قیمت گوشت در تهران ۵ هزار تومان ارزان شد
کد خبر: ۱۲۷۲۰۸
تاریخ انتشار: 2018 November 12    -    ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

رضا سالمی عصر دوشنبه اظهار داشت: روزانه ۱۳۰ تا ۱۵۰ تن گوشت گوسفندی منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۲۹ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود که این عرضه مناسب موجب کاهش قیمت گوشت گرم در بازار تهران شده است.
وی افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی گرم حدود ۵۳ هزار تومان است که نسبت به روز‌های گذشته این قیمت حدود ۵ هزار تومان ارزان شد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: در روز‌های گذشته شاهد افزایش قیمت تخم مرغ بودیم که از روز گذشته عرضه گسترده تخم مرغ را در دستور کار قرار دادیم و امروز (دوشنبه) قیمت شانه‌ای تخم مرغ حدود ۴۰۰ تومان ارزان شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت شانه‌ای تخم مرغ ۱۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۷ هزار تومان عرضه می‌شود که با توجه به عرضه مناسب پیش بینی می‌شود روند کاهشی نرخ تخم مرغ ادامه داشته باشد.
سالمی همچنین درباره قیمت گوشت مرغ گرم نیز گفت: در بازار مرغ نیازی به توزیع گسترده نیست و امروز (دوشنبه) نرخ مرغ گرم در بازار تهران کمی کاهش یافت.
وی خاطرنشان کرد: این نرخ در روز‌های گذشته افزایش یافته بود که با اقدامات انجام شده در زمینه نحوه توزیع و عرضه این نرخ در میدان بهمن تهران هر کیلوگرم ۹ هزار و ۹۰۰ تومان در حال عرضه بود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران تاکید کرد: مشکلی در زمینه توزیع گسترده گوشت گوسفندی وارداتی بصورت منجمد و همچنین عرضه تخم مرغ وجود ندارد و برای به تعادل کشیدن بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این کار در حال انجام است.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار