ترافیک سنگین در 4 محور ایلام
کد خبر: ۱۲۶۰۶۹
تاریخ انتشار: 2018 October 31    -    ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین به کشور گفت: هم اکنون چهار محور در استان ایلام با ترافیک سنگین روبرو هستند.

به گزارش فارس، سردار تقی مهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر محورهای مهران - پایانه مرزی محدوده پایانه برکت، مهران - ایلام تا تونل راه کربلا، ایلام - سرابله محدوده تونل آزادی و محور حمیل - پل سیمره با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه است.

وی همچنین از اجرای طرح های ترافیکی در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، همدان و مرکزی به منظور تسهیل در تردد خودروها خبر داد و افزود: پنج هزار نیروی پلیس در قالب یک هزار و 400 تیم در جاده های مسیر تردد زائران مستقر هستند.

رییس پلیس راهور یادآور شد: خستگی و خواب آلودگی عامل بیشتر تصادفات رانندگی است بنابراین از رانندگان و زائران تقاضا می شود در چنین شرایطی تحت هیچ عنوان رانندگی نکنند.

سردار مهری در توصیه به زوار مبنی بر پرهیز از عجله و ‌شتاب در زمان بازگشت، گفت: زائران در زمان خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند و حتما در موکب‌های مسیر استراحت کرده و در زمان توقف، خودرو را در محل مناسب پارک کنند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار