دزد تهرانی سحرخیز
کد خبر: ۱۶۷۰۲۴
تاریخ انتشار: 2020 January 05    -    ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
سارق سحرخیز با شناسایی سوژه هایش که برای ورزش صبحگاهی در پارک ها بودند دست به سرقت لوازم داخل خودروی آنها می زد.

سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت :چندی قبل زنی با مراجعه به کلانتری 126تهرانپارس شکایتی مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو مطرح که پس از ثبت شکایت اولیه، پرونده به پایگاه چهارم ارجاع و به منظور رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان این یگان قرار گرفت، وی اظهار داشت : متهم در اظهارات خود بیان داشت خودروام را در محدوده بوستان پلیس پارک کردم که پس از بازگشت مشاهده کردم که لوازم و محتویات داخل خودروام به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی افزود : پس از ثبت اظهارات شاکیه کارآگاهان اقدام با بررسی میدانی محل سرقت و مشاهده و پایش تصاویر دوربین های مداربسته محل سرقت از جهات و زوایای مختلف در یکی از فیلم ها تصویری از سارق را به دست آورده و از این طریق موفق به شناسایی متهم که جوانی 30ساله به نام فرزین و ازسابقه داران بنام در زمینه سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو وتحت تعقیب اداره 20 پلیس آگاهی وسایر مراجع قضائی وانتظامی شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اذعان داشت : بدین ترتیب پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت و سرانجام متهم در یکی از پاتوق هایش واقع در خاک سفید شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه چهارم آگاهی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه نثاری با اشاره به اینکه متهم ابتدا منکر هرگونه سرقتی شده لیکن با تحقیقات پلیسی و ارائه شواهد وقرائن موجود ، چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود ، گفت : متهم به تعداد 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ارزش 50میلیون تومان اعتراف کرد.

وی گفت: متهم با شناسایی اشخاصی که در اوایل صبح برای ورزش به پارک پلیس مراجعه می کردند، در یک فرصت مناسب لوازم و محتویات داخل خودروی آنها را سرقت و اموال مسروقه را به شخصی با هویت مشخص می فروخته است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان اشت:مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر وپس از شناسایی شکات هر دومتهم با دستور بازپرس شعبه 4دادسرای ناحیه15 تهران روانه زندان شدند .

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار