حمله وحشیانه سگ‌های شکاری به زن باردار در خیابان + عکس
کد خبر: ۱۶۲۹۸۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 23    -    ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
زن فرانسوی در خیابان مورد حمله چند سگ قرار گرفت و کشته شد.

سگ‌های شکاری یک زن باردار را در فرانسه دریدند. بر اساس گزارش رسانه‌های خارجی در خصوص این حادثه هولناک، زن جوان ۲۹ ساله که ۶ ماهه نیز باردار بود زمانی که به همراه سگش در حال پیاده روی بود مورد حمله سگ‌های شکاری قرار گرفت و دریده شد و همسرش اولین فردی بوده است که پس از حمله سگ‌ها با جسد همسرش در خیابان رو به رو شد.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی در طی کالبدشکافی که کارشناسان انجام دادند مشخص شد که جای دندان سگ‌ها در اندام‌های بالایی و پایینی بدن زن و حتی روی سر نشان از حمله وحشتناک چند سگ وحشی بوده است.

گفتنی است که مقام‌های قضایی و پلیس محلی روی ۹۳ سگ از جمله چند سگ شکاری و پنج سگ متعلق به پیلاسکی آزمایش انجام دادند تا ببینند کدام سگ‌ها به زن حمله کردند. در حال حاضر تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

حمله وحشیانه سگ‌های شکاری به زن باردار در خیابان + عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
16
8
سگ بازها توجه کنند ، آخر و عاقبت سگ بازی یا همین است یا بیماریهای لاعلاج و تاسف و تاثر ، آخر آدم سگ بغل می کند ، سگ گردانی می کند ، به سگ محبتی چون یک عضوخانواده یا بیشتر از آن می کند ، اصلاً سگ قابلیت عضو خانواده شدن دارد ؛ چرا به جای این که سگ را یکی از اعضای خانواده بدانید بیایید فرزند آوری کنید و به فرزندان خود محبت کنید که هم به درد دنیایتان می خورد و هم به درد آخرتتان ( حداقل یک فاتحه ای برای شما می خوانند ، حداقل در مجلس عزای شما مقابل در می ایستند و به شرکت کنندگان در مجلستان خوش آمد می گویند و بالاخره هزینه نگهداری سگ ها جندین مرتبه بیشتر از سگ هاست ، بیماری هایی که سگها می آورند غیر قابل درمان است و حدیث هم داریم که خانه ای سگ در آن باشد ملائکه الهی در آن خانه ورود نخواهند داشت . ببینید بشریت به کجاها کشانده شده است ، آنقدر وقتی که برای سگشان می گدارند هرگز برای فرزندان و خانواذده خود ندارند . اللـــــــــــــــــــه اکبر از این بی عقلی بعضی از انسانه ئ دیوانگی آنها .
پاسخ ها
زیبا احمدپور از تبریز
| |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
همسرم سگ باز بود که به خواهش من سگو ول کردیم تو بیابون
ف.م
| |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
حدیث من در
آوردی. از ائمه مایه نگذارید
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
این خبر کامل نیست،
این خانم بر اثر حمله سگ های تازی گشته شده نه سگ های خودش و حتی چندتا از سگ هاش درگیرشدن که یکی مرده و 2تاشون زخمی شدن.
(دولت فرانسه و کلا اتحادیه اروپا،داشتن سگ های وحشی را از سال 1998 ممنوع کرده بود،در حالی که همسایه این زن 10تا سگ تازی داشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
چرا خبر را نصفه درج کردند.مثلا می خوان اینجوری نگهداری از حیوانات را خطرناک جلوه بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار