حمله بازیگر سرشناس آمریکایی به سخنان رکیک نخست وزیر
کد خبر: ۱۲۷۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
پاملا اندرسون، بازیگر و مدل سرشناس کانادایی تبار آمریکایی، بعد از اینکه رهبران را تشویق به برگرداندن جولین آسانژ به استرالیا کرده بود نخست وزیر استرالیا، اسکات موریسون را بخاطر نظرات رکیکش مورد حمله قرار داد.

حمله بازیگر سرشناس آمریکایی به سخنان رکیک نخست وزیر«اختصاصی تابناک باتو» پاملا اندرسون، بازیگر و مدل سرشناس کانادایی تبار آمریکایی، بعد از اینکه رهبران را تشویق به برگرداندن جولین آسانژ به استرالیا کرده بود نخست وزیر استرالیا، اسکات موریسون را بخاطر نظرات رکیکش مورد حمله قرار داد.

 

حمله یک بازیگر سرشناس آمریکایی به سخنان رکیک نخست وزیر

جولین آسانژ

جولین آسانژ روزنامه‌نگار، یکی از بنیانگذاران وبگاه ویکی‌لیکس و سردبیر آن است. هدف ویکی‌لیکس به عنوان یک رسانه اینترنتی افشاگری اخبار سیاسی و اجتماعی و ایجاد شفافیت در عملکرد دولت‌ها است.

حمله یک بازیگر سرشناس آمریکایی به سخنان رکیک نخست وزیر

موریسون و پاملا اندرسون

آندرسون در یک نامه سرگشاده به موریسون نخست وزیر استرالیا، در روزنامه دیلی بیست، گفت:" نخست وزیر نظرات رکیک و غیرقابل توصیفی در مورد من بعنوان یک زن بیان داشته که البته در واقع ایشان اظهار نظر سیاسی خود را نوشته است. "
اندرسون که یک بازیگر کانادایی الاصل است و دوستی نزدیکی با پناهندگان دارد نوشت: "همه ما به ویژه در محیط کنونی مستحق داشتن بهترین‌ها از طرف رهبرانمان هستیم".

حمله یک بازیگر سرشناس آمریکایی به سخنان رکیک نخست وزیر
اندرسون نظرات اصلی خود را در "۶۰ دقیقه" استرالیا به صراخت بیان کرد وی گفت: بجای اینکه شما پیشنهادات نادرست و هرزه انگارانه در مورد من داشته باشید شاید بهتر بود بجای آن به این فکر باشید که چه پاسخی قرار است به میلیون‌ها استرالیایی (وقتی یکی از آن‌ها در لباس یک پرتغالی) تنها برای گفتن حقیقت خود را به خلیج گوانتانامو رسانده است بدهید؟
موریسون سپس در مصاحبه‌ای با ایستگاه رادیویی Gold Coast به پاملا اندرسون اینچنین پاسخ داد:"تعداد زیادی از دوستان نزدیک من پیشنهاد کردند که بعنوان نماینده خاص من حاضر هستند به سخنان و نامه اندرسون پامالا ترتیب اثر بدهند، اما جدای از اینکه این اصلا مساله مهمی نیست نظر ما راجع به او به هیچ عنوان تغییری نکرده است". آسانژ هم اکنون در سفارت اکوادور در لندن است. او در سال ۲۰۱۲ برای اجتناب از مورد سواستفاده جنسی واقع شدن در سوید به این سفارتخانه پناهنده شد. او همچنین توسط مقامات ایالات متحده بدلیل انتشار اسناد دولتی محرمانه تحت تعقیب است.

حمله یک بازیگر سرشناس آمریکایی به سخنان رکیک نخست وزیر
اندرسون در نامه‌ای در روز شنبه نوشت: " برای شش سال متوالی آسانژ از دسترسی به هوای تازه، آفتاب، ورزش، مراقبت پزشکی و دندانپزشکی منع شده است و به زودی نیز هفتمین کریسمس خود را بدون دوستان و خانواده و به تنهایی باید بگذراند این کار اصلا عادلانه نیست و در اینجا حقوق بشر کاملا و آشکارا نقض شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
3
14
به این میگی بازیگر!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار