عذرخواهی مجری برنامه «من و شما» از مسعود فراستی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۹۰۱۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

مجری برنامه «من و شما» با انتشار مطلبی از «مسعود فراستی» عذرخواهی کرد و گفت: هر زمان که تمایل داشته باشید در فضای آرام و بدون سوءتفاهم ما دوباره میزبان شما خواهیم بود.

Image result for ‫عذرخواهی مجری برنامه «من و شما» از مسعود فراستی‬‎

 پس از حواشی به وجود آمده در برنامه روز جمعه «من و شما» و ترک برنامه توسط مسعود فراستی، «آرش ظلی پور» مجری این برنامه در یادداشتی از مسعود فراستی و مخاطبان برنامه من و شما عذرخواهی کرد. متن یادداشت آرش ظلی پور به شرح زیر است:


به نام بهترین قاضى
از چند روز پیش که مشخص شد مهمان این هفته «من و شما» آقای مسعود فراستی است به اتفاق نویسنده و به همراهی تهیه کننده برنامه شروع به تحقیق و جستجو و طراحی سوال و نقطه گذاری برای یک گفتگوی جذاب کردیم که در خاطر مخاطب و میهمان به عنوان یکی از بهترین گفتگوهایش ثبت و ضبط شود؛ قصدی که برای همه میهمانان قبل از حضورشان داریم. اما این بار قصد ما به سرانجام نرسید و جناب مسعود فراستی مهمان این هفته ما در یک اقدام غیرمنتظره برنامه را ترک کردند و حاضر نشدند پاسخگوی سوالات ما باشند.

میخواستیم با هم به تحلیل رفتار‌ها و حاشیه‌های پیش از این مهمان بپردازیم که امکان پذیر نشد. من به عنوان مجری «من و شما» در مقاطعی از گفتگو و در حمایت از مخاطبی که حدس زدم دارد از جانب مهمان مورد توهین قرار میگیرد متاسفانه در برخی از مقاطع نتوانستم آرامش لازم را حفظ کنم و همین باعث بروز سوءتفاهماتی شده است.
جناب آقای فراستی من دوست داشتم منتقدی که همه سینما از زیر تیغ نقدش رد شدند به ما به عنوان یک برنامه تلویزیونی اجازه سوال و نقد جدی را می‌داد و هرگز دلمان نمی‌خواست که کم تحملی شما را ببینیم، اما به هر دلیلی این اتفاق افتاد و من به عنوان مجری و به نمایندگی از تیم «من وشما» از آنجا که شما حکم بزرگ‌تر را برای ما دارید از شما عذرخواهی میکنم اگر میزبان خوبی نبودم و مهمانی ما با طبع شما سازگار نشد. هر زمان که تمایل داشته باشید در فضای آرام و بدون سوءتفاهم ما دوباره میزبان شما خواهیم بود، ما دوست داریم سوالات باقیمانده امروز را از شما بپرسیم، چون شما برای ما مهم و قابل احترام هستید و برای همه اعضای تیم من و شما اتفاق ناراحت کننده‌ای است که مهمان نواز خوبی نباشیم آن هم برای صندلی که روی آن از استاد علی نصیریان و جمشید مشایخی تا آتیلا پسیانی، حامد بهداد، رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی و خیلی از ستاره‌های درخشان این سینما نشسته اند و با لب خندان بیرون رفته اند. امیدواریم مخاطبان ما هم که همراهان گرانبهای ما هستند اتفاق رخداده را با طبع مهربانشان ببخشند.

فارس

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
2
به جای این عکس آن عکس مجری مغرور و بی ادب را در مقابل یک مهمان بگذارید.
چرا باید در تلوزیون اینگونه بی ادبانه با مهمان برخورد شود؟ و نوع نشستن خیره سرانه ترویج شود
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
3
عذرخواهی ؟؟؟!!!!! اینگونه بی شرمی کردن در مقابل دوربین سیما و چشمان یک ملت فقط زمانی پذیرفته میشه که دوبار در همان مکان و در مقابل دوربین و بینندگان به صورت رسمی و واقعی عذر خواهی کنی....
من اصلا برنامتونو تا حالا ندیدم ولی این کلیپ رو که دیدم مبهوت شدم از این همه گستاخی و بی شرمی اونم در مقابل یک فرد مسن و اونم در برابر حرفی که به حق عنوان شد ... اگر واقعا پشیمونی راهش همینه وگرنه در صدا و سیما رو باید گل گرفت با این بی کفایتی در انتخاب مجری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
من یک تقطیع از برنامه مورد نظر رو توی یکی از بسته های خبری ۲۰ و ۳۰ دیدم. نه تا به خال به منتقد سینما و یرنامه های تحلیل سینما علاقه و اشتیاق چشمگیری داشته ام و نه در اولویت های من دیدن چنین برنامه هایی هست. ولی از دید رفتار و روابط اجتماعی قضاوتم این بود که اون مجری انگار یادش رفته که درشت گویی می کرد و می گفت برای من اصلا مهم نیست که شما چی فکر می کنی! کدوم مجری مغرضانه به مهمانش برچسب می زنه و بعدهم اسم اهانت و جسارت رو انتقاد می گذاره و باز طی عذر خواهیش هم طرف رو به کم تحملی متهم می کنه و بخاطر بزرگتر بودن طرف سرش منت می گذاره و با عذرخواهی تمسخرآمیزش طرف رو با فرار به جلو و دعوت مجدد نمایشی اش تو موضع انفعال قرار میده؟ گفتن مجری باید پررو باشه ولی دیگه نه در این حد! جالبه که طرف مردم رو چی تصور کرده که در انظار عمومی و تحت قضاوت عمومی بعد از چنان برخوردی در رسانه عمومی چنین عذرخواهی گستاخانه ای می کنه و اصلا تصوری از قضاوت مردم هم نداره. باز هم یادآوری می کنم که من نه مجری و نه مهمان برنامه رو می شناسم و نه با تفکرات اونها آشنا هستم. تنها چیزی که از این دو نفر و برنامه هایشان می دونم اینه که در خاطرم هست که به مدت نسبتا طولانی در یک برنامه طنز تلویزیونی ادای فیگورها و لحن این منتقد رو مثلا در برنامه های تحلیل فیلم در می آوردند و اون بنده خدا هم حداقل من نشنیدم اعتراضی بکنه. چون به تلویزیون به عنوان حافظ آبروی افراد اعتماد داریم و می دانیم هیچگاه بر خلاف میل و در جهت تخریب چهره اشخاص و عرف فرهنگ جامعه عمل نمی کند و همه جوانب را در نظر می گیرد و چون طنزش هم جالب بود، ما هم به این طنز می خندیدیم. ولیدر کل انصافا کار درخور تقدیر و واکنش و برخورد با شخصیتی از این منتقد توی اون کلیپ اعتراضی دیدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
2
1
فراستی از همه بی ادب تره
برای نقد فیلمها از الفاظ رکیک استفاده می کنه
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
2
مجری پررو و بی ادب و بی شخصیت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
صدا و سیما را باید گل گرفت معلوم نیست این آدمای از خودراضی و مغرر و پررو را از کجا می گیرن میارن جلوی دوربینی که چند میلیون بیننده داره ؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv