فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» ۱۰ میلیاردی شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۷۷۸
تاریخ انتشار: 2015 October 17    -    ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

شرکت سینمایی نور تابان تهیه کننده و پخش کننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» آخرین آمار فروش این فیلم سینمایی را اعلام کرد.
 
بر اساس هماهنگی های صورت گرفته و موافقت مدیرکل نظارت و ارزشیابی و همچنین نظر مثبت شورای صنفی نمایش، نمایش فیلم «محمد رسول الله(ص)» در تمامی ایام ماه محرم به جز روزهای تاسوعا و عاشورا ادامه دارد و این فیلم فقط در ۲ روز نهم و دهم محرم مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی نمایش ندارد .

همچنین آمار فروش فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» تا ۲۴ مهرماه به بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

فروش فیلم «محمد رسول الله (ص)» در تهران به بیش از ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در شهرستان بیش از ۵ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان بوده است.

میزان فروش این فیلم در روز چهارشنبه ۲۲ مهرماه در تهران ۴۹ میلیون تومان و در شهرستان ۷۵ میلیون تومان و فروش این فیلم در روز پنجشنبه ۲۳ مهرماه در تهران ۸۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۹۰ میلیون تومان بوده است.

فیلم «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی از ۵ شهریورماه در ۴۰ سینمای تهران و ۸۸ سینمای شهرستان در حال اکران است.

امیر قطبی مدیر فروش دفتر فیلمسازان درباره فروش فیلم «دلتنگی های عاشقانه» به فارس توضیح داد: این فیلم در تهران به فروش 115 میلیون و در شهرستان به فروش 45 میلیون تومان دست یافته است و در تهران و شهرستان داری 20 سالن سینما است.

براساس این گزارش،همچنین سعید خانی مدیر پخش شرکت تولید و پخش صبا ادر خصوص آخرین رقم فروش فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور گفت: «قندون جهیزیه» پس از 9 هفته نمایش در تهران یک میلیارد و 130 میلیون تومان و در شهرستان ها پس از هشت هفته 345 میلیون تومان فروخته است و اکران آن بعد از تعطیلات دهه اول محرم ادامه خواهد داشت.

حبیب اسماعیلی مدیر پخش رسانه فیلمسازان در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «360 درجه» توضیح داد: با توجه به ایام سوگواری شب گذشته در سانس های آخر شب با اقبال خوبی مواجه بود و 210 میلیون تومان فیلم در تهران فروش داشت و در شهرستان از روز چهارشنبه اکثر سینماهای شهرستان فیلم را به نمایش گذاشتند.

وی افزود:در مشهد حدود یک هفته است که فیلم به نمایش درآمده و با اقبال مواجه شده است . تا کنون در شهرستان 40 میلیون تومان فروخته است و در مجموع حدود 250 میلیون تومان فیلم فروخته است.

غلامرضا فرجی (مدیر پخش حوزه ی هنری) نیز در خصوص رقم فروش «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده گفت: این فیلم پس از 33 روز نمایش حدود 162 میلیون تومان فروش داشته است و 9 سالن سینمای تهران و 16 سالن در سایر شهرها را در اختیار دارد.

مهر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv