علت عدم واریز یارانه برخی افراد در ماه‌های اخیر چیست؟
کد خبر: ۱۵۱۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 21    -    ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت عدم واریز یارانه برخی افراد در ماه‌های اخیر و احتمال در دستورکار قرار گرفتن حذف یارانه پردرآمد‌ها گفت: برنامه ویژه‌ای برای حذف یارانه پردرآمد‌ها آغاز نشده است. اگر یارانه‌ای واریز نشده حتما اشکال فنی بوده است.
از دست ندهید

محمد شریعتمداری در پاسخ به پرسشی پیرامون عدم واریز یارانه برای برخی افراد در ماه‌های اخیر و احتمال در دستورکار قرار گرفتن حذف یارانه پردرآمد‌ها اظهار کرد: خیر، برنامه ویژه‌ای برای حذف یارانه پردرآمد‌ها آغاز نشده است.

وی افزود: اگر یارانه‌ای واریز نشده حتما اشکال فنی بوده است؛ افرادی که یارانه‌شان حذف شده با سازمان هدفمندی یارانه‌ها تماس بگیرند و مشکلشان را پیگیری کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره واریز نوبت بعدی بسته‌های حمایتی برای افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و بازنشستگان نیز گفت: در صورت تامین منابع مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه این کار را انجام می‌دهیم. توزیع بسته حمایتی برای اقشار تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیز در صورت تامین منابع با اولویت گروه‌های کم درآمد در سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را از سال 94 تاکنون قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار