نقره داغ شدن آقای خاص
کد خبر: ۱۴۶۱۶
تاریخ انتشار: 2015 October 15    -    ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی بابت اظهارات اخیرش از سوی اتحادیه فوتیال انگلیس (FA) جریمه شد.

ژوزه مورینیو پس شکست 3 بر یک تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس از داوری بازی انتقاد کرد و گفت داوران از اینکه برای تیم او پنالتی بگیرند، ترس دارند. به همین دلیل وی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس 50 هزار پوند جریمه نقدی شد. همچنین FA برای آقای خاص محرومیت تعلیقی یک جلسه‌ای در نظر گرفته که در صورت تکرار چنین رفتاری از او تا پایان فصل جاری به اجرا در خواهد آمد.

باخت چلسی مقابل ساوتهمپتون، چهارمین شکست فصل آبی‌پوشان لندنی در فصل جاری لیگ برتر بود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حال حاضر با هشت امتیاز در رده شانزدهم جدول 20 تیمی لیگ برتر جای دارد و با این شرایط جایگاه ژوزه مورینیو تضمین شده نیست.

مورینیو بعد از بازی با ساوتهمپتون گفته بود: چلسی همیشه توسط داوران مورد تنبیه قرار می‌گیرد چون همیشه علامت سؤالی از سوی رسانه‌ها وجود دارد. اگر اتحادیه فوتبال انگلیس می‌خواهد من را جریمه کند، می‌تواند این کار را کند، اما آنها مربیان دیگر را جریمه نمی‌کنند.

چلسی پس از وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ برتر به خاطر بازی‌های ملی به وجود آمد، عصر شنبه در هفته نهم این رقابت‌ها در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای استون‌ویلای هجدهم جدولی است.

هدانا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار