ترس جرج کلونی و خانواده اش از داعش
کد خبر: ۱۴۷۹۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
جرج کلونی بازیگر ۵۸ ساله می‌گوید بعد از این ماجرا سبک زندگی اش تغییر کرده، و با آزادی نمی‌تواند همراه دو قلوهایش قدم بزند و ترس از امنیّتشان او را از این کار باز می‌دارد. او می‌افزاید: ما ترس‌های امنیّتی واقعی داریم که باید هر روز با آن‌ها دست و پنجه نرم کنیم، با این وجود باید زندگیمان را کنیم و در گوشه و کنار پنهان نشویم.

ترس جرج کلونی و خانواده اش از داعش«اختصاصی تابناک باتو» بازیگر آمریکایی جرج کلونی درباره سلامتی اعضای خانواده اش ابراز نگرانی کرد. این نگرانی بابت پرونده حساسی است که همسرش امل کلونی وکیل بین المللی علیه داعش برعهده گرفته است. جرج کلونی در مصاحبه با سایت «هالیوود ریپورتر» درباره هر گونه تعرض و آسیب به فرزندانش ابراز نگرانی نمود و گفت که آن‌ها در فضای امنیّتی سختی زندگی می‌کنند.

ترس جرج کلونی و خانواده اش از داعش

امل کلونی دفاع از قربانیان تجاوز و نسل کشی داعش را در شورای امنیت پذیرفته و خواسته تا داعشی‌ها به جرم تجاوزهایشان در عراق و سوریه محاکمه شوند.

امل کلونی نماینده قربانیان عراقی از جمله نادیا مراد برنده جایزه صلح نوبل است. نادیا مراد درباره رنج و محنت زنان ایزدی‌ای که از سوی افراطی‌های داعش ربوده و مورد تجاوز و قتل قرار گرفته بودند، افشاگری کرده بود.

جرج کلونی بازیگر ۵۸ ساله می‌گوید بعد از این ماجرا سبک زندگی اش تغییر کرده، و با آزادی نمی‌تواند همراه دو قلوهایش قدم بزند و ترس از امنیّتشان او را از این کار باز می‌دارد.

او می‌افزاید: ما ترس‌های امنیّتی واقعی داریم که باید هر روز با آن‌ها دست و پنجه نرم کنیم، با این وجود باید زندگیمان را کنیم و در گوشه و کنار پنهان نشویم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
45
11
چقد ترسوئه این جرج کلونی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
اون زندگیش و خانواده اش براش مهمن و ارزشمند با تو فرق داره
ناشناس
| |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
کمی تفکر برای نادانی شما تجویز می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار