ورزشكاران معروف و برند ورزشی آنها را بشناسید
کد خبر: ۱۳۷۰۰۲
تاریخ انتشار: 2019 February 21    -    ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
تعداد بسيارى از ورزشكاران نه تنها در دنياى ورزش موفق بوده اند، بلكه راه خود را در دنياى فشن هم يافته اند. و برند ورزشی خود را دارند. در مطلب زیر شما را با این ورزشکاران و برندهای معروفشان آشنا می کنیم.

ورزشكاران معروف و برند ورزشی آنها را بشناسید!تعداد بسيارى از ورزشكاران نه تنها در دنياى ورزش موفق بوده اند، بلكه راه خود را در دنياى فشن هم يافته اند. و برند ورزشی خود را دارند. در مطلب زیر شما را با این ورزشکاران و برندهای معروفشان آشنا می کنیم.

كريستيانو رونالدو با CR7

کریستین رونالدو

لباس هاى رسمى مردانه، كه توسط طراح ساكن نيويورك طراحى شده اند، ريچارد چاى. او خودش تمام كارهاى مادلينگ برند ورزشی خود را انجام داده است.

برند ورزشی لبرون جيمز و نايك

لبرون جيمز

اون يك لاين كامل نايك را به خود اختصاص داده است. هم خانم ها و هم آقايان ميتوانند از لباس ها، كفش، و اكسسورى هاى او انتخابهايى داشته باشند. مدل كفش جرسى پرطرفدارترين مدل در بين كفش هاست.

ماريا شاراپووا و باز هم نايك

ماريا شاراپووا

اسطوره ى دنياى تنيس، ماريا شاراپووا هم با برند نايك قرار داد دارد. او تعداد بسيار زيادى از لباس ها را فقط براى خانم ها در نظر گرفته است. حتى پس از اين كه تست دوپينگ او مثبت اعلام شد، باز هم نايك به عنوان اسپانسر او را حمايت كرد.

راجر فدرر

راجر فدرر برند

مجله ى فوربز اعلام كرده كه راجر فدرر نزديك به ٢/٣ از دارايى خود را از طريق فروش محصولات برند ورزشی خود به دست آورده است. او لاين لباس هاى خود را دارد.

“RF”را مطمئنا در بيشتر رويداد هاى تنيس ميبينيد. به جز اين ورزشكارانى كه نام برديم تعداد بسيارى ديگر هم هستند كه در صنعت مد و فشن قدم گذاشته اند. افرداى چون سرينا ويليامز، نيمار، استيو نَش، رافائل نادال و… هم از جمله چهره هايى هستند كه ميتوان نام برد. شما هم هميشه تلاش كنيد تا سبك و استايل خاص خودتان را داشته باشيد تا دیگر ورزشكاران بخواهند همچون شما لباس بپوشند.

بدونیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار