حقایقی که طول انگشتان شما درباره شخصیتتان فاش می‌کند
کد خبر: ۱۴۷۰۸۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
هر چند ظاهر همه انسان‌ها از ژنتیک آن‌ها سرچشمه گرفته است، برخی از قسمت‌های بدن انسان قادر است تا اطلاعات جالبی را در مورد شخصیت ما نشان دهند. جالب است بدانید که انگشت‌های دست شما یکی از اندام‌هایی است که توانایی دارد تا اسرار پشت پرده‌ای را از شخصیت و حتی خلق و خوی شما فاش کند.

حقایقی که طول انگشتان شما درباره شخصیتتان را فاش می‌کندبه گزارش «تابناک با تو»؛ این که ظاهر و فرم بدن شما به چه عواملی بستگی دارد و یا چه چیز‌هایی در این فرم و حالت تاثر می‌گذارد، همیشه یکی از سوال‌هایی بوده که ذهن شخصیت‌شناسان و افرادی که به این زمینه علاقه دارند را درگیر کرده است.

هر چند ظاهر همه انسان‌ها از ژنتیک آن‌ها سرچشمه گرفته است، برخی از قسمت‌های بدن انسان قادر است تا اطلاعات جالبی را در مورد شخصیت ما نشان دهند. جالب است بدانید که انگشت‌های دست شما یکی از اندام‌هایی است که توانایی دارد تا اسرار پشت پرده‌ای را از شخصیت و حتی خلق و خوی شما فاش کند.

مطالعات پژوهشگران نشان داده است که طول انگشت حلقه با توجه به سطح تستوسترون و هورمون‌های مردانه که در رحم قرار می‌گیرند، می‌توانند تاثیر مستقیمی بر شکل گیری شخصیت انسان داشته باشند. در این مقاله تحقیق بسیار جالبی انجام شده که مهر تاییدی بر این ادعا وارد می‌کند. در طول مقاله با آزمون جالبی مواجه می‌شوید که راحت‌تر بتوانید از روی اندازه انگشتان خود به شخصیت‌تان پی ببرید. برای شروع این آزمون شخصیت شناسی، ابتدا به دست چپ خود نگاه کنید و انگشتان اشاره و حلقه خود را مقایسه کنید، سپس تصویر مشابه آن را در این مقاله برای پی بردن به شخصیت خود پیدا کنید. اگر هنوز مایل به کشف این اسرار هستید در ادامه با ما همراه باشید.

هنگامی که انگشت اشاره کوتاه‌تر از انگشت حلقه است

حقایقی که طول انگشتان شما درباره شخصیتتان را فاش می‌کند

افرادی که دارای انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره خود هستند معمولا بسیار دلفریب و دوست داشتنی، کاریزماتیک و جذاب هستند. این افراد دارای در برقراری ارتباط با دیگران عالی عمل می‌کنند و کاملا می‌دانند که چگونه توجه فرد مورد نظر خود را جلب کنند و او را برای خود حفظ کنند. آن‌ها به شدت ریسک پذیر هستند و بیشتر اوقات بهای زیادی برای ریسک خود پرداخت می‌کنند. اگر چیزی یا برنامه‌ای کاملا مطابق میل این افراد پیش نرود، دلسرد نخواهند شد؛ زیرا آن‌ها همیشه در جست و جوی یک راه دیگر برای موفقیت در کار خود هستند.

شاید به همین دلیل است که آن‌ها به طور معمول در انجام هر کاری عالی هستند. آن‌ها به اغلب به «افراد موفق» مشهور هستند و همیشه اهداف بلندمدت خود را برای آینده مشخص می‌کنند. برخی از روانشناسان و محققان ممکن است آن‌ها را بیش از حد تهاجمی بدانند، اما اینطور نیست و این محققان فقط نمی‌توانند کمکی به آن‌ها کنند. می‌توان حدس زد که سطح بالای تستوسترون در این افراد یکی از دلایل اصلی این خصیصه‌ها است.

هنگامی که انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه است

حقایقی که طول انگشتان شما درباره شخصیتتان را فاش می‌کند

افرادی که دارای انگشت حلقه کمی کوتاه‌تر از انگشت اشاره هستند، اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. اشتباه نکنید، آن‌ها خودشیفته و مغرور نیستند بلکه در انجام امور مختلف کاملا از خود مطمئن هستند. آن‌ها اغلب رهبران خوبی هستند و به طور ذاتی توانایی رهبری هر گروهی را دارند. این افراد به طور عادی شخصیتی آرام دارند و در مواقعی خشن عمل می‌کنند به طوری که هیچ چیز و هیچ کسی نمی‌تواند باعث آرام کردن آن‌ها شود.

آن‌ها معمولا افرادی نیستند که قدم اول را چه در کسب و کار و چه در یک رابطه عاطفی جدید بردارند. با این وجود، زمانی که آن‌ها اقدام به انجام این کار کنند، در نیت و هدف خود ثابت قدم باقی می‌مانند به طوری که به عهد و وفای خود پایدار هستند و دوست دارند خود را در آن رابطه یا کسب و کار مسئول بدانند. همچنین آن‌ها از یک ذهن بسیار تحلیلی برخوردار هستند و همیشه قبل از تصمیم گیری در همه کار‌ها در مورد همه‌ی نتایج ممکن به شدت فکر می‌کنند. این ویژگی درون آن‌ها باعث شده تا در زندگی حسابگر باشند و اجازه ندهد تا آن‌ها کار‌ها را بدون فکر و باعجله انجام دهند.

هنگامی که انگشت اشاره و انگشت حلقه در یک خط قرار دارند

حقایقی که طول انگشتان شما درباره شخصیتتان را فاش می‌کند

افرادی که انگشت اشاره و انگشت حلقه آن‌ها به طور موازی و هم اندازه یکدیگر هستند، بسیار محتاط رفتار می‌کنند؛ شخصیتی بسیار متعادل دارند، معمولا آرام و به سر به زیر هستند. کمتر دیده می‌شود که این اشخاص به صورت افراطی عمل کنند و معمولا میانه رو هستند. همچنین آن‌ها شخصیت بسیار مهربانی دارند و سعی می‌کنند از هر گونه خطر و موقعیت نزاع و درگیری خود را دور نگه دارند.

حتی در میان جمع‌های دوستانه نیز عامل آشتی‌کنان دعوا‌ها می‌شوند. شک و تردید در این افراد باعث می‌شود که در موارد مهم تصمیم گیری احساس ناراحتی کنند. اگر به دنبال یک دوست خوب و همراه هستید، آن‌ها قابلیت این را دارند که دوست بسیار خوبی برای شما باند و همیشه آماده کمک به شما هستند.

این افراد چه در کار، چه در نقش یک دوست و چه در رابطه، بسیار امین و وفادار هستند و همیشه می‌توانید در مواقع مختلف زندگی به آن‌ها تکیه کنید. مورد دیگر درباره این افراد اینکه ضمیر ناخودآگاه آن‌ها بسیار مثبت اندیش است و در هر وضعیت، حتی بدترین وضعیت، قادر هستند تا نکات خوب را ببینند.

بعید است که تا اینجای مقاله همراه ما بوده باشید و یک بار به انگشتان دست خود نگاه نکرده باشید! با کمی دقت به مطالب این مقاله، متوجه خواهید شد که این حقایق خیلی دور از باور نیست.

منبع: برترینها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
15
14
الان اگر یکنفر ترکیبی از این سه دسته ویژگی هایی که نوشته اید را دارا باشد تکلیف چیست؟ این مطالب شبیه به فالگیری است و قابل استناد نیست و فاقد اعتبار است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
به اصل موضوع کاری ندارم ولی مگه میشه یکی سه تا دست داشته باشه
ناشناس
| |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
عقل کل شما چجوری میخوای هر سه حالت رو داشته باشی؟؟؟

خودت فکر کردی اصلا این حرف رو زدی؟؟؟

چجوری میشه دو انگشت در آن واحد باهم بلند و کوتاه و برابر باشن؟؟؟؟؟؟؟

باید درباره موردی که نمی دونی هم اظهار نظر کنی حتما؟؟؟

خدا ما رو از دست افراد سطحی نگر نجات بده که وضعمون همیشه اینه
ناشناس
| |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
کلی نوشته خوب -
ناشناس
| |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
ناشناسهای عقل کل، منظور دارا بودن ویژگی هاست نه حالات دست، واقعا نفهمی هم حدی داره
ناشناس
| |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
خیلی از ویژگی ها ی مطرح شده در سه حالت با هم در تضاد می باشند و نمی توانند در یک شخص همزمان وجود داشته باشند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
5
7
اين مطالب غير علمي براي حوزه روان شناسي مانند سم است ومعناي بد آن اين است كه تربيت در شخصيت ورفتار انسان نقشي ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
شما زیاد خودش را ناراحت نکن، نود درصد مطالب روانشناسی از همین قبیل است، غیر علمی و بی اساس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
4
6
دروغه! من با خودم که مقایسه میکنم اصلا درست نگفته و برعکسه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
2
5
من که مقایسه کردم کاملادرست دراومدعلیرغم اینکه به اینجورمطالب اعتقادی ندارم ولی فکرکنم این موردمیتونه درست باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار