جان عزیزان‌تان نسخه قاچاق «رحمان۱۴۰۰» را نبینید+عکس
کد خبر: ۱۵۸۸۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از فروش نسخه قاچاق فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» در سوپرمارکت‌ها خبر داد و از مسئولان وزارت ارشاد درخواست کرد تا اجازه دهند نسخه قانونی این فیلم توزیع شود.

منوچهر هادی نوشت: «مدیران محترم ارشاد که دستور توقیف رحمان را داده‌اید و در عرض کمتر از یک روز تمام سینماهای کشور که بالغ بر ۲۰۰ سالن بود، فیلم را از روی پرده برداشتنند، لطفا دستور بفرمایید بازرسین شما که به سینماها سر می‌زنند سری به مغازه ها بزنند و اجازه ندهند دی وی دی قاچاق به این راحتی خرید و فروش شود. لطفا خواهشا التماس می کنیم دستور بدهید نسخه اصلاح شده با مجوز شورا را توزیع کنیم، تا سرمایه بخش خصوصی و سینما بیش از این پایمال نشود.»

جان عزیزان‌تان نسخه قاچاق «رحمان۱۴۰۰» را نبینید

همچنین سازندگان «رحمان ۱۴۰۰» از مردم خواستند که نسخه قاچاق این فیلم را نببیند: «عزیزان، مردم دیدن این فیلم که قاچاق شده دور از اخلاق و احترام به حقوق هم نوع می باشد. جان عزیزانتان نبینید. شما را به مقدساتتون قسم می‌دهیم نبینید تا بلکه دل مدیران به رحم بیاید و مجوز قانونی نمایش خانگی که در اختیار ما هست را بدهند.»

صبا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
1
11
آقای هادی! پیشنهادمیکنم قبل از اینکه دیرشود یک شماره حساب بانکی اعلام کنید تا هرکسی که فیلم شمارا غیرقانونی تماشاکرده معدل هزینه بلیط سینما وجه آنرا به حساب موردنظر واریزکند تا حق و حقوق شما هم ضایع نشود.
پاسخ ها
ali
| |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
من نمی دونستم دانلود کردم و چندین بار با همسرم دیدیم و خیلی هم قشنگ بود، از واقعیت جامعه به تلخی خندیدیم. من نمیدونم چرا هیچ کدام از فیلم های بی محتوا با بازیگرای تکراریه کسل کننده ی نابازیگر که همش ترویج خشونت بی بندوباری و خیانته توقیف نمیشه، این فیلم که هم درده مردمه هم مردم رو شاد میکنه توقیف میشه!؟؟؟ واقعا من با این نظر موافقم و حاضرم به کوری چشم هرچی اختلاسگر و دزده معادل پول بلیط رو پرداخت کنم!
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
1
8
هدف مسئولان همینه که فیلم سازان منتقد رو زمین بزنن
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
1
1
یک فیلم پرا ز حرفها و حرکات بی ادبانه و حرکات و دیالوگهای جنسی زننده و بدور از اخلاق.
ای مردم شمارا به جان عزانتان و شما را به مقدساتتان اگه برای تربیت و فرهنگ خانواده تان و بچه هایتان ارزش قائلید این فیلم رو نه بصورت قاچاق و نه بصورت قانونی نبینید.
باور کنید من این فیلمو در منزل یکی از بستگان بطور ناخواسته دیدم از زنها و بچه هایی که اونجا بودند خجالت کشیدم و عرق شرم روی پیشونیم نشست.
واقعا چطور مسئولین بی خاصیت فرهنگ کشور اجازه دادند همون یک روز هم این فیلم روی پرده سینماهای کشور باشه؟
چطور یه کارگردان فقط و فقط برای به جیب زدن پول مردم چنین فیلمی حاضره بسازه که فکر بچه ها و نوجوانها رو از لحاظ جنسی تخریب کنه فکرشون رو مغشوش کنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار