنه و فرار میکنه پناه میده و هیچ همکاری ای در این خصوص با ایران نداره رو به منزل راه نمیدادی تا اون با این عکس در مجامع بین المللی از خیرخواهیش در مورد ایران و ایرانی نگه
همه ما از اين فاجعه متاثريم همانگونه كه از شهادت سردارمان غمگينيم دلجويي از اين عزيزان از هر طرقي شايد مرهمي باشد بر دل زارشان سعي كنيم خلط موضوع نكنيم
جاستین تردو یک انسان فوق العاده و بدون هیچگونه عقده ای است.
پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر. پدر ایشان هم الیوت تردو بهترین نخست وزیر تاریخ کانادا بوده.
یک مطلبی می خوندم از یک ساندویچ فروش ایرانی در آلمان ، که مورد توهین و ضرب و جرح ، از سمت نژاد پرستان آلمانی قرار گرفته بود ، این آقا ، در ایران یک جانباز بوده و به اونجا مهاجرت کرده ، می گفت یک روز دیدم که صدر اعظم آلمان وارد مغازم شد و بغلم کرد و ازم دلجویی کرد ، می گفت ولی در ایران که بودم خواستن برای جانبازی ازمون دلجویی کنن در مجلسی دعوتمون کردن و انقدر گیت ورودی داشت و چک مون کردن که از اومدن پشیمون شدیم !!!
پس نظر اون شخص اول کاملا باطله که ما رو برای دلارمون میخوان ، اونا انسان هستن و انسان بودن رو به مسلمونی الکی ما ترجیح دادن ، و خواستن انسان زندگی کنن .
جاستین ترودو همونیه که امثال خاوری ها و مرجان شیخ الاسلامی ها را که دزدان دارایی های ایرانی ها بودند زیر بال و پر خودش گرفته. گول این ژست های آبدوغ خیاری اش را نخورید.
اولا منزل نیست. یک مرکز دولتی است که از ایرانیان داغدیده دعوت شد به انجا بروند. دوما اگر نخست وزیر کانادا دلش بر احوال ایرانی سوخته بود سفارت را نمی بست. جایی که سفارت سومالی و پاکستان با پرواز مستقیم از کشورشان به تورنتو دایر است. نه مانند ایرانیان که باید دور دنیا بگردند تا به انجا بروند. سوما سیستم بانکی و انتقال قانونی پول برای ایرانی نیست جز صرافی ها. و به این دلیل دزدان مال در ایران پولشان را با چمدان میاورند و حساب کتابی نیست. و اخر. بله حتی سرمایه های ناچیز و مهارت های ذاتی ایرانیان در چهل سال گذشته سهم زیادی در تمام پیشرفتهای ساختاری کانادا داشته اند. ولی هنوز از حق اولیه که باز بودن سفارت است محروم اند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
کاملا با این اراجیف جنابعالی مخالفم
من هم کانادا زندگی میکنم ولی نمک نشناس نیستم
صرف نظراز امکانات و زمینه پیشرفتی که در کشورهای غربی وجود داره وجود همین ارتباطات خوب انسانی و نوع دوستانه است که سالیانه هزاران نفر اعم از ورزشکار ، دانشجو، نخبه وفرزندان مسئولین و.... از کشور خارج وبه آنجا پناهنده ویا مهاجرت میکنند.
نخست وزیر کانادا به فکر مردم ایران نیست اون تنها دلارهای ایران رو میخواد شما میدونید در این سال ها چند صد ملیون دلار توسط ایرانی ها به کانادا منتقل شد. اگر این پول ها در ایران جهت ایجاد شغل و ساخت زیر ساخت ها سرمایه گذاری میشد اکنون ایران سرزمینی آباد بود.
این اشک تمساح دشمن دوم ایران است گول نخورید ملت........
خداوکیلی اگر پیگیری کانادا نبود آیا مسئولین ما اقرار می کردند که هواپیما را با موشک زدند؟اگر پرواز داخلی و تمام مسافران تبعه ایران بودن چی؟آیا اصلا قرار بود کسی بفهمه چه اتفاقی افتاده؟
بالاخره باید تفاوتی بین افرادی که قدرت را در ایران با کانادا در دست گرفته اند باشد!
ما، خودمان پس از 4 دهه! به این نتیجه میرسیم که ای بابا انگار مسیر رو اشتباه رفتیم!
طبق گزارشات واصله از منابع معتبر مسئولین ما فعلا" در حال بازی من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود میباشند و درحال حاضر بازی به مرحله فینال رسیده و بازیگران دارند خودشونو آماده دریافت جایزه و نشان لیاقت مینمایند ، فعلا" وقت ندارند از کسی دلجویی کنند.ضمنا" انتظارنداشته باشید بازیکنی هم استعفا بدهد یا حذف شود.
نخست وزیر کانادا و مردمش هر عقیده ای که دارند برای خودشونه ولی به فکر پیشرفت کشور و حفظ مردمش هست ما چی همه به فکر خودشونن و چی به سر مردم میاد برا کسی مهم نیست اگر پیگیری اونا نبود این هواپیما هم مثل هواپیمای تهران یاسوج می شد
آقا یا خانم ناشناس درد شما حسادته که نمی تونی بری کانادا چون نه هوششو داری نه توان مالی وگرنه الان تو ایران همه آرزوی رفتن رو دارن ضمنا اگر رفتن اونجا بده چرا آقازاده ها همه مقیم کانادا و آمریکا هستن اگر میتونی از اونها انتقاد کن
دنیای پر از نمایش و ظاهر سازی ...
خلاصه
الناس عبیدالدنیا
مردم بنده دنیا هستند ... هر کس به اندازه ای ...وصد البت به جز عده ای انگشت شمار
دلار و امکانات کانادا و آمریکا و غرب نباید باعث بشه ظلم و ستمشون را نادیده بگیریم ... آن هم پول و ثروتی که با چپاول و استعمار کشور های دیگر انباشته اند و هنوز هم ادامه داره ...
ما که از دولت در ایران خیری ندیدم اما هموطنان وطن فروش و خائن ما هم که میبایست برای هموطنان خود کاری میکردند با آن ثروت های باد آورده از راه کارانه ها، حقوق های نجومی شرکت نفت و ... بزرگترین خیانت را به ایران کردند.
همونی که اون داره و تو نداری
تقصیر کاناداست؟
خوب می دزدن می رن جای دیگه!
حالت خوبه؟
بابا بس كنيد
به جاي اين حرفها شرايط رو براي نخبه گان فراهم كنيد
يه سر برو ببين چه بلائي سر كارآفرين ميارن
چه بلائي سر توليد كننده ميارن
بس كنيد
مردیم از این همه خودشیفتگی
اونا برضد سپاه به دیدار رفتند نه دلجوی از حادثه دیده گان
التماس بیدارشدن از خواب!
واسه اینکه اینجا قدر نمیدونن پسر جون
تابناک، ظاهرا با بازنشر توهین مشکلی نداری پس بازنشر بده
کانادا تا کنون صدها ملیون دلار از راه مهاجران ایرانی درآمد داشته
همین خاوری و مرجان شیخ اسلامی آل آغا تنها در مجموع بیش از 7 ملیارد دلار با خود به کانادا بردند تازه اینها نمونه های لو رفته هستند
کو گوش شنوا؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انسانم آرزوست
بي پدر و مادري سياست از همين جاها در دنيا همه گير شد
البته اشتباهات و سوء مدیریت های فاحش مسئولین کشور نیز اصلا قابل توجیه نیست و حداقل برای تسلی درد مردم باید جرات می کردند و چند نفر از این مسئولین گرامی استعفا می دادند اما ظاهرا حب پست (به تعبیر خودشان خدمت به مردم) مانع اینکار است.
ترودو همین چند ماه پیش رای گرفت و کابینه تشکیل داد و هیچ نیازی به رای نداره.
مجبوری مگه از چیزی ک خبر نداری حرف بزنی
چرا مثل آدم نمیتونی جواب بدی و حتما باید توهین کنی
حالمون از زندگی در این کشور بهم خورده
فَأَعْقَبَهُمْ نِفاقاً فِي قُلُوبِهِمْ إِلى يَوْمِ يَلْقَوْنَهُ بِما أَخْلَفُوا اللَّهَ ما وَعَدُوهُ وَ بِما كانُوا يَكْذِبُونَ:"
اعمال آنها نفاقى در دلهايشان تا روز قيامت ايجاد كرد، به خاطر اينكه عهد خدا را شكستند و به خاطر اينكه دروغ مى گفتند.
آیه 7 سوره توبه
اما دوست عزیز برای ایجاد شغل و زیرساخت و غیره و غیره فقط پول کافی نیست. باید امنیت سرمایه گزاری و قضایی، شفافیت مالی و آزادی سیاسی هم باشد. اینها از وظایف حاکمان است. اگر اینها تامین بود ما الان اینجا نبودیم.
اگر برای ایرانی ها دلش سوخته بود به رفع تحریمها و تنش ها کمک می کرد.
برای اونها اصلا مهم نیست که چه به سر ملت ایران میاد.
حالا تو سفارت خونه به دولت ایران کار نداشت
برقرار باشید
این عکسها فقط و فقط تجاری و سیاسی است!!!!!
شما ایرانیهای کانادا را اگر پول داشته باشند یا نوکری کنند میخواهید و لا غیر!!!!!!
وعرض تسلیت به همه جان باختگان ای کاش این فرهنگ در مردم جا می افتد بجای اینکه فرزندانشان به این کشورو آن کشور به فرستند در کشور خودشان خدمت می کردند و خود را آوره کشوره های دیگر نمی کردند یادم هست وقتی از یک خانواده فردی پزشک یا مهندس می شد پدر و ماد می گفتند اول به درد دل مردم برسید
و دوم میگم اگه یه مقدار وطن پرست بودی نخست وزیر کشوری که هر که در ایران فساد میکنه و فرار میکنه پناه میده و هیچ همکاری ای در این خصوص با ایران نداره رو به منزل راه نمیدادی تا اون با این عکس در مجامع بین المللی از خیرخواهیش در مورد ایران و ایرانی نگه
پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر. پدر ایشان هم الیوت تردو بهترین نخست وزیر تاریخ کانادا بوده.
پس نظر اون شخص اول کاملا باطله که ما رو برای دلارمون میخوان ، اونا انسان هستن و انسان بودن رو به مسلمونی الکی ما ترجیح دادن ، و خواستن انسان زندگی کنن .
اینجا هم خیلی انجام شده
جالبه اینا دلشون اینقدربرا ملت میسوزه و همه جانبه تحریم میکنن
به والله دشمنن
به والله از ته دل خوشحالن
من هم کانادا زندگی میکنم ولی نمک نشناس نیستم
این اشک تمساح دشمن دوم ایران است گول نخورید ملت........
ما، خودمان پس از 4 دهه! به این نتیجه میرسیم که ای بابا انگار مسیر رو اشتباه رفتیم!
اینجا هم سکوت.....
اینجا هم سکوت.....
آقا یا خانم ناشناس درد شما حسادته که نمی تونی بری کانادا چون نه هوششو داری نه توان مالی وگرنه الان تو ایران همه آرزوی رفتن رو دارن ضمنا اگر رفتن اونجا بده چرا آقازاده ها همه مقیم کانادا و آمریکا هستن اگر میتونی از اونها انتقاد کن
خلاصه
الناس عبیدالدنیا
مردم بنده دنیا هستند ... هر کس به اندازه ای ...وصد البت به جز عده ای انگشت شمار
دلار و امکانات کانادا و آمریکا و غرب نباید باعث بشه ظلم و ستمشون را نادیده بگیریم ... آن هم پول و ثروتی که با چپاول و استعمار کشور های دیگر انباشته اند و هنوز هم ادامه داره ...