استیضاح ترامپ برای پسر ۱۳ ساله اش دردسر ساز شد
کد خبر: ۱۶۴۱۶۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
همسر رئیس‌جمهور آمریکا به آورده شدن نام پسرش در جلسه تحقیقات استیضاح ترامپ در کنگره واکنش نشان داد.

به نقل از پایگاه خبری هیل، ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی نادر با انتشار پیامی توئیتری از آورده شدن نام پسرش از سوی یکی از شاهدان پرونده تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ انتقاد کرد.

استیضاح ترامپ برای پسر ۱۳ ساله اش دردسر ساز شد

در پیام توئیتری ملانیا ترامپ آمده است: «پاملا کارلان» تو باید از حرکت علنی بسیار خشمگین و علنا مغرضانه خود برای استفاده از نام یک بچه برای این کار شرمنده باشی.

کارلان، استاد حقوق دانشگاه استنفورد و یکی از کسانی است که از سوی کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به جلسه تحقیقات استیضاح ترامپ در کنگره فراخوانده شد. وی روز چهارشنبه در جریان اظهاراتش در انتقاد از رئیس جمهور آمریکا به نام پسر کوچک او «بارون» نیز اشاره کرد. بارون کوچکترین فرزند ترامپ و تنها فرزند او و ملانیا است.

این استاد حقوق دانشگاه استنفورد گفت پادشاهان نمی‌توانستند مرتکب اشتباهی شوند، زیرا حرف آن‌ها قانون بود، اما برعکس آنچه رئیس جمهور می‌گوید ماده دو (قانون اساسی) به او این اختیار را نمی‌دهد که هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. وی ادامه داد: قانون اساسی می‌گوید هیچ عنوان اشرافی نمی‌تواند (به کسی) اعطا شود، بنابراین در حالیکه رئیس جمهور می‌تواند نام فرزندش را بارون بگذارد، اما نمی‌تواند او را به یک بارون (عنوان اشرافی) تبدیل کند.

اظهارات پرفسور کارلان با واکنش برخی افراد نزدیک به ترامپ همراه شد. دبیر مطبوعاتی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد تنها در ذهن لیبرال‌های فریب خورده جالب است که یک کودک ۱۳ ساله را به جلسه مزخرف استیضاح بکشانند.

استفانی گریشام، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید نیز به اظهارات استاد حقوق دانشگاه استنفورد برای نام بردن از بارون ترامپ در جلسه استیضاح انتقاد کرد.

کارلان یکی از سه استاد حقوقی بود که از سوی دموکرات‌ها برای شرکت در جلسات استیضاح دعوت شدند و همگی معتقدند که رئیس جمهور آمریکا مرتکب جرائم قابل استیضاح شده است.

مجلس نمایندگان آمریکا که در حال انجام روند تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ است، روز سه شنبه اقدام به انتشار گزارش خود در این باره کرد. در این گزارش آمده است: ترامپ از یک دولت خارجی (اوکراین) خواسته برای انتخاب مجددش در انتخابات مداخله کند. همچنین وی مانع از روند تحقیقات کنگره درباره خود شده است.

این گزارش می‌افزاید: تماس تلفنی ترامپ با ولودمیر زلنسکی، همتای اوکراینی اش، مصداق بارز سوءاستفاده از روابط خارجی آمریکا برای منافع شخصی بوده است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
4
4
بگوئید پسر 12 + 1 ساله ترامپ تا از نحسی 13 فرار کند!
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
20
6
یعنی مجلس آمریکا میتونه شخص اول کشورشون رو استیضاح کنه ؟ این چه قانون مسخره ایه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
1
1
آخر جلسه عذرخواهی کرد البته
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
4
4
به به...ماشاله چه پسر خوش قیافه ای...
استیضاح سکوی پرش ترامپ برای انتخابات بعدی هست....ترامپ در انتخابات بعدی دوباره رئیس جمهور خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
5
هر بچه ای برای مادرش عزیزه،حسادت مخصوص مردم ایران نیست حسودان آمریکایی نیز دنبال آزار و اذیت دیگرانند.خداونند خودش بندگانش رو از شر افراد رذل و حسود حفظ میکنه ان شا الله.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار