زن خلافکار، هویت دخترش را جعل کرد+عکس
کد خبر: ۱۵۵۶۴۴
تاریخ انتشار: 2019 September 05    -    ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

یک زن خلافکار برای آن که بتواند با اتهاماتی که پلیس علیه وی مطرح کرده بود مبارزه کند و به نوعی از چنگال قانون بگریزد هویت دختر خود را جعل کرد.

هدر گارسیا ۳۸ ساله، صبح روز شنبه توسط پلیس نیوزیلند بازداشت شد و ماموران پلیس دریافتند خودروی بی ام و کهوی در هنگام دستگیری سوار آن بوده با پلاک تقلبی در شهر تردد می‌کند.

براساس گزارشات، پس از جستجوی خودرو، مأموران مواد مخدر و همچنین اثری از یک ماده پودری سفید کشف کردند. با این حال، هنگام بازجویی اوضاع عجیب و غریبی به وجود آمد، گارسیا به پلیس گفت که نام او مرسدس است و وی در سال ۱۹۹۸ به دنیا آمده است.

زن خلافکار، هویت دخترش را جعل کرد!

با این وجود مأمورین فریب نخورند و پس از قرار دادن جزئیات وی از طریق پایگاه داده خود، دریافتند که اطلاعات وی کذب است و مرسدس در واقع نام دخترش است. پس از تأیید هویت واقعی او، افسران بعداً دریافتند که گارسیا چندین حکم علیه دخترش جمع کرده چرا که خلاف‌های او به پای دخترش نوشته می‌شد.

اما ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید در اتفاقی عجیب و غریب در اوایل ماه جاری پلیس نیوزیلند پس از دریافت هزاران اظهار نظر خنده دار درباره مدل مو‌های این زن محبور شد عکس وی را از مرکز داده‌های پلیس حذف کند. برای مثال یک نفر نوشته بود پلیس در حال شانه کردن مو‌های مظنون است. شخصی دیگر نوشته بود تا تاریخ آزادی، استفاده از شانه را به او آموزش دهید. درواقع پست مربوط به اطلاعات این زن در اینترنت بیش از84000 اظهار نظر و 14000 اشتراک گذاری داشت.

انتخاب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار