آغاز برنامه‌های نوروزی در برج میلاد از امروز
کد خبر: ۱۳۹۸۲۸
تاریخ انتشار: 2019 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

مدیرعامل برج میلاد در ارتباط با برنامه‌های نوروزی در این مجموعه گفت: مسافران نوروزی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب می‌توانند با مراجعه به این مجموعه از برنامه‌های در نظر گرفته شده در بخش‌های مختلف هنری،تفریحی، گردشگری و... استفاده کنند.

 امیر آریازند اظهار کرد: ویژه برنامه‌های این مجموعه از امروز آغاز و تا 16 فروردین ادامه خواهد داشت که در این مدت برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی ایستگاه‌های برنامه‌های هنری با محوریت خانواده،برگزاری گالری و نمایشگاه عکس با موضوع نوروز ملل، نمایشگاه گل و گیاه و همچنین اجرای موسیقی محلی و آیین‌های سنتی نوروزی شهرهای مختلف ایران اشاره کرد.

آریازند همچنین به اجرای ویژه برنامه تلویزیونی "بهارجان" با مجری‌گری حمید گودرزی و میلاد حاتمی اشاره کرد و گفت: این برنامه ویژه تحویل سال نو از 27 تا 29 اسفند ماه برای مخاطبان تلویزیونی است که به‌صورت زنده از غرفه C سایت نمایشگاهی برج میلاد روی آنتن می‌رود همچنین ویژه برنامه "شب فیروزه‌ای" با مجری‌گری ابوالفضل آقاخانی از دوم فروردین ماه به‌صورت زنده از ساعت 21:30 از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

مدیر‌عامل برج میلاد خاطر نشان کرد: در ایام نوروز کنسرت‌های نوروزی برگزار خواهد شد که در همین ارتباط 9 کنسرت برای شهروندان در نظر گرفته است که مخاطبان می‌توانند با تهیه بلیت از این کنسرت‌ها استفاده کنند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار