وضعیت تعطیلی مدارس در تهران و شهرستان‌ها
کد خبر: ۱۶۶۹۷۳
تاریخ انتشار: 2020 January 04    -    ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
مدارس برخی استان‌ها فردا یکشنبه ۱۵ آذر به دلیل تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی تعطیل هستند.

مدارس برخی استان‌ها فردا یکشنبه ۱۵ آذر به دلیل تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس خوزستان

شریعتی استاندار خوزستان گفت: فردا یکشنبه ۹۸/۱۰/۱۵ ادارات و مدارس فقط نوبت صبح و دانشگاه های شهرستان های اهواز، باوی ،کارون و حمیدیه تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس مشهد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش‌بینی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جوار بارگاه منور رضوی در روز یکشنبه، ۱۵ دی و با عنایت به تقاضا‌های بیشمار فرهنگیان عزیز و اولیا محترم دانش آموزان برای حضور پرشور در این مراسم، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فردا، یکشنبه ۱۵ دی ماه ۹۸، کلیه مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در تمامی مقاطع و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

وی در ادامه گفت: همچنین در صورت پیش‌بینی برگزاری امتحانات داخلی در مدارس در روز ۱۵ دی ماه ۹۸، این امتحان لغو و در تاریخ جدید با نظر شورای مدرسه و پس از پایان برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس برگزار خواهد شد.

مدارس ماهشهر فردا یکشنبه تعطیل شد

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خبر از تعطیلی کلیه ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در دو نوبت صبح و عصر، فردا یکشنبه 15 دی ماه داد.

محسن بیرانوند اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر عموم مردم در خصوص شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کلیه ادارات، مدارس و مراکز آموزش عالی در دو نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه 15 دی ماه تعطیل خواهند بود.

مدارس تهران دوشنبه تعطیل نیست

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از لغو کلیه امتحانات داخلی و هماهنگ استانی به جز امتحانات نهایی در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه به علت برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی در تهران خبر داد و گفت: تاریخ جدید امتحان از طریق مدرسه به دانش‌آموزان اعلام خواهد شد.

مسعود ثقفی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روز دوشنبه در تهران اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم تشییع شهید سلیمانی و علاقه دانش آموزان به حضور در این مراسم، به اطلاع می‌رساند که کلیه امتحانات داخلی و هماهنگ استانی به جز امتحانات نهایی در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه لغو و تاریخ جدید از طریق مدرسه به دانش‌آموزان اعلام خواهد شد.

به گفته وی مدارس در این روز دایر هستند و تنها همانطور که گفته شد امتحانات داخلی و هماهنگ استانی به جز امتحانات نهایی در این روز لغو می‌شود.

تابناک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار