مراسم عروسی با تمِ سیندرلا در گرمدره
کد خبر: ۱۵۵۶۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰

همه چیز آماده است. قصر پادشاه، به شکل کارتونی و همان شکلی که در ذهن داریم، قبل از ورود، طراحی و آماده شده است تا کاملا برای مهمانان‌تان لگوی مشهور کمپانی دیزنی را تداعی کند.

عروس قبل از ورود، لباس مخصوص سیندرلا را می‌پوشد و سوار بر یک درشکه مجلل وارد مراسم می‌شود. نامادری و خواهرهای ناتنی، کارکنان قصر پادشاه، دربان و درشکه‌چی و مردم حاضر در مراسم رقص پسر پادشاه، با لباس‌ها و چهره‌هایی که از کارتون سیندرلا در ذهن داریم همگی در کنار مشعل‌های درخشان و قصر باشکوه شاه حاضرند تا این فانتزی را تکمیل کنند. پس از پیاده شدن سیندرلا از درشکه از زیبایی او مبهوت می‌مانند و راه را باز می‌کنند تا سیندرلا و پسر پادشاه که نقشش را آقای داماد بازی می‌کند به یکدیگر برسند.

دو نکته این داستان را از سناریوی سیندرلای واقعی متمایز می‌کند. اول اینکه برخلاف داستان اصلی با به صدا درآمدن زنگ نیمه شب، لباس‌ها و درشکه سیندرلا ناپدید نمی‌شود و او مجبور به فرار نیست. نکته دوم، دلیل این ناپدید نشدن را توضیح می‌دهد. جواب خیلی ساده است؛ پول!

تیم اجرای این نمایش که حدود ۱۵۰ نفر هستند، چیزی حدود ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند، هزینه اجاره یک درشکه به همراه دو اسب سفید برای یک شب، حدود ۱۵ میلیون تومان است و اجاره تک تک مشعل‌های حاضر در سالن، بین شبی یک تا دو میلیون تومان است. مجموع هزینه طراحی دکور و لباس و ... برگزاری این عروسی را در باغ‌تالارهای مشهور اطراف تهران، دست‌کم ۵۰۰ میلیون تومان، تنها برای ۲۰۰ نفر مهمان می‌رساند.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
1
4
ترمیم شخصیت است که با پول یامفت غارت شده از مردم بینوا صورت میپذیرد. این پولها حتما حلال نیست که اینگونه صرف میشود . وا اسفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
1
5
الان من مراسم ازدواج با تم چادر انتخاب کنم مشکلی نیست ها. دو برابر این پول خرج کنم هم اشکالی نداره.
مشکل وقتی پیش میاد که مراسم مطابق میل بعضیا نباشه.
چون ما مجبوریم طبق نظر و اعتقاد اون بعضیا زندگی کنیم!
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
1
4
این خانواده ها منبع درآمدشون چیه واقعاً ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار