دزدیدن چشم بیمار مرده در بیمارستان +عکس
کد خبر: ۱۲۶۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

پلیس چین سه نفر را که گفته می‌شود در سرقت چشم یک بیمار مرده در بیمارستانی در این کشور نقش داشته اند دستگیر کرده است. این بیمار که نامش لی اعلام شده صبح روز سه شنبه در بیمارستان مردم در شهر "نینگ ژیانگ" واقع در استان هونان چین جانش را از دست داده بود. چند ساعت پس از مرگ او خواهرش متوجه شد که چشم سمت چپ برادرش از صورت او خارج شده است.

پس از انجام تحقیقات اولیه پلیس محلی چین به یکی از رسانه‌های محلی این کشور گفت که مظنونان از اعضای یک باند قاچاق اعضای انسان بوده اند. مسئولان این بیمارستان نیز تایید کردند که تعدادی از پرسنل این بیمارستان مورد بازجویی پلیس قرار گرفته اند. دست کم ۳۰ مامور پلیس سرگرم تحقیقات در مورد این پرونده قاچاق اعضای انسان هستند. احتمال نمی‌رود که این سه مظنون به تنهایی در قاچاق اعضای بدن انسان نقش داشته باشند. بنا به گفته پلیس احتمالا آن‌ها از اعضای یک باند بزرگ قاچاق اعضای انسان بوده اند.

خواهر این بیمار که برادرش در بیمارستان جان سپرد طبق شکوائیه‌ای که ارائه کرده است خواسته تا در مورد این حادثه سریعا رسیدگی کنند. او در این درخواست آورده: " لطفا اعتبار برادر بزرگ مرا به او بازگردانید. این عمل غیرانسانی در حالی رخ داده که خانواده ما گرفتار غم بسیار بزرگی هستند.

تجارت اعضای بدن انسان در چین در حالی رخ می‌دهد که بنا به یک باور سنتی اجساد مردگان در این کشور سوزانده یا به خاک سپرده می‌شود. بنا به گزارش رویترز تخمین زده می‌شود که ۳۰۰۰۰۰ بیمار در این کشور در لیست انتظار پیوند اعضا قرار دارند. این در حالی است که از هر ۳۰ چینی تنها ۱ نفر شانس پیوند اعضا را بدست می‌آورد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
3
جمعیت زیاد باعث افزایش فساد و دزدی میشود...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار