کیف‌دستی‌های جواهر نشان الکساندر مک کوئین
کد خبر: ۱۶۰۹۷
تاریخ انتشار: 2015 October 29    -    ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
الکساندر مک کوئین طراحان را به کار گرفته است تا کیف‌هایی باشکوه خلق کند که مانند کیف ملکه‌ها بوده و برای تمام سال مناسب باشد. این خانه مد بریتانیایی به خاطر کیف دستی‌های بند انگشتی‌اش معروف است و طرحی دارد که برای تمام فصول و حالت‌ها و موقعیت‌ها مناسب است.
الکساندر مک کوئین طراحان را به کار گرفته است تا کیف‌هایی باشکوه خلق کند که مانند کیف ملکه‌ها بوده و برای تمام سال مناسب باشد. این خانه مد بریتانیایی به خاطر کیف دستی‌های بند انگشتی‌اش معروف است و طرحی دارد که برای تمام فصول و حالت‌ها و موقعیت‌ها مناسب است. نگاهی به این دو کیف دستی قرمز جذاب که از مجموعه پاییز 2015 این برند است  و برای درخشیدن در جشن ها مناسب هستند، بیندازید. اگر می‌خواهید کیف‌های فصل‌های آینده  را بخرید، این دو کیف که جدیدترین مد برای بهار و تابستان 2016 هستند را هم ببینید.

کیف دستی بند انگشتی رد پتنت


با اینکه هنوز روز ولنتاین نزدیک نیست، اما  این کیف دستی بند انگشتی قرمز لاکی  هربار که به دست گرفته می شود، هر زنی را عاشق خودش می کند. این کیف با رزهای فلزی قرمز رنگ و چرم قرمز آراسته شده است.

کیف دستی بند انگشتی امبرویدرد دیشلود لیس


الکساندر مک کوئین یک کار ظریف قرمز دیگر  برای خانم‌های قرمز پوش خلق کرده است. این کیف دستی بندانگشتی که  با گیپور قلاب بافی شده، گل‌های فلزی قرمز روی دسته اش دارد. روی این کیف زیبا و نرم تقابل رنگ قرمز با رنگی روشن دیده می‌شود و دور تا دورش  با گیپورهای قلاب بافی شده آراسته شده است. این کیف هم مربوط به مجموعه پاییز 2015 است و تقریبا 12 میلیون و 169 هزار تومان قیمت دارد.


کیف دستی بند انگشتی گلدوزی شده


برای  بهار سال جدید آماده شوید. این کیف دستی بند انگشتی گلدوزی شده، باید در فهرست خرید وسایل جانبی 2016 تان قرار بگیرد. این کیف که خیلی هم به فصلش می‌آید، با ابریشم نرم پوشانده شده، رنگ سفید دارد و با گل‌های گلدوزی شده رنگارنگ آراسته شده است.



دسته این کیف با پروانه و گل آراسته شده است و یک دستگیره زنجیری بزرگ دارد که روی آن چند گل نشسته است. این کیف هم جزوی از مجموعه پیش از بهار 2016 است و 13 حدود میلیون و 180 هزار تومان قیمت دارد.


کیف دستی بند انگشتی جواهری



این کیف هم متعلق به مجموعه پیش از بهار و تابستان 2106 است و قیمت خیره کننده آن 14 میلیون و 538 تومان است. بدنه این کیف از جنس ابریشم مشکی است و با آن انگشترهای سوارووسکی روی دسته اش ارزش عاشق شدن را دارد.


دسته این کیف فلزی است و شکل سر دارد. طراحی این کیف به گونه‌ای است که وقتی خانمی آن را به دست می‌گیرد، همه نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشاند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار