گیاهخوارها به کدام کشورها سفر کنند؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۹۸۹
تاریخ انتشار: 2015 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
گیاهخوار هستید و پول هم دارید و می‌خواهید دنیا را بگردید؟ چند کشور هستند که غذاهای‌شان باب میل گیاهخوارها است.

 موقع برنامه ریزی برای سفر، این کشورها را به یاد داشته باشید:


-    ایتالیا: بیش‌ترین میزان گیاهخواری را در بین کشورهای اتحادیه اروپا دارد. حدود 10 درصد از جمعیت‌اش خوردن غذاهای گیاهی را ترجیح می‌دهند.


-    بریتانیا: از هر 5 نفری که در این کشور زندگی می‌کنند، یکی سراغ گیاهخواری رفته است. به این ترتیب، تعداد زیادی از سرآشپزها در بریتانیا به پخت غذاهای گیاهی علاقه نشان داده‌اند و آن‌ها را در منوی شان گذاشته‌اند.


-    اتیوپی: کلیسای ارتودوکس در این کشور، سیستم چهارشنبه‌ها و جمعه‌های بدون گوشت را اجرا می‌کند. روزه‌های طولانی سبزیجات دارند که در آن دوره فقط گیاه و سبزی می‌خورند و خیلی از غذاهای سنتی‌شان هم با گیاهان درست می‌شود.


-    سنگاپور: کشوری کوچک که فقط در مرکز آن 172 رستوران گیاهی وجود دارد که از وعده غذای کامل تا فست فود در آن‌ها پیدا می‌شود، و همه گیاهی.


-    ایرلند: نسبت رستوران‌های گیاهی به تعداد جمعیت،‌ در ایرلند بیش از هر کشور دیگری در دنیا است.


-    آلمان: یک کشور با فرهنگ گیاهخواری و بیش از 7 میلیون گیاهخوار. البته آلمان بیش از 1500 نوع سوسیس دارد که باعث می‌شود خیلی از مردم این کشور در تمام طول سال اندازه وزن خودشان گوشت بخورند، اما فرهنگ‌های تغذیه دیگری هم در این کشور وجود دارد.


-    هند: احتمالاً بهترین جا برای سفر است. حدود 500 میلیون گیاهخوار دارد و انواع و اقسام غذاها با طعم‌های متفاوت و مناسب گیاهخواری را در دسترس شما می‌گذارد. همه غذاهای بسته بندی شده در این کشور، علامت گذاری شده‌اند و سبز به نشانه مناسب برای گیاهخوارها و قهوه‌ای به نشانه غیرگیاهی است.
منبع: سلامانه
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv