پیشنهادهای راهبردی برای موج جدید آنفلوآنزا
کد خبر: ۱۳۳۴۱۳
تاریخ انتشار: 2019 January 15    -    ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
اگر مشکوک به سرماخوردگی هستید بخوانید؛
اگر دچار آنفلوآنزا شده اید، می توانید چند کار برای بهتر شدن انجام دهید... آنتی بیوتیک ها را به کل کنار بگذارید. آنها هیچ کمکی به شما نخواهند کرد. از آنتی بیوتیک ها برای محافظت در مقابل باکتری ها استفاده می شود، در حالی که منشأ آنفلوآنزا یک ویروس است، نه یک باکتری.

پیشنهادهای راهبردی برای موج جدید آنفلوآنزا

اختصاصی «تابناک باتو» ـ موارد ابتلا به آنفلوآنزا در انگلستان طی هفته اخیر، بیش از دو برابر شده است. به نظر کارشناسان، ویروس این بیماری که چند هفته پیش شکل ضعیف شده ای از خود را به نمایش گذاشته بود، اکنون با سردتر شدن هوا قدرتمندتر شده است.
حدود دو میلیون تن در انگلستان به این بیماری دچار شده و بر اساس نظر کارشناسان این عدد رو به افزایش خواهد رفت.

هنگام دچار شدن به آنفلوآنزا چه کاری باید انجام داد؟

اگر دچار آنفلوآنزا شده اید، می توانید چند کار برای بهتر شدن انجام دهید؛ اول از همه به پزشک مراجعه کرده و ببینید که آیا دارویی برای خلاص شدن از این بیماری وجود دارد یا خیر. اگر سابقه بیماری داشته یا داروی خاصی مصرف می کنید حتما این موضوع را به پزشکتان بگویید، زیرا روند بهبود شما را مختل خواهد کرد. داروهای خاصی با نام Antiviral وجود دارد که با مصرف آنها به مدت دو روز می توانید کمی بهتر شوید.

پیشنهادهای راهبردی برای موج جدید آنفلوآنزا

آنتی بیوتیک ها را به کل کنار بگذارید. آنها هیچ کمکی به شما نخواهند کرد. از آنتی بیوتیک ها برای محافظت در مقابل باکتری ها استفاده می شود، در حالی که منشأ آنفلوآنزا یک ویروس است، نه یک باکتری.

از آنتی وایرال ها به عنوان پیشگیری کننده از آنفلوآنزا نیز استفاده می کنند. اگر خبردار شده اید که موج جدیدی از آنفلوآنزا در راه است، حتما آنها را استفاده کنید. البته این موضوع را حتما باید با پزشکتان در میان بگذارید.

پیشنهادهای راهبردی برای موج جدید آنفلوآنزا

اگر بیمار شده اید باید به خوبی استراحت کرده و میزان زیادی مایعات، مانند آبمیوه و آب مصرف کنید. داروهایی چون استامینوفن می توانند تبتان را کاهش داده و سردردتان را بهبود دهند. اگر دچار آنفلوآنزا شده اید به هیچ وجه سیگار نکشید. این بیماری به شدت ریه های شما را حساس می کند. پس از کشیدن سیگار و یا حضور در مکان های دودآلود و یا هوای آلوده پرهیز کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار