برترین کتانی های مخصوص پاییز و زمستان
کد خبر: ۱۵۱۶۳
تاریخ انتشار: 2015 October 20    -    ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
bato-adv
bato-adv
با نزدیک شدن به پاییز و پس از آن زمستان و آب و هوای سرد، کتانی‌های ماه سپتامبر نیز ویژه این آب و هوا طراحی و تولید شده است.
کتانی‌های برتر ماه سپتامبر ترکیبی از کتانی‌های نسخه محدود و عرضه دوباره و بروز رسانی شده کلاسیک‌ ورزشی است. با نزدیک شدن به پاییز و پس از آن زمستان و آب و هوای سرد، کتانی‌های ماه سپتامبر نیز ویژه این آب و هوا طراحی و تولید شده است. با نزدیکتر شدن آب و هوای سرد کمپانی‌هایی چون نیو بلنس، ریباک و نایکی کتانی‌های آسان پاک‌شو و چرمی خود را نیز به بازار عرضه خواهند کرد، پس بهتر است تمام بودجه خود را برای خرید بوت و چکمه‌های پاییز و زمستانی هزینه نکنید و برای تنوع هم که شده در زمستان کتانی‌های مناسب و ضد آب بپوشید. در اینجا چند نمونه از بهترین کتانی‌های این ماه را به شما معرفی می‌کنیم.


کتانی ریل ایل از نیوبلنس « New Balance ‘Real Ale»

این کمپانی آمریکایی کتانی‌های این مجموعه خود را با الهام از طراحی انگلیسی و تولید کرده است. طراحی این کتانی‌ها به سبک رترو یا قدیمی است و رنگ‌ها نیز با الهام از سایه‌های آشنا و محبوب دهه‌های گذشته انتخاب شده است. این کتانی‌های زیبا  از اول سپتامبر به بازار عرضه شده است.


کتانی آرکتیک فاکس از ریباک و مزون کیتسونه  « Reebok Classic Nylon x Maison Kitsuné ‘Arctic Fox’»

پس از همکاری موفقیت‌آمیز با برند لندنی گارب استور، ریباک این بار شانس خود را با برند فرانسوی تهیه کننده موسیقی و پوشاک با نام مزون کیتسونه امتحان کرده است. کتانی کلاسیک ریباک با طراحی جدید و رنگ‌های سفید و کرم حالتی برفی و زیبا پیدا کرده است. کفی دو رنگ و زبانه چرمی امضا‌دار  این برند به این کتانی‌ها حالتی لوکس بخشیده است. سادگی فرانسوی این کتانی قطعا طرفداران بسیاری خواهد داشت. این کتانی‌ها از دوازدهم سپتامبر به بازار عرضه شده است.


کتانی توبیولار آدیداس و پرایم نیت کور « adidas Tubular x Primeknit Core»

از زمان معرفی این طرح از سوی آدیداس در سال 2014 این کتانی بسیار مورد توجه کتانی‌بازها قرار گرفته است. این کتانی برای ماه سپتامبر با کمی تغییر به بازار عرضه شده است. رویه همیشگی این کتانی با پارچه ارتجاعی پرایم نیت جایگزین شده است. منظور اصلی این تغییر راحتی بیشتر و زیبایی بوده است. ساختار جوراب مانند و پوشش بافتنی باعث سبکتر شدن این کتانی‌ها می‌شود و گام برداشتن با آن، حسی شبیه به پرواز را منتقل می‌کند. این کتانی‌ها  از هفتم سپتامبر به بازار عرضه شده است.


کتانی ایر هواراکی ران سیاه و سفید از نایکی « Nike Air Huarache Run Knit Black White»

هواراکی ران از مشهورترین مدل‌های کمپانی نایکی است که این بار با روکش جدید، پانل‌های بافت‌دار و لاستیکی و افکت‌های آینده‌نگرانه طراحی و عرضه شده است. لژ ضخیم و زبانه حالتی زیبا و قدیمی به این کتانی بخشیده است.


کتانی سوپراستار زینو بلک آدیداس « adidas Superstar Xeno Black »

مدل سوپراستار آدیداس برای ماه سپتامبر با یک آرایش جدید به بازار عرضه شده است. نقوش روی  این کتانی با الهام از طرح پوست مار غیرسمی زینوپلتیس « Xenopeltis» که در آسیای جنوب شرقی زندگی می‌کند طراحی شده است. رنگ مشکی و رنگین کمانی این کتانی در مقابل نور جلوه‌ای بی‌نظیر و تماشایی دارد. آدیداس در این طراحی جدید به فرم اصلی وفادار مانده است و جزئیاتی چون پنجه گرد، تخت لاستیکی و سه نوار جانبی همیشگی آدیداس دست نخورده باقی مانده است.


کتانی‌های لوکس کانورس
« Converse Luxury Pack»

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این کتانی‌ها اعلام نشده است اما این محصولات جدید به عقیده بسیاری خواستنی‌ترین و پرطرفدارترین کتانی کانورس خواهد بود. این کتانی‌های چرمی در سه رنگ مشکی، سفید و سبزآبی عرضه خواهد شد. کتانی‌های تغییر یافته چاک تیلور با نام چاک تیلور 2 جدیدترین محصول این برند است که همین یک ماه پیش به بازار عرضه شده است و کتانی‌بازها احتمالا برای دیدن این محصول باید کمی صبور باشند.

برترین کتانی های مخصوص پاییز و زمستان
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv