وثیقه‌گذاری پسر ۲۶ساله برای شبنم نعمت‌زاده
کد خبر: ۱۵۶۷۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

قاضی مسعودی مقام در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمه شبنم نعمت زاده گفت: به دلیل بیم فرار و اختفای شما و موضوع اسناد وثیقه گذاشته شده، قرار بازداشت موقت صادر شد.

قاضی تصریح کرد:سندی که گذاشته بودید از طرف فردی به نام امیر بارانی متولد ۷۳ است و وی در دادگاه حضور نیافت اما بیست میلیارد اسناد ارایه کرده است.

مسعودی مقام تصریح کرد: ضمانت نامه بانکی پدرتان رو به پایان بود و به دلیل این مسائل قرار بازداشت موقت شما صادر شد.

وی افزود: ردیابی ها در این رابطه انجام خواهد شد.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرش جهانشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
7
کسی که با قاچاق و احتکار دارو و چشم پوشی روی درد و رنج مردم سعی در کسب ثروت میکند به هیج وجه نباید آزاد شود حتی با وثیقه ، مجازات این خانم میتواند الگو و هشداری باشد برای انگل هایی که خود را آغا زاده مینامند . یادمه توی مناظرات انتخاباتی آقای معاون اول جهانگیری از دختر وزیر که لباس قاچاق کرده بود حمایت میکرد و گفت ،،، دختر وزیر بیکار بوده طفلک دویست میلیون ناقابل جنس از مرز رد کرده ،،،البته دپیست تومان نود و دو بماند ....الان انتظار از نمایندگان بیطرف مجلس این است که همزمان با اجای عدالت توسط قوه قضاییه ، ایشان نیز از معاون اول آقای جهانگیری در خصوص حمایت آنژوزش توضیح بخواهند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
1
2
در اینکه این خانم مرتکب جرم شده شکی نیست و از دستگاه قضایی به نوبه خود کمال تشکر را دارم ولی در اتهامات نامبرده هم میگویند با واردات گسترده موجب تعطیلی کارخانه ها شده و هم میگویند با احتکار موجب کمبود دارو شده است و این دو متضاد هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار