ساندویچ ۱۰هزار تومانی در ورزشگاه تبریز سوژه شد
کد خبر: ۱۵۵۱۱۱
تاریخ انتشار: 2019 August 30    -    ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

ساندویچ های بی کیفیت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قیمت ۱۰ هزار تومانی به فروش می رسد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است.

تیم فوتبال تراکتور ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف پرسپولیس می رود.

حاشیه های ریز و درشت زیادی در بیرون از ورزشگاه دیده می شود و هواداران تراکتور از شهرهای مختلف شمال غرب کشورمان خود را به تبریز رسانده اند تا این بازی را از نزدیک نظاره گر باشند.

با اینکه بیش از ۴ ساعت به آغاز بازی زمان باقی مانده است ولی بیش از ۱۵ هزار نفر از هواداران تراکتور در مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حاضر هستند.

ساندویچ های بی کیفیت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است، نکته جالب اینکه هواداران از خرید این ساندویچ های گران و بی کیفیت خودداری کرده اند و به جای آن «سیب زمینی، تخم مرغ» که میان وعده نوستالژی و خوشمزه در تبریز است را خریداری می کنند.

هواداران از وضعیت ورزشگاه و سرویس های بهداشتی نیز رضایت خاطر دارند.

در هفته اول تیم قرمزپوش تهرانی یک بر صفر پارس جنوبی را شکست داد و تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان بدون گل متوقف شد.

خبر دیگر از این بازی اینکه دیدار حساس و تماشایی دو تیم قرار است از شبکه ۳ و شبکه استانی سهند آذربایجان‌شرقی به صورت زنده روی آنتن برود. همچنین گزارش این بازی از رادیو ورزش و رادیو تبریز نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار