توبیخ و برکناری مجری برنامه «پیک بامدادی» پس از ۱۰ سال اجرا
کد خبر: ۱۳۱۱۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 23    -    ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

«سیدحسین حسینی» که به مدت ۱۰ سال اجرای برنامه «پیک بامدادی» را بر عهده داشت، ضمن توبیخ از اجرای این برنامه انتقادی که مخاطبان بسیاری هم داشت، کنار گذاشته شده است.

بنا بر این گزارش، آخرین برنامه «پیک بامدادی» با اجرای حسینی متعلق به روز ۱۱ آذرماه امسال است که در این برنامه پیامکی از طرف یک جانباز خواند که گفته آموزش و پرورش پس از ۴۰ روز از انقضای بیمه تکمیلی، هنوز ما را بیمه نکرده است و مجری اعلام می‌کند که بیمه را همان دستگاهی باید انجام دهد که جانباز آنجا خدمت می‌کند.

وی در پایان گفته‌هایش کنایه‌ای هم به موضوع بازنشستگان می‌زند که گویا دلیل توبیخ او همین بخش است. حسینی در حال حاضر ضمن توبیخ و برکناری از اجرای این برنامه در اختیار امور اداری قرار گرفته تا در یکی دیگر از بخش‌های معاونت سیاسی سازمان صداوسیما به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش فارس، برنامه صبحگاهی «پیک بامدادی» ضمیمه تحلیلی اخبار هشت صبح رادیو ایران است و هر روز به جز روز‌های تعطیل از ۸ و ۱۳ دقیقه تا ۸ و ۳۵ دقیقه به جز روز‌های تعطیل از رادیو ایران (موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز) و همزمان از رادیو معارف (موج اف ام ردیف ۹۶ مگاهرتز) و همچنین رادیو‌های استانی پخش می‌شود.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
1
6
سید حسین کارش خیلی درسته. هرجا باشه یه دونه ست. چون پته مسئولین رو خوپ رو آب می ریخت.
سید خیلی باحالی.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
1
4
سید ارادت داریم. کار شما درست بوده .
اسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
در نهایت همه هزینه اصول صدا و سیما می شن ...با خروجی صفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار