فال روزانه یک شنبه 27 مرداد 1398
کد خبر: ۱۵۳۹۳۰
تاریخ انتشار: 2019 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، سخت کوش، جسور، قابل اعتماد و اجتماعی و خونگرم هستید. شما عاشق ادبیان و موسیقی هستید و از معاشرت با افرادی که علایق و تفکراتی شبیه به خودتان دارند لذت می برید. با این وجود شما بی حوصله، دمدمی مزاج و گاهی تندخو می شوید. امسال اعتماد به نفس شما افزایش قابل توجهی خواهد داشت. از مهارت فوق العاده ای که در آغاز کسب و کارهای جدید دارید بهره ببرید تا خیلی زودتر از آنچه خودتان انتظار دارید سود قابل توجهی به جیب بزنید. پروژه ها و مسئولیت های جدید که به عهده ی شما گذاشته می شوند پول زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. نظم و ترتیب داشته باشید و منابعتان را قوی کنید تا بتوانید از پس کارهایتان به بهترین شکل ممکن بر بیایید. با فرا رسیدن زمستان فشار کاریتان کمتر خواهد شد و احساس آزادی بیشتری خواهید کرد. درگیری های حقوقی که داشته اید به احتمال زیاد به نفع شما تمام خواهند شد. امسال میزان عشق و توجهی که از دوستان و اعضای خانواده خود دریافت می کنید آنقدر زیاد است که شما را تعجب زده خواهد کرد. فقط یادتان باشد شما هم این تحسین و توجه آنها را پاسخ دهید و آنها را از عشق و محبت خود بی نصیب نگذارید. سوء تفاهم هایی که بین شما و همسرتان پیش می آیند اگر به موقع مورد رسیدگی قرار نگیرند می توانند به مشکلات جدی و عمیق تبدیل شوند. سفرهایی که به قصد آغاز شراکت کاری با شرکت های خارجی انجام می شوند با موفقیت همراه خواهند بود. اگر هنوز تنها هستید امسال احتمال شروع یک رابطه ی عاطفی جدید که خیلی زود جدی خواهد شد برای شما بسیار زیاد خواهد بود. ماه های شهریور، آذر، اسفند و تیر بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز شما اصلا حال و حوصله ی جنگیدن با دیگران را ندارید. اگر کسی خواست شما را به چالش بکشد سعی کنید مشکلی که بینتان به وجود آمده است را با حرف زدن حل کنید، زیرا شانس اینکه این نبرد را با قدرت کلامتان ببرید خیلی بیشتر است. سعی کنید تا جای ممکن به جای بحث کردن و استفاده از لحن تند و پرخاشگرانه با دلیل و منطق صحبت کنید. با دقت به حرف های طرف مقابلتان گوش کنید و ببینید چه نکاتی برایش اهمیت دارند و بر اساس آنها قدم بعدیتان را بردارید. این یک مسابقه نیست، صحبتی میان دو دوست است که با کمی دقت و سیاست می تواند ختم به خیر شود.

اردیبهشت

امروز به مهربانی ذاتی خود و آمادگی همیشگی تان برای کمک کردن به دیگران افتخار کنید. یک پرنده ی زخمی را نجات دهید، به یک گروه حمایت از حیوانات بپیوندید و نقشی فعال تر در حمایت از سیاره ای که در آن زندگی می کنید داشته باشید. به گروه فعالان مدنی که در راه حل مشکلات اجتماعی تلاش می کنند بپیوندید و برای کمک به کودکان کار و یا افراد بی خانمان داوطلب شوید. اما یادتان باشد که در این مسیر خودتان را درگیر مسائل سیاسی نکنید و اجازه ندهید هدف اصلی تان فراموش شود. امروز در قضاوت هایتان در مورد دیگران احتتیاط بیشتری داشته باشید، در غیر این صورت گرفتار گرگی در لباس بره خواهید شد.

خرداد

امروز کسی یا چیزی برای برداشتن یک قدم بزرگ انگیزه ی لازم را به شما خواهد داد. فقط باید مواظب باشید که این قدم را در راه درست بردارید، راهی که شما را به رسیدن به دیگر اهدافی که دارید نزدیکتر کند. یادتان باشد که رمز قدرت شما متحد شدن با دیگران است. از قدیم گفته اند یک دست صدا ندارد و برای رسیدن به موفقیت باید با دیگران همراه شوید. تنها کاری که باید بکنید این است که تفاوت هایی که وجود دارند را بپذیرید و روی اهداف مشترکتان تمرکز کنید و برای رسیدن به آنها تلاش نمایید. خوشبختانه شما در حال حاضر انرژی زیادی در اختیار دارید و می توانید ساعت ها بدون آنکه احساس خستگی داشته باشید کار کنید.

تیر

امروز شما اراده ای قوی و محکم دارید و برای رسیدن به خواسته هایتان با تمام وجود تلاش می کنید. اکنون فرصت بسیار مناسبی است تا نقشه هایی که برای رسیدن به موفقیت و تحت کنترل گرفتن دنیای خودتان داشته اید را عملی کنید. اگر احساساتی سرکوب شده در وجودتان موج می زنند بهتر است راه سالم و مثبتی برای تخلیه ی آنها پیدا کنید. درست است که همیشه ویران کردن آسانتر از ساختن است، اما ارزش نتایج این دو با هم قابل مقایسه نیست. اگر انرژی اضافه و احساسات سرکوب شده تان را از راه مثبتی خالی نکنید ممکن است کارهای اشتباهی انجام بدهید و افرادی را از خود برنجانید که سزاوار بدرفتاری شما نیستند.

مرداد

امروز بیشتر توان و توجهتان را روی خانه و خانواده تان متمرکز کنید. به مسائل خانوادگیتان بپردازید و کارهای خانه را به انجام رسانده و به وظایفی که در خانه به عهده دارید رسیدگی کنید. اگر می خواهید دیگران هم در کار خانه با شما شریک شوند باید خودتان پیش قدم شده و شروع به کار کردن کنید تا آنها هم با شما همراه شوند. امروز برقراری ارتباط با دیگران، به ویژه در خارج از خانه کار دشواری به نظر می رسد، شاید بهتر باشد امروز را تا جای ممکن در خانه بگذرانید و تا جایی که می توانید از فعالیت های اجتماعی دوری کنید. شما همیشه به اندازه ی کافی برای دیگران وقت می گذراید، امروز را به خودتان و زندگی شخصیتان اختصاص دهید.

شهریور

امروز اگر بین شما و یکی از همکاران و یا دوستانتان مشکلات و اختلاف نظرهایی پیش آمدند و بحث کمی بالا گرفت خونسردی خودتان را حفظ کنید. امروز حل کردن این مشکل اگر غیر ممکن نباشد مسلما دشوار خواهد بود. همه امروز خیلی حساس شده اند و اگر کسی چیزی بشنود که دوست ندارد، مخصوصا اگر پای عقایدی که برایشان اهمیت دارند در میان باشد، واکنش های تندی نشان خواهد داد. شاید بهتر باشد صحبت کردن در مورد مسائل حساس را به روز دیگری موکول کنید. با این حال هیچ گاه از به زبان آوردن حقیقت هراسی نداشته باشید و واقعیت ها را با حفظ احترام خودتان و دیگران بیان کنید.

مهر

امروز ممکن است همکارانتان کمی برایتان آزار دهنده باشند، به ویژه اگر برنامه کاریتان با یکدیگر تفاوت داشته باشد. با وجود این که همیشه ترجیح می دهید مدیریت و رهبری گروهی که در آن قرار دارید را به عهده داشته باشید، امروز حاضر هستید برای رسیدگی به اولویت اصلیتان از این نقش مهم به صورت داوطلبانه کناره گیری کنید. امروز شما در عملکردتان در محل کار کاملا متعادل و آگاهانه دارید رفتار می کنید و در عین این که حاضر به ریسک کردن هستید، حواستان هست که رفتاری معقول و سنجیده داشته باشید و این مسئله از دید مقامات مافوقتان مخفی نخواهد ماند. به خودتان و توانایی هایتان ایمان داشته باشید و تسلیم ترس هایتان نشوید.

آبان

اگر از چیزی سر در نمی آورید و غیرمنطقی به نظر می رسد از زیر سؤال بردن آن هراسی نداشته باشید. قوی باشید و اعتماد به نفس داشته باشید. به دیگران اجازه ندهید از مهربانی و حساسیت ذاتی شما سوء استفاده کنند. شما اغلب عادت دارید بیشتر از دیگران از خودتان مایه بگذارید و سخاوتتان در بخشش داشته ها و همچنین احساساتتان خیلی بیشتر از بقیه است، اما این کار باعث خواهد شد که در نهایت انگیزه و توانی برایتان باقی نماند. وقت آن رسیده است که به این وضعیت پایان بدهید. انرژی تان را برای خودتان ذخیره کنید و کارهایی را انجام دهید که به بهتر شدن حال شما کمک می کنند.

آذر

با وجود این که دارید تلاش می کنید بر اساس واقعیت ها تصمیم گیری کنید، امروز حتی واضح ترین تصاویر نیز دارای ابهام هستند. خودتان را برای عدم توانایی تان در تشخیص حقیقت سرزنش نکنید، زیرا این وضعیت دست خودتان نیست و هیچ کنترلی روی آن ندارید، ولی به زودی برطرف خواهد شد. پس اگر برایتان مقدور است کمی دست نگه دارید تا اوضاع به حالت عادی بازگردد. امروز در تلاش برای بیان احساسات عاشقانه خود چندان موفق نیستید و دلیل اصلی این مسئله هم این است که خودتان نیز از صحت کامل گفته هایتان مطمئن نیستید. پیش از آن که بر اساس یک سوء تفاهم اقدام کنید بهتر است نگاهی منطقی به مسائل عاطفی داشته باشید.

دی

امروز کلید باز کردن درهای عشق و محبت این است که بدانید دقیقا از دیگران چه می خواهید؛ البته باید در انتظارات خود خیلی سخت گیر نباشید و طرف مقابلتان را نیز درک کنید تا بتوانید به احساس رضایت و خوشحالی دست پیدا کنید. این که در عالم رویا تصویری زیبا از آینده برای خودتان بسازید اصلا بد نیست و حتی می تواند به شما برای پیشرفت انگیزه هم بدهد، فقط باید مواظب باشید در این دنیای غیرواقعی زندانی نشوید و ارتباط خود را با عقل و منطقتان از دست ندهید تا بتوانید برای به واقعیت بدل کردن این رویاها برنامه ریزی کرده و دست به عمل بزنید. اگر فکر سفر به قصد تحصیل یا یادگیری چیزی تازه به سرتان زده است آن را دست کم نگرفته و به دقت راجع به آن فکر کنید.

بهمن

این که شما حاضر باشید برای عشقتان و یا به خاطر به دست آوردن تحسین و تأیید طرف مقابلتان از خود گذشتگی و فداکاری کنید تنها در صورتی توجیه پذیر است که او نیز حاضر باشد با شما کنار بیاید و قدم هایی در این جهت بردارد. متأسفانه این که شما بخواهید با امید به این که در مقابل کارهایتان پاسخ مورد نظرتان را بگیرید هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید استراتژی خیلی خوبی نیست. امروز شما می توانید از خیال پردازی و فکر کردن به آینده همراه با کسی که دوست دارید لذت ببرید، ولی با توجه به حساسیت عاطفی فوق العاده زیادتان اصلا روز خوبی برای تصمیمات مهم و تعهدات جدی محسوب نمی شود.

اسفند

امروز شما لحظه ای خوشحال و امیدوار هستید و لحظه دیگر پر از شک و تردید می شوید و ترکیبی متغیر از جاه طلبی حساب شده و حساسیت بیش از حد در وجودتان شما را در وضعیت دشواری قرار داده است. در ارتباط با اطرافیانتان هم رویکردی انتخابی و تصادفی دارید و یک نفر به نظرتان نقش قربانی را بازی می کند و یک نفر دیگر بی دلیل به نظرتان زورگو و بدجنس می آید. اگر بتوانید رفتارتان با اطرافیانتان را بدون قربانی کردن خودتان و خواسته هایتان با ملایمت همراه کنید به هیچ مشکل خاصی برنخواهید خورد. امروز وقتی می خواهید به یکی از اطرافیانتان کمک کنید ناگهان به توانایی و استعدادی در وجود خود پی خواهید برد که تا کنون از آن بیخبر بوده اید!

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار