گلی که امواج مضر وای فای را جذب می‌کند +عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۲۰۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 01    -    ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

در شرایط زندگی فعلی که اغلب افراد مجبور به زندگی در آپارتمان‌های کوچک و بدون حیاط هستند، وجود گلدان‌های گل طبیعی می‌تواند به نشاط و شادابی اهالی خانه کمک قابل توجهی باشد.

اغلب گل‌ها و گیاهان برای رشد و سرسبزی خود به نور خورشید، هوای آزاد و امکاناتی نظیر این موارد نیازمند هستند و با در سایه قرار گرفتن، دوام چندانی ندارند و خشک می‌شوند.

با وجود همه محدودیت‌هایی که برخی از گل‌ها و گیاهان برای رشد دارند، برخی از نژاد‌های گل و گیاه نیز یافت می‌شوند که در شرایطی چون فراهم نبودن تابیدن نور خورشید به صورت مستقیم و هوای مناسب نیز رشد خوبی دارند و می‌توانند به طور مناسب مراحل رشد خود را پشت سر بگذارند.

برای انتخاب گل‌وگیاه مناسب جهت نگهداری در فضای آپارتمان باید چندین نکته اساسی را به خاطر بسپاریم و بد نیست که در این اقدام از توصیه‌ها و تجارب افرادی که به نحوی در حوزه گل‌وگیاه دارای تجربه هستند بهره‌مند شویم.

در ادامه تصویری از گیاه «سانسوریا» را مشاهده می‌کنید که بر اساس کارشناسان محیط زیستی و همچنین کارشناسان حوزه گل‌وگیاه از مقاوم‌ترین گیاهان آپارتمانی به شمار می‌رود.

«سانسوریا» قابلیت تحمل شرایط سخت مثلِ کم نوری و کم آبی را دارا بوده و گیاه مناسبی برای کاهش مضرات امواج وای فای محسوب می‌شود.

گیاهی که امواج مضر وای فای را جذب می‌کند +عکس

باشگاه خبرنگاران

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
2
7
خبرهاي فاقد مبناي علمي را نگذاريد. امواج WiFi در همه جهات پخش مي شوند ممكنه اون قسمتي از امواج كه به اين گل يا ساير گياهان برسه توسط اين گياهان جذب شه كه در قياس با كل امواج اصلا به حساب نمي ياد مگر اينكه خانه آدم جنگل باشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
ضمنا اگر بر فرض محال كلش رو جذب كنه ديگه نمي تونيم از واي فاي استفاده كنيم!!! چون آنتن نميده ديگه. خب چه كاريه واي فاي رو خاموش كنيم بهتره كه ))):
ناشناس
| |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
من اشتباهي منفي دادم. حق با ايشون است.
عظیم فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
امواج WiFi دارای توان تشعشعی کمتر از 100 ميلی وات (يک دهم وات) هستند و اگر آنتن را به سر هم بجسبانید، آنقدر ضعیف است که در مقياس قابل بررسی نیست. حداقل توان تشعشعی قابل توجه برای بررسی مضرات امواج راديويی براساس توصيه نامه ITU-T k.61 دو وات است. گوشی های تلفن همراه نيز کمتر از اين عدد تشعشع می کنند. البته به معنی این نیست که نسبت به تلاش برای دریافت کمتر تشعشع کاری نکنیم و همواره بهتر است از مواجه شدن غیر ضروری با امواج رادیویی خودداری کنیم. موضوع آخر به نام اصل ALARA شناخته می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
1
این مطلب فاقد مبنای علمی است. امواج در همه جهات پخش می شوند. اگر قرار بود این گیاه امواج را جذب کنه پس چه موجی به گیرنده ها. کار من حفاظت در برابر اشعه است و این مسئله را دائم در کلاسهایم بیان میکنم. البته ممکنه این گیاه در برابر امواج مقاوم تر باشه. در کنفرانس دبیران فیزیک در مشهد در سال 95، یک معلم فیزیک با شاگردهایش تحقیقی بر روی گیاه عدس انجام داده بودند که خیلی جالب بود البته ایراداتی داشت ولی در حد خودشان کار بسیار جالبی بود که می توانید به مقالات آن کنفرانس مراجعه کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv