آشتی تیلور سوئیفت با کیتی پری با یک کلوچه!
کد خبر: ۱۵۳۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

کیتی پری با حضوردر یک برنامه رادیویی استرالیایی از دلیل ناراحتی قدیمی‌اش از همکار و رقیبش پرده برداشت. او در گفتگویی با مجری برنامه رادیویی "The Kyle and Jackie O Show" اعلام کرد یک سوءتفاهم کوچک به هنگام ضبط موزیک ویدئوی تیلور سوئیفت باعث این کدورت شد.

آشتی تیلور سوئیفت با کیتی پری با یک کلوچه!

این خواننده ۳۴ ساله با بهتر توصیف کردن روابط خودش با تیلور سوئیفت گفت شرایط فعلی را بهتر از قبل می‌دانم که یک روند رو به رشد است: "من به معنای واقعی کلمه یک شاخه زیتون به همراه یک یادداشت برای تیلور فرستادم. به همین دلیل او وقتی کنسرت Reputation tour را شروع کرد، این یادداشت را که درواقع عذرخواهی از طرف من بود، خواند."

او در ادامه گفت: "متوجه شدم که تیلور قرار است دست به یک حرکت بزرگ بزند و چیز جدیدی را تجربه کند. به همین دلیل دیدم بهترین وقت است برای این که به او روحیه بدهم و بداند از او حمایت می‌کنم که دقیقا همان‌طور هم پیش رفت. آن موقع بود که فهمیدم ما چقدر با همدیگر نقاط مشترک داریم. شاید فقط ۵ نفر در این دنیا بتوانند چنین گفتگویی داشته باشند و ما را درک کنند که از کجا آمده‌ایم و چرا این گونه حرف می‌زنیم. ما باید تجدید این دوستی را جشن بگیریم و همیشه از یکدیگر حمایت کنیم."

پری گفت: "بعد از این حرکت دیدم یخ تیلور شکست و نرم‌تر شد. من جلو رفتم که به او بگویم هی، مدت‌ها از این قضیه گذشته و هر دو بزرگ‌تر شده‌ایم. فقط می‌خواستم بداند متاسفم و همیشه برای حمایت از او حضور دارم. امیدوارم متوجه شود که دوستش دارم و این شروعی باشد برای دوستی آینده‌مان. از آن روز، صحبت کردن بین ما شروع شده و به آرامی در حال اطمینان کردن به یکدیگر هستیم. او شماره مرا از اطرافیانش گرفت و به یکدیگر پیغام می‌دهیم."

به گزارش مجله کولاک، کیتی پری با اشاره به این که تیلور سوئیفت او را به خانه‌اش دعوت کرد، گفت: "گفتم تنها درصورتی به خانه‌ات می‌آیم که اجازه بدهی گربه‌ات را بغل کنم."

آشتی تیلور سوئیفت با کیتی پری با یک کلوچه!

از او درباره عکس یک کلوچه که یازدهم ژوئن در اینستاگرامش گذاشت سوال شد که چنین جواب داد: "تیلور سوئیفت برای من کلوچه‌های محشری درست کرد که حیفم آمد عکس یکی‌ را در اینستاگرام نگذارم."

مجری رادیو از پری پرسید: یعنی همان که در شرحش نوشته بودی "نهایتا صلح برقرار شد"؟ پری گفت: "دقیقا".

از پری سوال شد: "الان دوستی شما در چه وضعیتی قرار دارد؟" این خواننده ۳۴ ساله گفت: "هیچ‌وقت تمام نشده بود که بخواهیم از اول شروع کنیم. الان هم جای خوبی هستیم و خیالمان راحت است. من به او اطمینان دارم و او هم به من. همدیگر را در راهروهای منتهی به استودیوها خواهیم دید. این دفعه دیگر از هم دوری نمی‌کنیم بلکه یکدیگر را در آغوش هم می‌کشیم. فکر می‌کنم این یک فرصت فوق‌العاده برای عوض شدن بود و امیدوارم بقیه هم بتوانند چیزی از این حرکت ما یاد بگیرند."

ایران آرت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
2
خدا را شکر خدا را شکر (به قول مهران مدیری در سریال هیولا)
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار